Manu uzmanību saistīja šo lietu skarbais dizains ar milzīgo kniežu galvām.” Pamestās metāla konstrukcijas arvien vairāk pārņēmuši vīteņaugi, un šajā procesā autors saskata estētisku cilvēka un dabas konfliktu. “Viss kopā radīja nojausmu par Jaudu. Industriālā laikmeta objektu savdabība šodien kļuvusi par vēsturi nedaudz paskarbas poēzijas iesaiņojumā,” stāsta Uldis Balga.Uldis Balga (1953) fotogrāfiju apguvis gan pašmācības ceļā, gan fotogrāfijas kursos. Kopš 1989. gada fotogrāfs veidojis vairākas personālizstādes, to skaitā “Zivju dienas” (1995), “Formatizācija” (2002), “Pedvāles arheoloģija” (2006), kuras bijušas izstādītas arī Latvijas Fotogrāfijas muzejā. Piedalījies grupu izstādēs ASV, Zviedrijā, Čehijā, Krievijā un citviet. Kopš 1987. gada fotogrāfs aktīvi līdzdarbojas radošajās fotodarbnīcās, un fotoprojektos. No 1999. gada U. Balga vada Talsu fotoklubu.Izstādē iekļautie darbi izgatavoti 2012. gadā, drukāti ar Epson Stylus Pro 7900 printeri ar Ultrachrome HDR tinti uz Premium Luster fotopapīra.
Uldis Balga. Kniede
Izstādes autors norāda, ka darbs pie kolekcijas sākts 2007. gadā, Venēcijas biennāles apmeklējuma laikā: “Plašās mākslas ekspozīcijas beigās “Arsenālā” nonācu vietā, kura glabā zīmes no senas kuģu būvētavas. Milzīgās metāla tvertnes, šķiet, bija aizgājušo laiku liecinieces, un gaisā vēdīja eļļas smārds.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.