Skaidrs, stāsts par triju bērnu māti, kura pēc ilgiem vientulības gadiem nonākusi izvēles priekšā, kam atdot sirdi - bijušajam vīram vai nesen iepazītam pielūdzējam, nav nekāds pekstiņš tīņiem, bet gan romantiska komēdija normāliem, nobriedušiem cilvēkiem. Šo faktu varētu neuzsvērt, ja tieši šādas filmas jau labu laiku nebūtu kļuvušas par retumu. Kopš Holivudu ir aplaimojusi pārliecība, ka nauda jāslauc no tīņiem un ka lielākais izklaides biznesa grābiens slēpjas 3D tehnoloģijā.
Teiksiet, pārspīlēju? Piekrītu, taču pavisam nedaudz, turklāt par faktu, ka laiku pa laikam parādās arī filmas, kas spītē globālā biznesa virzībai, lielā mērā ir jāpateicas Merilai Strīpai - izcilai aktrisei, šķiet, ar neierobežotu žanrisko paleti. Pēc Strīpas, šīs Holivudas klasiķes kopš XX gs. 70.gadiem, veiksmīgā iznāciena filmā Sātans Pradas brunčos/The Devil Wears Prada (2006) un filmas pieklājīgās peļņas Holivuda ir apjēgusi, ka Strīpa joprojām ir pamatīga vērtība ar komercpotenciālu. Pateicoties Merilai Strīpai, romantiskās komēdijas pieaugušajiem ir žanrs, pie kura Holivuda atkal piestrādā.
Lai atceramies neseno Džulī un Džūliju, kurā Strīpai ir superpavāres Džūlijas Čaildas loma, tagad - Viss ir sarežģīti, kurā aktrise amizējas ar diviem kungiem. Viņa to dara ļoti pārliecinoši, jo arī par šo filmu un lomu tajā Merila Strīpa ir nominēta Zelta globusam, gluži tāpat kā par Džūlijas Čaildas lomu filmā Džulī un Džūlija, un, visticamāk, bez nominācijas viņa neiztiks arī Oskaros. Vai vēl jāatgādina, ka Merila Strīpa (1949) ir unikāla rekordiste arī kinobalvu ziņā - viņa 12 reižu nominēta Oskaram, turklāt divus Oskarus ir ieguvusi (par filmām Krāmers pret Krāmeri/Kramer vs. Kramer (1979) un Sofijas izvēle/ Sophie"s Choice (1982)).