Vēsturiskie jūdu, kristīgās un pagāniskās mākslas motīvi viņu darbos akcentē to rašanās laikā pastāvošo savstarpējo mijiedarbošanos, krustošanos un savīšanos. Telpai īpaši veidotā instalācija (room-specific) ietver kā tiešas, tā netiešas atsauces uz Jaunajos laikos tapušo Johana Kristofa Broces etnogrāfisko zīmējumu, līdzās ar glezniecību romiešu katakombās, kā arī Toras ruļļu atribūtiku, baznīcu freskām un arhitektūras elementiem. Renē Kohs (René Koch) un Viljams Vecels (William Wetzel) dzīvo un strādā Berlīnē. Viņi absolvējuši Drēzdenes Mākslas akadēmiju profesores Ulrikes Grosārtas (Ulrike Grossarth) starpdisciplinārās mākslas meistarklasē. Pēc maģistrantūras studijām Drēzdenē Viljams Vecels studējis reliģiju un kultūru Humbolta universitātē Berlīnē, savukārt Renē Kohs jūdaisma-kristietības attiecības Berlīnes brīvajā universitātē. Padziļināto studiju rezultātā mākslinieku interešu lokā ir nonākušas kultūras un attēla vēstures neviennozīmīgās, kā arī neizpētītās attiecības. Pēdējie abu mākslinieku kopīgi realizētie projekti par atmiņas kultūru un vēstures pretrunīgumu ir “Ziedu un putnu kamera” (Kammer der Blumen und Vögel) Drēzdenē 2011. gadā un attēli Jūdaisma studiju centram Berlīnē 2013. gadā (Bilder für das Zentrum Jüdische Studien).
Renē Kohs, Viljams Vecels. Atmiņu lāde
Renē Koha un Viljama Vecela darbi – instalācijas, zīmējumi un performatīvās intervences – tiek speciāli radīti katrai konkrētajai izstādīšanas vietai. Izstāde LMC Ofisa galerijā atspoguļo Rīgas pilsētu tās eiropeiskās vēstures kontekstā. Mākslinieki izmanto kultūras atmiņas mākslinieciskos tēlus un motīvus, kas apliecina vietas identitātes daudzveidīgo un pārnacionālo būtību.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.