“Mani iedvesmo melnbaltā 20. gs. sākuma fotogrāfija un ilustrācijas žurnālos ar savu naivumu, naivo erotiku. Pelēko toņu gradācijas, betona un putekļu toņi, sēpija, faktūras un lazējumi, vecināts Venēcijas spoguļu sudrabs manos darbos parādījās jau sen darbā ”The grey” 1994. gadā. Pelēkais kā industriālās vides pamattonis un estētiska vērtība, fotogrāfiju un dagerotipu šarms. Manā otrajā personālizstādē NYC Mimi Ferz galerijā, darbā “Appropriated inages” aizraušanās ar melnbalto fotogrāfiju un tonālo glezniecību parādījās pilnā mērā. Īpaši vēlos izcelt darbu “Odeta un Odīlija” – man ļoti svarīgu programmatisku darbu, kā arī “Spēks un trauslums”, “Nevienlīdzīgā cīņa”.”Frančeskas Kirkes gleznotajos darbos seno fotogrāfiju estētika kopā ar mitoloģisko personu klātbūtni un mākslinieces pārliecinoši virtuozo gleznojumu atklāj mums jauno – šodienas Frančeskas Kirkes meklējumus, rokoties pagātnē. Gleznotāja kā kolekcionārs un mēs – vērotāji – kā viņas kolekcijas daļa.
Frančeska Kirke. Digging the Past
Izstādē pārstāvēti dažādos laika periodos radīti darbi saistīti ar mitoloģijas tēmu. Frančeskas Kirkes piedāvātie privātie stāsti pēta dažādus mītus, mītiskas personas – dievus un dievības, varoņus, dēmonus (Ganimeds, Narciss, Kentaurs, Sirēna). Gleznās parādās tēlu arhetipi, priekšstati par vīrišķo un sievišķo, stereotipi par erotisko un juteklisko.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.