Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā 0 °C
Daļēji apmācies
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

VIDEO: Garanča un Šišons stāsta par solokoncertu operā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
vispār kaut kas neiedomājams
v
Lasu A. Garančas draudzene komentārus un brīnos par nekaunību. Uz operu gāja daudz cilvēki, es un manas paziņas, kuras tāpat dzirdēja, kā Ķirse (vēlāk Goba) dziedāja. Pirmo reizi dzirdēju operā 1998. gadā. Pēc tam kļuva aizvien sliktāk, Mikaēla "Karmenā" bija klusais vājprats, man žēl sametās, kā cilvēks mocījās, 2001. gadā pārgāja uz mecoisoprānu. Gadījās Ar Andžellu pasēdēt vienā sabiedrībā, tas bija cilvēks, kas stāvēja un krita par savu pedagoģi A. Garamču. Uzticība viņai dārgi maksāja. Ja nemaldos, tas ir rekords, ka cilvēks (apodāvināts) 3 gadu laikā zaudē savu balss tipu. Par Zālīti, Kepi, Gailīti arī taisnība. Par Jansonu Tagad mums kā durakiem grib iesmērēt, ka A. Gar. izaudzinājusi pasaules lielākās zvaigznes E. Garanču uyn M. kovaļevsku. Gribas prasīt - tad šitos nabagus viņa speciāli kropļoja? Tā sanāk Anitas draudzenei. A. Gar. draudzene melo uz mata tāpat kā A. pati. Pasaki man, kas ir tava draudzene, un es pateikšu, kas esi tu pati.
Kas atkal par histēriju?
K
Te neviens nav apsmējis Anitas Garančas slimību. Ar savu Aleksandru runājiet savā sabiedrībā! Runa bija par to, ka Anita pedagoģes darbā diemžēl nav varējusi palīdzēt daudziem topošajiem un esošajiem vokālisties, vairākos gadījumos gluži otrādi. Tika minēti reāli fakti. Jūs neko nevarat likt pretī, vienīgi histēriju, citu cilvēku apmelošanu un lamas. Nav glīti.
  • 3
  • 1
Aleksandr, tad runā atklāti
A
bet tev bail, jo tad būs jāskatās cilvēkiem acīs par saviem subjetīvajiem apgalvojumie, vārdu sagrozīšanu, - un jāatbild arī par citiem murgojumiem, ņirgām, intrigām, izdomājumiem, gadu garumā, kas NEVAJADZĪGI(!) samaitāja attiecības daudzu cilvēku starpā, tu pašpasludinātais "taisnības cīnītāj".
  • 2
  • 2
Aleksandr, tad runā atklāti
A
raksti rakstu, alternatīvo nekrologu vai pētījumu - nevis gadiem ilgi apņirdz kolēģus, apsmēji Anitas slimību - apsmej Anitas bēres, draugus, pat tuvieniekus - negribējas ticēt, bet tiešām izrādījies zemisks mēsls, kam iekšēji kauns par saviem vārdiem.
  • 2
  • 2
vispār kaut kas neiedomājams
v
Lasu A. Garančas draudzene komentārus un brīnos par nekaunību. Uz operu gāja daudz cilvēki, es un manas paziņas, kuras tāpat dzirdēja, kā Ķirse (vēlāk Goba) dziedāja. Pirmo reizi dzirdēju operā 1998. gadā. Pēc tam kļuva aizvien sliktāk, Mikaēla "Karmenā" bija klusais vājprats, man žēl sametās, kā cilvēks mocījās, 2001. gadā pārgāja uz mecoisoprānu. Gadījās Ar Andžellu pasēdēt vienā sabiedrībā, tas bija cilvēks, kas stāvēja un krita par savu pedagoģi A. Garamču. Uzticība viņai dārgi maksāja. Ja nemaldos, tas ir rekords, ka cilvēks (apodāvināts) 3 gadu laikā zaudē savu balss tipu. Par Zālīti, Kepi, Gailīti arī taisnība. Par Jansonu Tagad mums kā durakiem grib iesmērēt, ka A. Gar. izaudzinājusi pasaules lielākās zvaigznes E. Garanču uyn M. kovaļevsku. Gribas prasīt - tad šitos nabagus viņa speciāli kropļoja? Tā sanāk Anitas draudzenei. A. Gar. draudzene melo uz mata tāpat kā A. pati. Pasaki man, kas ir tava draudzene, un es pateikšu, kas esi tu pati.
