Rakstnieks un Tūnbjērka draugs Pērs Lindstrēms atceras: «1995. gadā Larss Tūnbjērks izstāda savu sēriju Landet utom sig / Valsts valstī Starptautiskajā fotogrāfijas centrā (ICP) Ņujorkā – pasaules vadošajā fotogrāfijas institūcijā. Attēliem bija ugunīgi sarkani rāmji, un atklāšanā ap kautrīgo zviedru drūzmējās Ņujorkas fotogrāfijas izcilnieki. Fotoprojektā Valsts valstī, savas karjeras izrāvienā, Larss Tūnbjērks fotografē zviedrus kempingos, tirdzniecības centros un atpūtas parkos. Šis fotoprojekts stāsta par tirgus ekonomikas pēkšņo ienākšanu Zviedrijā, par sociālo attīstību, kas deviņdesmitajos gados bija globāla. Ar savu vidēja formāta kameru un paštaisīto zibspuldzi viņš radīja tēlus, kuros ir gan absurds humors, gan skumjas. Radās pat speciāls raksturojums - tūnbjērkisms, kas kļuva par jēdzienu, ar ko viņš ierakstīja sevi fotogrāfijas vēsturē. Ekspozīcija Ņujorkā bija liels brīdis ne tikai Larsam Tūnbjērkam personīgi, bet arī zviedru fotogrāfijai. ICP direktors Čārlzs Stainbeks runāja par Tūnbjērku kā nozīmīgu talantu un novatoru, salīdzinot viņu ar Lī Frīdlenderu un Viljamu Eglstonu, un dažas dienas vēlāk New York Times ar augšupvērstiem īkšķiem novērtēja saulē izmirkušo atpūtnieku un ekstravaganto pensionāru attēlus.»
Šī izstāde Mākslas stacijā Dubulti iezīmē Larsa Tūnbjērka ilgās attiecības ar Latviju. Latvijas Fotogrāfijas muzejs Rīgā viņa personālizstādi prezentēja jau 1997. gadā. Larss Tūnbjērks vairākkārt apceļoja Latviju un sadraudzējās ar Latvijas kolēģiem, tostarp Intu Ruku un Andreju Grantu. Larss Tūnbjērks apmeklēja gan pilsētas, gan laukus. «Tie, kurus satikām Latvijas laukos, viņa bildes nebija redzējuši un nenojauta, ka viņš ir slavens fotogrāfs,» atceras Inta Ruka. «Viņi redzēja tikai viņa pieticību un sirsnību. Cilvēki izturējās pret viņu ļoti draudzīgi.»
Izstādes kuratori Inga Šteimane, Love Jonsons un Moda Nikandere.