Interesanti, ka pirmoreiz festivāla pastāvēšanas vēsturē tā atklāšanas koncertā 3. martā un noslēgumā 24. martā skanēs viens un tas pats skaņdarbs – Jozefa Haidna Pirmais koncerts čellam un orķestrim Domažorā. Izcilā vācu diriģenta, nu jau ilggadējā LSO drauga Luca Kēlera vadībā festivāla atklāšanā Vīnes klasiķa meistardarbu interpretēs jaunais čella spēles talants no Krievijas Rustems Hamiduļļins, savukārt noslēgumā orķestra galvenā diriģenta Ģintara Rinkeviča vadībā Haidna čellam rakstītās solopartijas dzirdēsim pārlikumā trompetei par "trompetes Paganīni" dēvētā Krievijas mūziķa Sergeja Nakarjakova izpildījumā.
Baškīrijas galvaspilsētā Ufā dzimušo čellistu LSO valdes loceklis Uldis Lipskis noskatīja pērn maijā Klaipēdā, kur viņš spoži uzstājās Starptautiskajā čellu konkursā, izpelnoties augstāko žūrijas vērtējumu un LSO simpātiju balvu. "Rustems Hamiduļļins konkursa gaitā faktiski neatstāja alternatīvas. Viņa mirdzošā tehnika, niansētais frāzējums un skatuviskā harisma ir vērtības, kuras, mūsu orķestra dzintarainā skanējuma bagātinātas, sajūsminās klausītājus Liepājā un citur Latvijā," ir pārliecināts LSO direktors Uldis Lipskis. Jozefa Haidna Pirmais koncerts čellam un orķestrim Domažorā līdz pat 1961. gadam tika uzskatīts par pazudušu, bet tad muzikologs Oldrihs Pulkerts partitūras eksemplāru atrada Prāgas Nacionālajā muzejā. Lai arī sākotnēji daži šaubījās par atraduma autentiskumu, eksperti ir vienojušies, ka skaņdarba autors ir Haidns.
Festivāla atklāšanu un noslēgumu vienotā lokā saslēdz arī tas, ka abos koncertos piedalīsies starptautiski atzītas Latvijas pianisma zvaigznes. Londonā dzīvojošais Reinis Zariņš būs solists ungāru XX gadsimta mūzikas klasiķa Bēlas Bartoka Pirmā klavierkoncerta atskaņojumā festivāla atklāšanas vakarā 3. martā, kur līdzās abiem instrumentālajiem koncertiem skanēs arī čehu nacionālā romantisma spilgtākā pārstāvja Antonīna Dvoržāka silti optimistiskā Astotā simfonija, savukārt noslēgumkoncertā 24. martā Vestards Šimkus piedāvā veselus divus "saldos ēdienus" – Džordža Gēršvina Rapsodiju blūza stilā, kā arī mazāk spēlēto, taču muzikāli ne mazāk krāšņo Gēršvina Otro rapsodiju.
Dzintara Jurgelaiša kamerzālē koncertā Dārziņskolas pianisms 4. martā savu varēšanu rādīs trīspadsmit jaunie pianisti – Sergeja Osokina, Ligitas Muižarājas, Ivetas Pinkules, Ilzes Treijas, Rūdolfa Vanka, Andreja Bilalova, Leldes Paulas un Sandras Jalaņeckas audzēkņi.
Atvara Lakstīgalas diriģētajā vakarā 9. martā Sergeja Rahmaņinova 2. klavierkoncertā būs iespēja iepazīt 21 gadu veco Krievijas pianisma talantu Aleksandru Kašpurinu, kurš pērn ieguva Jāzepa Vītola 7. Starptautiskā pianistu konkursa Grand Prix. Tikšanās ar maestro Raimondu Paulu un Valsts akadēmisko kori Latvija diriģenta Māra Sirmā izauklētā jaunā programmā notiks 16. martā. Klaipēdas kamerorķestra un austriešu vijolnieka, diriģenta Franka Erika Štadlera koncertā (10. martā) solistes Tomoko Kibas izpildījumā skanēs arī viens no trim galvenajiem Japānas galma mūzikas pūšaminstrumentiem sjo (shō), saukts arī par Fēniksa sauciena balsi. Pērn mūžībā aizgājušā komponista Pētera Plakida piemiņai 23. martā izskanēs Veltījums Pēterim Plakidim, kurā viņa, J. Brāmsa un latviešu komponistu darbus atskaņos Ieva Parša, Guna Šnē, Agnese Egliņa un Egīls Šēfers.