Atklāšu tikai tik daudz: ja atmiņa neviļ, viss šis ir prelūdija kaut kam, kam lemts notikt, kaut kam maznozīmīgam, viens, divi, vairāki soļi ar skaitīšanu. Trīskārt urrā! kājām, kas rēgojas no priekškara apakšas – ak! Sajust publikas elpu – ak! Būt redzami paslēptam no tās kārēm. Trīskārt urrā! brīvai skatuvei, tukšumam, nebeidzamam “ja vien es gribētu” – trīskārt urrā!, bravo, aplausi un atkārtot!No izstādi pavadošā teksta, autore – Birte Lešenkola.Edgars Gluhovs (1980) strādā ar dažādiem medijiem, to skaitā ar fotogrāfiju, zīmējumu, tekstu un video. Piedalījies starptautiskās izstādēs kopš 2008. gada. Nesenākās personālizstādes: “Alles War Naturholz” galerijā Flute Douce, Frankfurtē, Vācijā (2012); “French Birds Love Pain” (sadarbībā ar Annu Zaharovu (Anna Zacharoff)) galerijā Flute Douce, Frankfurtē, Vācijā (2011); “Good Cop/Bad Cop” galerijā Supernova, Rīgā (2009). Piedalījies grupu izstādēs Šveicē, Vācijā, Rīgā un citur. Absolvējis Staedelschule mākslas augstskolu Frankfurtē (prof. Judītes Hopfas kursā) (2012) un Bornmutas Mākslas institūta Fotogrāfijas nodaļu (2007). Šobrīd dzīvo Frankfurtē.Timotijs Fjūrijs (Timothy Furey) (1981), īru izcelsmes mākslinieks, absolvējis Staedelschule mākslas augstskolu slavenā Mihaela Krēbera kursā. 2010. gadā uzsācis studijas The Cooper Union mākslas koledžā Ņujorkā, ASV. Strādā vairākos medijos, tajā skaitā glezniecībā, video un performances žanrā. Patlaban strādā un dzīvo Frankfurtē pie Mainas. Timotiju Fjūriju pārstāv izstāžu zāle Dold Projects, Sanktgeorgenā, Vācijā. 2013. gadā plānotā mākslinieciskā darbība ietver personālizstādi “The Cage“ galerijā Christian Nagel Ķelnē, Vācijā (kurators Marks fon Šlēgels (Mark Von Schlegell) un grupas izstādi “I knOw yoU“ Īru Modernās mākslas muzejā (kuratori: Nikolas Hiršs (Nikolaus Hirsch) un Tobias Rēbergers (Tobias Rehberger).
Edgara Gluhova & Timotija Fjūrija kopizstāde Three Cheers to the Feet Under the Curtain
Jums jāsaprot, ka šī brīža situācijā manā rīcībā nav daudz vārdu. Vai drīzāk – es no tiem turos pa gabalu. Tie man ir tikpat nevajadzīgi, cik nevajadzīgs tiem esmu es. Tādējādi kopējās situācijas aprakstīšana būtu atbaidoši garlaicīga visām iesaistītajām pusēm. Tomēr man ir viena priekšrocība. Es varu apstāties jebkurā vietā, tāpat kā es jebkurā brīdī varu pārgriezt pavedienu, ko vērpju.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.