vispār kaut kas neiedomājams
v
Lasu A. Garančas draudzene komentārus un brīnos par nekaunību. Uz operu gāja daudz cilvēki, es un manas paziņas, kuras tāpat dzirdēja, kā Ķirse (vēlāk Goba) dziedāja. Pirmo reizi dzirdēju operā 1998. gadā. Pēc tam kļuva aizvien sliktāk, Mikaēla "Karmenā" bija klusais vājprats, man žēl sametās, kā cilvēks mocījās, 2001. gadā pārgāja uz mecoisoprānu. Gadījās Ar Andžellu pasēdēt vienā sabiedrībā, tas bija cilvēks, kas stāvēja un krita par savu pedagoģi A. Garamču. Uzticība viņai dārgi maksāja. Ja nemaldos, tas ir rekords, ka cilvēks (apodāvināts) 3 gadu laikā zaudē savu balss tipu. Par Zālīti, Kepi, Gailīti arī taisnība. Par Jansonu Tagad mums kā durakiem grib iesmērēt, ka A. Gar. izaudzinājusi pasaules lielākās zvaigznes E. Garanču uyn M. kovaļevsku. Gribas prasīt - tad šitos nabagus viņa speciāli kropļoja? Tā sanāk Anitas draudzenei. A. Gar. draudzene melo uz mata tāpat kā A. pati. Pasaki man, kas ir tava draudzene, un es pateikšu, kas esi tu pati.
Juhans
J
Skaislei un man taisnība. Jums nē.
Labi gan!
L
Pats sev uzvaru piespriež, kaut gan ir zaudējis. D
  • 3
  • 0
Justine Williams
J
Uz kurām tā var attiekties, Mēs piedāvājam Personal, komerciālām un uzņēmējdarbības aizdevumus ar ļoti minimālu gada procentu likmes, kā zema kā 3% 1 gada laikā līdz 50 gadiem atmaksas darbības laikā uz jebkuru pasaules daļu. Mēs dodam aizdevumus robežās no 1000 € līdz € 100.000.000 eiro. Mūsu aizdevumi ir labi apdrošināts maksimālu drošību ir mūsu prioritāte. Ieinteresētajām personām jāsazinās ar mani pa e-pastu Aizdevējs nosaukums: Justine Williams Aizdevēja E-pasts: unique2aal@gmail* aizņēmēji INFORMĀCIJA VĀRDS: Kredīta summa: ILGUMS: PHONE #: VALSTS: Piezīme: visi e-pasti tiek nosūtīti uz mūsu e-pastu unique2aal@gmail* vairāk info. Uz kurām tā var attiekties, Mēs piedāvājam Personal, komerciālām un uzņēmējdarbības aizdevumus ar ļoti minimālu gada procentu likmes, kā zema kā 3% 1 gada laikā līdz 50 gadiem atmaksas darbības laikā uz jebkuru pasaules daļu. Mēs dodam aizdevumus robežās no 1000 € līdz € 100.000.000 eiro. Mūsu aizdevumi ir labi apdrošināts maksimālu drošību ir mūsu prioritāte. Ieinteresētajām personām jāsazinās ar mani pa e-pastu Aizdevējs nosaukums: Justine Williams Aizdevēja E-pasts: unique2aal@gmail* aizņēmēji INFORMĀCIJA VĀRDS: Kredīta summa: ILGUMS: PHONE #: VALSTS: Piezīme: visi e-pasti tiek nosūtīti uz mūsu e-pastu unique2aal@gmail* vairāk info. Uz kurām tā var attiekties, Mēs piedāvājam Personal, komerciālām un uzņēmējdarbības aizdevumus ar ļoti minimālu gada procentu likmes, kā zema kā 3% 1 gada laikā līdz 50 gadiem atmaksas darbības laikā uz jebkuru pasaules daļu. Mēs dodam aizdevumus robežās no 1000 € līdz € 100.000.000 eiro. Mūsu aizdevumi ir labi apdrošināts maksimālu drošību ir mūsu prioritāte. Ieinteresētajām personām jāsazinās ar mani pa e-pastu Aizdevējs nosaukums: Justine Williams Aizdevēja E-pasts: unique2aal@gmail* aizņēmēji INFORMĀCIJA VĀRDS: Kredīta summa: ILGUMS: PHONE #: VALSTS: Piezīme: visi e-pasti tiek nosūtīti uz mūsu e-pastu unique2aal@gmail* vairāk info.
