Iznācis jaunais Sāras Braitmenas albums Symphony
Slavenās dziedātājas Sāras Braitmenas jaunākais veikums — albums Symphony beidzot atrodams arī Eiropas mūzikas veikalu plauktos, lai arī no tā izdošanas Meksikā pagājuši jau vairāki mēneši. Kritiķi vienā balsī uzsver muzikālā darba gotiskās ietekmes, kas īpaši atspoguļojas arī pašas dziedātājas izvēlētajā tēlā. Intervijā The Times dziedātāja atzinusi, ka albums Symphony tapis viņas "dzīve tumšākajā laikā", un nenoliedz, ka ar to arī saistīta imidža maiņa. Tiesa gan, nevar nenoliegt, ka Braitmena ir un paliek visiem labi zināmā Braitmena arī slēpjoties zem gota maskas — klausoties jauno albumu, īpaši jāsasprindzina dzirde, lai dzirdētu neierastās pasāžas, kas var arī pazust zem jau gadu desmitiem pazīstamās balss kvalitātes.
Kā solo māksliniece Braitmena ir pārdevusi 26 miljonus albumu un divus miljonus DVD trīsdesmit četrās valstīs, viņas panākumu pamatā kritiķi nosauc veiksmīgo operas mākslas, popmūzikas un džeza apvienojumu. Savu jaunāko albumu Braitmena radījusi, cieši sadarbojoties ar dziedātāju Andrea Bočelli un grupas Kiss vokālistu Paulu Stenliju — roka ietekmes šajā muzikālajā darbā pavisam noteikti ir jūtamas. Nevar nepieminēt arī jau ilgstošo sadarbību ar tenoru Andrea Bočelli — Braitmena muzikālo līdzgaitnieku, kurš ar savas uzreiz atpazīstamās balss kvalitātēm parādās arī šajā albumā.
Taču, neskatoties uz muzikālajām novitātēm, Braitmena par nozīmīgāko dzīves pavērsienu nosaukusi atteikšanos turpināt cīņu par tikšanu pie bērna. "Cilvēki man bieži vien ir teikuši, lai taču kādu adoptēju, bet tagad esmu sapratusi, ka manā dzīvē galvenais ir darbs. Dzīve bez bērna jau kļuvusi par normu, es vairs tā dēļ nemaz nejūtos slikti," izdevumam Times pastāstījusi Braitmena, norādot, ka viņas dzīve un karjera tāpat ir pietiekami bagātas arī bez šāda piepildījuma.
Uz albuma Symphony vāka noformējuma Braitmena parādās tērpta dramatiska izskata tērpos un ne mazāk dramatiskās pozās, gluži dabiski iekļaujoties pūķu pārvaldītas zemes cienīgās ainās. "Attēlots ir tas, kas notiek manā dvēselē un manā prātā," atzinusi dziedātāja. "Tas ir stāsts par mēģinājumu aizbēgt no ļaunuma. Varone skrien cauri gaismas mežam, mirst, viņas gars atdzimst Nekurnekadzemē — bet pēc visiem pārdzīvojumiem viņa atgriežas pirmsākumos," Braitmena mēģina izskaidrot albumā ietvertās dvēseliskās kolīzijas.
Jāpiebilst, ka Braitmenas skatuves karjera iesākusies jau pasen — viņa apgalvo, ka mūziku sākusi izprast jau piecu gadu vecumā. Pirmo reizi uz skatuves Vestendas mūziklā viņa parādījusies vienpadsmit gadu vecumā, un tad arī sākās viņas ceļš uz slavu — sākotnēji deju trupā, taču viņu uz panākumiem mērķtiecīgi vadīja dzīvesbiedrs, mūzikas producents Enrū Grehems Stjuarts, ar ko viņa apprecējās 18 gadu vecumā. 1981.gadā viņu pamanīja sers Endrū Loids Vebers, kurš sākotnēji viņai piedāvāja vadošās lomas savos slavenākajos darbos Rekviēms un Operas spoks, pēcāk, 1984.gadā, Vebers kļuva par viņas otro vīru. Lai arī laulība nebija ilga, Braitmena arī pēc šķiršanās turpināja sadarboties ar Vēberu, tāpat kā arī ar savu trešo vīru — Franku Petersonu, kurš pēc laulības izjukšanas joprojām turpina būt viņas producents.
Savos panākumos Braitmena vaino sagadīšanos: "Vienīgais cilvēks, no kā es baidos, esmu es pati — dažreiz neesmu droša, ka jādodas uz priekšu, jāstrādā pie jauniem projektiem. Taču tad paļaujos uz saviem instinktiem — lielākoties savu rīcību izskaidrot nevaru, es vienkārši to daru," Times stāstījusi Braitmena.