Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +7 °C
Apmācies
Trešdiena, 2. oktobris
Skaidris, Ilma

„Rīgas satiksme” – kļūdas, nekompetence vai korupcija?

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Andis Feldmanis SCP
A
Tāpat aktuāls paliek jautājums: kādēļ RD Satiksmes dep. mierīgu sirdi ir apstiprinājis privāto mikroautobusu maršrutus atļaujot RS sabiedriskā transporta maršruta līnijas?
Klementijs Rancāns, SCP
K
Posmā no VEF uz Juglu, Brīvības gatves visa garumā Rīgas dome ir liegusi KREISOS pagriezienus, pat pie ielas rekonstrukcijas Brīvības-Šmerļa ielās, neierīkoja kreiso pagriezienu uz Sporta akadēmiju, Rīgas Dirnavnieku, Ēbreju kapiem un uz aptuveni 3000 vairāku kooperatīvu garāžām dzīvojamām mājām aiz dzelzceļa, kur tūkstošiem rīdzinieku spiesti izdarīt vairākus apbraucienus un nepiedodami ilgi gaidīt pie sķērsielas luksofora, kas dod laiku tikai ap 30 sekundes (Murjāņu ielā). Nav ierīkoti arī LABIE pagriezieni pāri tramvaja sliedēm, kā dēļ biroji, veikali un citi uzņēmumi te veidojas un drīz vien likvidējas, jo nav ērtu piebraucamo ceļu. Gribas jautāt, kā labā strādā Rīgas dome un kas tas ir - nekompetence, rīdzinieku terorizēšana, diskriminēšana. Tā nav taisnība, ka nevar ierīkot normālus iebraucamos ceļus uz sānu ielām, bet turpat ir nauda izbūvēt kilometriem garu asfalta ceļu un visas komunikācijas uz dažām privātmājām M.Juglas ielā un pat aizsargājot privātvillu neaiskaramību, izvietotot pašvaldības ceļa zīmes. Pavērojiet, piemēram, Luksemburgā. Tur nevar atrast nevienu kreisā pagrieziena liegumu un zīmes- "tikai taisni" ne uz lielājām pilsētas avēnijām, ne iekšpilsētas ielās.
gg
g
Man ir līdzīga situācija, tikai ar 21. autobusu - iekāpju citā busā, piemēram, 38. Āgenskalna tirgū un skenēju savu etalonu - man pasaka, ka maršruts nederīgs, nopīkst garo, sarkano pīkstienu un viss. Tagad katru reizi, kad iekāpju kādā citā autobusā, kas nav 21., sajūtos gluži kā bezbiļetniece. Vēl gribētu tur ielādēt parasta biļetes, lai varētu braukt ar trolejbusu, bet tā nevaru darīt, jo citādi jau maksāšu ar šīm biļetēm arī autobusā. Sviesc. Līdz galam nesakārtota sistēma. Uzdzen dusmu
Juris Lasmanis SCP
J
Sāksim ar to, ka mūsu partijas vēlēšanas sarakstos nav neviens no šiem minētajiem cilvēkiem. Tās vēlmes kaut ko mainīt ir, bet diemžēl prese ir viens no varas paveidiem un lielāko daļu no informācijas ko jūs saņemiet ir mainīta, vai netiek piegādāta, tieši tādu iemeslu dēļ, lai jūs to nezinātu un domātu to ko jūs domājiet, tas ir bēdīgi, bet fakts :(
kruzeb
k
nekompetence,korupcija,mazak mulkigums.Tas ir jutams gandriz visas jomas.Kada garantija,ja tiks ieveleta "Sabiedriba citai politikai"kaut kas mainisies?tas pats Stokenbergs,Kalniete,Seile,Pabriks u.c. saima sez gadiem un nav justa vinu tieksme kaut ko mainit .Mainot izkartni,varda speks neklus lielaksTas E-talons vispar ir murgs, varbut ar 10 gadiem vins atmaksasies.Mes visu gribam ka"VINI", bet .......
Riidziniece
R
Njaa, un ir veel viena lieta. Iespeejams, ka es pati kaut ko liidz galam neesmu sapratusi, bet... Ja pareizi atceros, tad marshrutu sakritiibas robezhas beigu beigaas tika atstaatas speekaa. Taatad, ja man ir kartinja vienam tramvaja marshrutam meenesha darba dienaam, tad marshrutu sakritiibas robezhaas varu braukt arii ar kaadu citu tramvaju. Savu zilo nepersonalizeeto e-talonu tad arii uzlaadeeju tieshi taadaa veidaa, plus veel paraleeli paluudzu ielikt 20 parastos braucienus gadiijumiem, kad izmantoshu citu transporta liidzekli. Shoriit mana 2. tramvaja vietaa naaca 8., un es izdomaaju - nu labi, paskatiisimies, kas notiek. Iekaapu 8. un pieregjistreeju braucienu, TACHU man regjistreeja ne jau nu meeneshkartinu (tas nekas, ka braucu pa vienu un to pashu marshrutu), bet gan atvilka no parastajiem braucieniem! Sanaak, ka es par braucienu samaksaaju dubultaa! Un veel - kas notiks no 7.maija, kad sliezhu celja remonta deelj man saakumaa buus jaabrauc ar 10. tramvaju un tad jaapaarkaapj 4. vai 5., lai paarbrauktu paari Akmens tiltam (2. , 10., 1., 8. to vairs nedariis)??? Tad es maksaashu triiskaarshi??? Man vienkaarshi truukst vaardu.
balelins
b