1975
1
Saška, kā jau teicu. Jā, ir pamats domāt ka šie ļauni komentāri nāk ja ne ne paša, tad ar kādu viņām tuva cilvēka pirkstiņiem, un noteikti un precīzi pārstāsta to, kas notiek šī iedomīgā gaiļa galvā. Pamatošu, kad pirms dažiem gadiem kāds bija iekodis šī tipiņa patmīlībai kādā no interneta portāliem, komentējot vādu viņa neveiksmi, sākās uzbrūkoša komentāru gūzma, minot tik daudzas viņa biogrāfijas detaļas, nākošo, vēl oficiāli neafišēto koncertu plāni, personiskas dabas lietas, kas neatstāja šaubas, ka ŗakstītājs ir viņš pats, kāds piegulētājs vai "biznesa partneris". Viņš toreiz aizbazūnējās ka "vecā garanča" (konsekventi ar mazo burtu) sēžot internetā un viņo apvainojot. Ko teiksi tagad? Kā jau teicu - reti pretīgs tips. Kopš tā laika arī arī sāku saprast kur LNO un LMA ģenerējas pretīgākās intrigas - saškas galva noteikti tanī podā kopā vārās...
lAI KAS VIŅŠ BŪTU, PAR aNITU IR UZR
l
Komentārs
  • 2
  • 0
Juhans
J
Viena te ņemas aptrakusi. Skaislei un man taisnība.
Anitas fane patiešām ņemas, kliedz
A
Juhan, bet ko jūs konkrēti varat uzrakstīt? Tikai lamāties? Va ir vērts, ja pats neko nezinat? Ja jums piemistu solīdums, jūsd palūgtu piedošanu.
  • 4
  • 1
Vēl divkārt tie meli, uz kuriem jau
V
Elīna atteicās no mātes tāpēc, ka redzēja, ka neko labu neiemācīs. Un mani Anita ļoti mēģināja noskaņot pret Rjabovu - pat līdz tam, ka slikta pedagoģe (nonsenss!) Tāpat Anita ienīdaa rī turpmākos meitas pedagogus - Martinovu, Gavrilovici... ienīda briesmīgi. Anita labgprāt sūtīja savus studentus pie daudz labākiem pedagogiem, jo saprata, ka pati neko neiemācīs lai tie iemāca, bet viņa pati varēs lielītie, ka pati to izdarījusi. Bet meitas atteikums pat tikai formāllis kaitīties pie viņas cirtas kaulā pamatīgi, un naids vērsās pret meitas pedagogiem
Kāpēc lamājies? psihe tik nenoturīg
K
Un kas tas par citu stāstu par Martinovu? Nevedas izdomāt jaunus melus? Kurtad ar fantāziju pēkšņi tik švaki? Protams, uzsākt kaut ko pret vecu un jau pedagoģes darbu beigušu pedagoģi būtu dumji, bet pat viņu gribējās nomelnot... Nu jā, bet kas tad ar Gavrilovici? Arī cits stāsts? Divi Elīnas pedagogi, kuri vēl mācīja. Nu, kas tie par stāsiem? Būsi atpūtusies, varēji atkal sacerēt jaunas pasaciņas?
