Uz brīdi apklusis pēc publikas "izsvilptās" Swept Away ar Ričija dzīvesbiedri Madonnu vienā no galvenajām lomām un pretenciozo Revolver, britu režisors un scenārists Gajs Ričijs ar jaunu sparu atgriezies pie savas karjeras pirmsākumiem — dažāda kalibra gangsteru portretēšanas uz lielā ekrāna. Tieši Ričijs deviņdesmito gadu beigās ieviesa jaunu kriminālo "lubeņu" žanru, kriminālas darbības raiti samaisot ar pamatīgu jautrības devu. Kā norāda Hollywood Reporter kritiķi, jaunajā filmā RocknRolla izmantoti visi agrākie Ričija knifi — asprātīga, neķītrībām bagāta valoda, samezglots sižets un, pati sāls — sevī pamatīgi iemīlējušies plātīzeri!
Galveno filmas sižeta līniju risina trīs Londonas bandas, kas pagūst savā starpā pamatīgi saplēsties. Vecmodīga birokrātu un politiķu apvienība darbojas Toma Vilkinsona (šogad tika nominēts Oskaram par otrā plāna lomu filmā Maikls Kleitons) attēlotā Lenija Koula vadībā, savukārt jauno pasaules kārtību cenšas ieviest Krievijas miljardieru grupējums, kura izmantotā vardarbība "vecajiem" liek izskatīties pēc Mērijas Popinsas audzēkņiem. Taču ir arī trešais grupējums — dumpinieki, kuru tēlos var atpazīt Ričija agrīno filmu varoņu iezīmes. Šajā bandā toni nosaka Žerāra Batlera (savulaik gan Operas spoks, gan spartietis Leonīds) attēlotais varonis, kura trumpis gan ir izskats, ne prāts, savukārt piedurknē paslēptais dūzis — par mirušu uzskatītais pankrokeris, kurš beigu beigās izrādās citas bandas varoņa padēls! Sižeta līnija ir tikpat samezglota, kā filmas varoņu savstarpējās attiecības, turklāt nekas beigās neizskatās tā, ka bijis domāts.
Kritiķi uzsvēruši, ka Ričija jaunā filma vizuāli atgādina komiksu, kā jau tas ierasts režisora darbos. Sižets risinās vienlaikus tik daudzos virzienos, ka brīžiem pārņem sajūta — visa kā ir par daudz, un Ričijs–režisors nav spējis atteikties no Ričija–scenārista radītajām ainām.