Lai, saliekot gleznas sev piemērotā kārtībā, katrs varētu radīt savu stāstu ar atšķirīgu sākumu un beigām.”Galerijas vadītāja Lauma Lūse teic — Kristīnei Rubenei ir svarīgi atstāt vietu skatītāja iztēlei. Kontrastējot izstrādātām detaļām, kas it kā garāmejot ieskicē un fiksē konkrētas situācijas un sajūtas, gleznās lielu lomu spēlē tukšie laukumi, piešķirot vieglumu un brīvību ne tikai māksliniecei darbu radīšanas brīdī, bet arī vēlāk — skatītājam tos uzlūkojot. Darbiem pārsvarā nav doti nosaukumi. No gleznieciskā viedokļa absolūti pabeigtiem, tiem tomēr it kā nav pielikts pēdējais punkts, ļaujot savā iztēlē to izdarīt skatītājam. Katram savā veidā.Mākslinieces gleznās arvien visdažādākajās niansēs dominē baltais, Indijas dzeltenais, dažkārt ultramarīns un mūžam skaistais un mainīgais olīvzaļais. Runājot par maigi rozā, ko gleznotāja iegūst sajaucot alizarīnu ar balto, viņa piebilst, ka vairs nebaidoties gleznot saldi un sievišķīgi. Caurspīdīgums un gaisīgums, gluži kā tills, zīds vai mežģīnes panākts lazējot, ļaujot krāsām kārtu kārtām spīdēt cauri.Izstādes norises vieta iedvesmojusi mākslinieci paralēli gleznām radīt apgleznotu porcelāna krūzīšu kolekciju, kas iekļauta izstādes ekspozīcijā.Ikdienā Kristīne Rubene ir mamma divām meitām un gleznošanas pasniedzēja Mākslas akadēmijā. “Es mīlu akadēmiju un studentus. Viņi neļauj apstāties, liek mācīties vēl un vēl. Dod prieku un liek mainīties,”pauž māksliniece.
Izstāde "Izstāde istabā“
No 15. septembra galerijā “Istaba” aplūkojamas Kristīnes Rubenes gleznas. Ieva, Ādams un Paradīzes ābols… Sākuma pavediens, kas rosinājis mākslinieci šīs izstādes darbiem, meklējams mūžsenajā Bībeles stāstā par Kārdināšanu. Kārdināšana, kas šoreiz var būt atrodama arī stāsta vidū vai noslēgumā. Māksliniece stāsta: “Man gribējās izveidot izstādi — stāstu, bet katram skatītājam savu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.