Pašu izstādi ir iespējams uztvert kā pamestu darbnīcu, kurā lietas mētājas un gaida. Attēli ir it kā pazuduši un to klātbūtnei meklējams kāds pavisam cits iemesls.Mikko Hincs: „Gatavojot sietspiedes izdrukas rodas iespēja apvienot un izmantot dažādus attēlus un tehnikas, bieži vien līdzīgi kā tas notiek veidojot fotogrāfiju vai vienkāršu papīra aplikāciju. Lietas, kuru izmantojums vienā līmenī var šķist nesaderīgs. Attēli darbojas kā neliela suvenīru vai piemiņas lietu kolekcija, kā dažādas pieejas, kuras jāpatur prātā pirms sāk strādāt.”Mikko vārdu garlaicība lieto un izmanto kā Tēmu, lai runātu par darba procesu. Sākumā process ir liels pacilājums, pilns ilūziju, bet tuvāk beigām apjukuma un aizdomu mākts. Kļūdas un atkārtoti mēģinājumi noved pie rezultāta, kuru varētu nosaukt par strupceļu vai bēgšanu.Filozofs Heidegers no vienas puses garlaicību raksturo kā brīdi, kad iespējams justies pazudušam un pārāk daudz iespēju konfrontētam, vai sasaistītam ar sajūtu - it kā laiks stāvētu uz vietas. Viņš ierosina „apskaut” garlaicību. Kad laiks šķiet stāvam, pašam ir jābūt visdzīvākajam.Mikko Hincs (1974) vācu izcelsmes somu gleznotājs, dzīvo un strādā Helsinkos. 2003. gadā beidzis Helsinku mākslas akadēmiju (Kuvataideakatemia). Kā gleznotājs izstādēs piedalās kopš 1999. gada.2011. gadā kopā ar latviešu gleznotāju Ingu Melderi veidojis kopīgu izstādi Enough is Enough galerijā Teminkova & Kasela Tallinā. Darbi kolekcijās: Laikmetīgās mākslas muzejā Kiasma, Helsinku muzejā un privātās kolekcijās Somijā.
Mikko Hinca izstāde ”You’re hello I’m goodbye”
Izstādē apskatāma sietspiedes darbu sērija, kas radīta šogad sietspiedes studijā “Luste” Rīgā. Izstādes nosaukums ”You’re hello I’m goodbye” raksturo situāciju kā pārpratumu, kuram nav atrisinājuma, tas paliek bezrūpīgi atvērts.Redzamie darbi vienkāršā un minimālā veidā paskaidro izstādes nosaukumā minēto.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.