... tas ir vajprats 13 tukstosi latu uz vienu transporta lidzekli.. un e- talona apkalposana maksas 5 miljonus gada.. ta ir ridzinieku naudas URINESANA.. lai kads man vel pasaka ka sajos lejputrijas apstaklos Latvija ir ekonomiska krize..
Skaistule
S
Vairākas reizes nopirku e-talonu par 2 Ls. Pirmo reizi domāju, ka esmu kļūdījusi skaitot, jo līdz pieci saskaitīt protu. Mans e - talons ar dzeltenu nopīkstināju tikai 4 reizes. Piektajā reizē pīkstināja sarkans. Otro reizi tas pats. Secinājums - kāds nozog manu naudu! 0,40 santīmus no 2iem latiem. Kam to var pierādīt? Tas ir tāpat, kā ar telefonu rēķiniem un citu, ko nespējam kontrolēt. K'ds vienmēr grib iebraukt manā makā. Mēs esam tik neaizsargāti no visas šīs zagļu bandas, kas tiek klāt mūsu nodokļu naudai, ka paliek izmisums šeit dzīvot.
Atlaist Bemhenu!
A
Mani patiesi "sajūsmina" dzeltenās viedkartes - tās visas ir vienādas. KĀ lai es atšķiru karti, kuru esmu iegādājusies 20 braucieniem un karti, kas paredzēta 24 stundām? Kā man ieteica, kad piezvanīju pa bezmaksas tel. 80001919, tad es varot paskatīties čekā. Vai tad man tas čeks katrai kartei jāpielīmē klāt? Bet ja čekus neesmu saglabājusi? Varot arī kaut kā atķeksēt. Bet vai tad RS, iztērējot tos daudzos miljonus, liks man vēl nodarboties ar kādu tur ķeksēšanu? Esot iespēja arī kādā tirdzniecības vietā pārbaudīt, tieši kāda karte ir viena vai otra. Nu ja - skraidīšu un meklēšu, kur pārdod tās viedkartes. Dzīvesvietas tuvumā tādu nav, tieši tāpēc iegādājos kartes iepriekš. Nu pēdējais variants esot paprasīt transporta līdzekļa vadītājam. Nu mīļie, vadītājam jau nu tiešām nav ko darīt - interesanti, kurš tad brauks. Tā kā braucu reti, tad personalizētā karte man nav vajadzīga. Vēl par bagāžu. To varot apmaksāt tikai ar pie vadītāja nopirktām biļetēm. Jauki! Es ar savu lielo suni spraukšos visiem gar gājām pie vadītāja. Agrāk iekāpām pa aizmugurējām durvīm, nostājāmies maliņā, nospiedu talonus un viss. Vēl par pensionāriem, kuri sava vecuma dēļ var braukt par brīvu. Viens otrs no viņiem jau tā knapi ieraušas iekšā - kur nu vēl spraukties cauri pie tā aparāta! Izskatās, ka NEVIENS no tiem e-talona ieviesējiem ar sabiedrisko transportu nav braucis vispār. Ierosinu visiem RS darbiniekiem aizliegt izmantot dienesta automašīnas - lai brauc ar saviem "darba augļiem"!
Agnese
A
Rīgas satiksmes un E-talonu lietderība ir tik apšaubāma, ka tīri vai jābrīnās- pirmās klases solēnam, kam sabiedriskais transports ir bez maksas arī ir nepieciešams e-talons, un tas būs jāaktivizē katru braukšanas reizi- rodas jautājums- kāds iemesls ir sabiedrības daļai, kam pienākas bezmaksas transports taisīt e-talonus, kas maksā naudu no nodokļu maksātāju kabatām? Teorētiski e-talons derīgs 10 gadus, tātad principā uz ilgāku laiku, bet praksē- parādiet lūdzu kaut vienu cilvēku, kas 8 un 18 gados izskatīsies identiski. Līdz ar to atkal papildus izmaksas. Nav īsti skaidrs kāpēc bija jāievieš talonu komostrēšanas dzeltenās kastītes, ja zināja e-talonu ieviešanu, teorētiski tak nerodas tādi milzīgi projekti vienā dienā.
Senais
S
Vienīgā izeja ir sabiedrisko transportu privatizēt. Tad noteikti negadīsies tik bieži "kļūdīties". Uzrakstīju un šaubu velns sāka mocīt. Kā lai tik mazā valstī panāk, ka iespējamais īpašnieks nav nekādā kontaktā bijis ar Rīgas Domes ierēdņiem?
Pičuks
P
Jebkuras izmaiņas Latvijā - kā viens no mūsu valsts ekonomikas pamatprincipiem - ir lieliska iespēja politiķiem un pietuvinātajiem politiķu rīcības noteicējiem uzvārīties. Diemžēl - un to liecina arī patlabanējā situācija - mūsu valstī NAV tādu politiķu, kas spētu paiet garām šādai iespējai... RS ir izveidojusi labu maršrutu tīklu, bet absolūti nemāk informēt sabiedrību un kontroles rīko tā, it kā ķertu narkomānus. Esmu redzējis/dzirdējis Bemhena tekstus un mani māc nopietnas šaubas, vai viņš patiesi vada šo uzņēmumu, vai tikia skaitās algas saņēmējs...

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Tiek apdraudēta Imanta Ziedoņa muzeja pastāvēšana

Kultūras Ministrija nākusi klajā ar jaunu finansēšanas modeli, kas paredz sevis izvēlētu privāto, valsts akreditēto muzeju finansēšanu nodot Valsts Kultūrkapitāla fonda (VKKF) rokās. Ar vienu būtisku ...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja