Kopš Saeimas sarunas netiek translētas joku raidījumos televīzijā, publikai īsti nav skaidrs, par ko deputāti sarunājas. Neslēpšu, ir divas tēmas, par ko runājam ar savu tuvāko sola biedru Imantu Kalniņu. Par viņa mājas lapu www.kalimantana.lv, kurā pilnīgi legāli var nolejuplādēt viņa dziesmas. Un Formulu 1.
Ferrari, kas, neslēpšu, vienmēr ir bijusi mana komanda, šodien dabūja punktus uz degvielas taupīšanas rēķina. Ja netaupītu, brauktu boksos, ielietu vēl, bet būtu ārpus punktiem. Tas bija labs treniņš pirms nākamā gada čempionāta, kurā braucēji degvielu uzpildīt nedrīkstēs. Rīcībā papildus jēdzienam – gāzi grīdā – parādīsies domāšanas kritērijs. Kā sabalansēt šaušalīgo bravūru, piesardzību un galveno – palikt trasē.
Kopš esmu uzlīmējis SCP labo pārmaiņu saukli uz auto, es braucu priekšzīmīgi. Pirms uzlīmes izgatavošanas es braucu priekšzīmīgi vienīgi tad, kad blakus sēdēja Aleksejs Loskutovs. Ir kaut kāda bijāšana attiecībā uz kārtību.
Tiesa, laiks no Kandavas līdz Rīgai tagad ir par 6 minūtēm garāks. Es mēģināšu paskaidrot, kā rodas starpība. Kandavas kartinga trasē atšķirība starp mani un labākajiem, kuri brauc lieliski, ir 4 sekundes viena kilometra aplī. 300 kilometru trasē, kas atbilst F1 trases garumam, tā var vinnēt 20 minūtes. Tas ir sasodīti daudz, ja saskaitāt par apli apsteigtās personas trasē. Bet trasē no Rīgas līdz Krāslavai tas ir laiks, ko prasa viena izskaidrošanās ar policistu. Un esmu dabūjis degvielas patēriņu zem 6 litriem uz 100 kilometriem.
Kartinga trasē es savu tūļību nespēju izskaidrot citādi, kā vien bailes no pārgalvības radītām sekām. Bet uz bedrainā maģistrālā ceļa es sevi varu uzslavēt. Katrs ietaupītais litrs samazina Latvijas tekošā konta deficītu. Un es trasē pieskaitu katru donoru, kurš nu jau ceļmalā palīdz policistiem saglabāt darba vietas.