Tik liels skaits tehniskā personāla nepieciešams, lai sagatavotu 44 tonnas smago skatuvi, kā arī skaņas, gaismu un specefektu tehniku, kas sver vēl 38 tonnas. Jau trīs dienas pirms šova “Arēnā Rīga” sāksies apjomīgi sagatavošanās darbi. Pirmo reizi koncertaģentūras vēsturē dēļ milzīgās un sarežģītās skatuves konstrukcijas, kas nepieciešama “Rammstein” šovam, arēnā būs speciāli jālīdzina grīdas. “Rammstein” skatuve, atšķirībā no citiem koncertiem, tiek montēta nevis zāles galā, bet vidū. Tikai pēc tam, kad skaņas, gaismu un specefektu tehnika tiks pacelta pie griestiem, skatuve ar ritošas konstrukcijas palīdzību tiks pārbīdīta uz nepieciešamo vietu zāles galā – tam nepieciešams ideāli gluds grīdas klājums.Kā iepriekš ziņots un apstiprināts arī no “Arēnas Rīga” pārstāvju puses, grupas “Rammstein” koncerts būs tehniski sarežģītākais un vizuāli iespaidīgākais šovs arēnas vēsturē. Koncertam nepieciešamā skaņas, gaismu un specefektu tehnika uz Latviju tiks piegādāta 27 kravas automašīnās, kas ir absolūts rekords starp visiem Rīgā notikušajiem koncertiem.Biļetes uz “Rammstein” priekšnesumu, kas Latvijā norisināsies jau nākamo ceturtdien, nopērkamas “Biļešu paradīzes” kasēs un interneta lapā www.ticketpro.lv. Vēl pieejamas pēdējās stāvbiļetes par Ls 30. Sēdvieta maksā Ls 25, Ls 30 vai Ls 35. Bet par Ls 45 vēl nopērkamas biļetes fanu zonā.
“Rammstein” jau pirms koncerta Rīgā uzstāda rekordus
Grupas “Rammstein” koncerts Rīgā, 4.martā notiks ne tikai uz smagākās skatuves Arēnas Rīga vēsturē. Kā informē koncertaģentūra “FBI”, tam būs piesaistīts arī rekordliels tehniskais personāls 200 cilvēku sastāvā.Šonedēļ kļuvis zināms, ka pie koncerta tehniskās nodrošināšanas plānoto 100 darbinieku vietā darbosies 200 cilvēku liela komanda, pavēstīja Kristaps Kārkliņš, “FBI”.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.