Koncerts, kas 7.augustā sāksies pusdeviņos vakarā, būs pasaulslavenā dziedātāja, leģendārā trīs zvaigžņu tenoru trio dalībnieka (kopā ar Hosē Karerasu un pagājušogad aizsaulē aizgājušā Lučāno Pavaroti), Vašingtonas un Losandželosas operu vadītāja koncerts Baltijā un Skandināvijas valstīs. Tajā viņš muzicēs kopā ar Latvijas Nacionālo simfonisko orķestri, ko diriģēs biežs viņa koncertu un CD ierakstu (arī EMI balvu saņēmušā Roman Heroes) diriģents Jūdžins Kons — mūziķis, kurš, starp citu, kopš agras jaunības bijis pianists operu leģendām Marijai Kallasai, Franko Korelli, Lučāno Pavarotti un Renātais Tebaldi un ir redzams arī Franko Zefirelli 2002.gada filmā Callas Forever, iepretim titullomas atveidotājai Fanijai Ardēnai titullomā.
P.Domingo savā vieskoncertā Rīgā dziedās gan opermūzikas klasiku, gan ārijas no spāņu sarsuelām (spāņu operetēm). 68 gadus vecais tenors joprojām ir spožā formā. Viņš būs centrālā personība Ņujorkas Metropolitan operas 125 gadu jubilejas Gala koncertā 15.martā, kurā vienlaikus tiks atzīmēta dziedātāja 40 gadu karjera šajā operas namā. Dziedātājs, kura repertuārā ir 128 (!) lomas, ik sezonu apgūst arvien jaunas lomas, iejūtoties arī mūsdienu komponistu jaunradītu operu tēlos — piemēram, titullomā operā Pirmais Imperators, ko pasaulslavenais ķīniešu- amerikāņu komponists Taņ Duņs rakstīja speciāli viņam. Šā gada februārī viņš pārsteidza, nodziedot uz Metropolitan operas skatuves Maurīcija lomu F.Čilea operā Adriana Lekuvrēra (Adriana Lecouvreur), kurā pirms četrdesmit gadiem (1968.gadā!) debitēja uz šīs slavenās skatuves. Nākamais izaicinājums viņam būs baritona loma — titulloma Dž.Verdi operā Simons Bokanegra. Jautāts par savas neparasti ilgās un spožās dziedātāja karjeras noslēpumu, intervijā Ņujorkas Metropolitan operas izdevumam Domingo atbild, ka sākumā bieži dzirdējis par sevi sakām: ak, Plasido nenoturēsies ilgi, jo viņš par daudz strādā. Dedzīgi meklēdams repertuāru, kas viņam varētu piestāvēt, viņš patiešām esot ņēmis arī to, kas bija bīstams balsij, jo «sevi vienmēr ir jāizaicina.» Glābis tas, ka viņš spējis lielāko daļu (80 procentus!) no visa repertuāra sagatavot viens, spēlēdams klavieres. «Sēdēju pie klavierēm un mācījos lomas, bieži tās tikai spēlēdams. Es nedziedāju par daudz! Lielākā daļa dziedātāju dodas pie koučiem (vokālajiem «treneriem») un lomas apgūst, vienīgi dziedot. Es to varēju, tikai spēlējot klavieres,» — tā Domingo atklāj savu pārbaudīto recepti tenora balss ilglaicīgajai saglabāšanai.
Latvija operzvaigznei nebūs tikai punkts uz kartes kārtējā koncertceļojumā. Viņa rīkotā, ikgadējā pasaules jauno operdziedoņu konkursā Operalia, 2006.gadā uzvaru guva latviešu soprāns Maija Kovaļevska, kuru Domingo vēlāk iesaistījis arī paša radošajos projektos (piemēram, Dž.Pučīni Bohēmas jauniestudējumā Losandželosas operā). Konkursā Operalia līdz pat pusfinālam savulaik tikusi arī Sonora Vaice. Jauno solistu apmācības programmā Vašingtonā viņš savukārt iesaistīja ASV dzīvojošo jauno latviešu režisori Annu Kepi.