Kad izstrādājumi sāk izraisīt arvien intensīvāku interesi un sajūtas, uztveres paņēmienus iespējams variēt, saglabājot iekšējo veselumu. Ja finiera un porcelāna izstrādājumu skaits vienā telpā ir liels, pret kontemplācijas procesu ir jāizturas ar īpaši lielu vērību, jo dažādu materiālu lietišķās enerģijas plašās telpās uzvedas ārkārtīgi neparedzami. Procesa drošības un uzskatāmības nolūkos skatītājam kontemplāciju ieteicams veikt ciešā saiknē ar pieredzējušu pieskatītāju.Un, protams, mākslas darbus aiztikt drīkst vienīgi pavadoņa klātbūtnē.” Edgars Jurjāns
Maija Kurševa. Seriāls
“Tikko ieejot izstāžu telpā, skatiens ir viegli jāizkliedē un jāmēģina ieraudzīt kopumā uzreiz visu telpu un objektus. Jau pēc tam katram izstrādājumam var pievērst atsevišķu uzmanību un, izmantojot paņēmienu fokusēts – izkliedēts skatiens, mēģināt vispirms sajust izstrādājuma iekšējo struktūru, pēc tam pakāpeniski pārejot pie objekta ārējām aprisēm.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.