  • 4
  • 0
nelīmējas kopā tas tavs penteris, a
n
ar Martinovu - pilnīgi cits stāts Anitas attieksmei, bet tur nav sakara ar dziedāšānu. Bet tas atkal vienkārīs parāda, ka daudz ko nezini, un līmē kopā nesakarīgas lietas. ej labāk gulēt, psihopāt!
  • 1
  • 3
Vēlereiz atkārtoju meļiem-grūtgalvī
V
Protams, atklāti jau ar Rjabovu anita neplēsās. tas viņai varēja ļoti kaitēt. Tomēr viņai nebija laba attieksme pret Rjabovu, jo tad viņa vēl labu laiku pēc ta, kad Elīna vairs nebija pie Rjabovas, man nedziedātu tādu dziesmeli par tiešām izcilu pedagģi. Tikai nesāciet man kārēt, ka aŗi pret Martinovu šai bija laba attieksme, tas būs par daudz dumji... Pie citiem sūtīja tieši tādēļ, lai kaut ko iemāca, jo pati vok. pedagoģijā bija ļoti nevarīga, bet kauta kādus rezultātus vajadzēja panākt. Bet šie obligāti vajadzēja formāli skaitīties anitas studentiem, lai šī var oficiāli lielīties ar citu panākumiem! Viss, šai naktij pietiek, spītīgā mele. Arlabnakti.
  • 3
  • 1
nelīmējas kopā tas tavs penteris, a
n
Par Anitas naidu pret Rjabovu nemuldi, nezinu ar ko tu tur esi runājis, vai nosapņojis, bet bet Anitai ar Rjabovu bija labas attiecības un draudzība līdz pat Rjabovas nāvei Kanādā. Anitai, kā Mātei noteikti bija svarīgāka bērna laime un karjera, nekā pašas. Meitas veselība svarīgāk, nekā pašas. Ja būt zinājusi, ka citi iemācīs labāk - tad darīja tā, kā uzskatīja par labāku. Kā gan viņa varētu piesavināties? Viņai varētu būt skolotājas ambīcijas (sak "esmu labāka skolotāja") - bet tad tas atkal nelīmēas ar to, kāpēc laida pie citiem. Tava kļuda ir tā, ka tu maldīgi domā, ka visu zini un tad ar kļūdainu info veido to savu nozēlojamo, nikno pasaulīti.
  • 3
  • 3
Atbildēt
A
Atvainojie par drukas kļūdām. "...lielīties, ka pati to izdarījusi" "...meitas atteikums pat tikai formāli skaitīties pie viņas"
  • 3
  • 0
Elīna mācījās pie citiem, ne jau tā
E
Ir sen zināms: skolnieku un pasniedzēja - radinieku/vecāku starpā mācības ir apgrūtinātas - VIENMĒR!!! bērns un skolotājs (kas ir viņa vecāks) vēl kaut kā darbojas, bet ne pusaudžu/pieaugušu bērnu un vecāku starpā. Tas pasaulē un vēsturē ir plaši zināms. Lekcijas un dzīve saplūst, stunda ievelkas bezgalīgi, parastas brokastis pēkšņi pārvēršas par lekciju - tas traucē normālu sadzīvi, kas ietekmē pašas ieplānotās stundas . Viņas mēģināja, saprata ka abas ir pārāk bieži salecās arī sadzīvē, tad Elīna gāja vispirms pie Rjabovas, kas bija Anitas bijusī skolotāja (kam Anita arī uzticējās), un pie citiem arī. Viņām daudz labāk bija sastrādāties tad, kad Elīna dzīvoja atseviški - citā valstī, un tikās tikai uz neilgu laiku - līdz max 1-2 nedēļām vienā reizē. Braukāja viena pie otras, citus gadus mazāk - citus vairāk. Pēdējos gadus viņām bija dozētas pedagoģiskās attiecības - vairāk kā konsultācijas uz specifisku repertuāru, un tad tas darbojās kaut cik labi. Tā lūk!
Justine Williams
J
Uz kurām tā var attiekties, Mēs piedāvājam Personal, komerciālām un uzņēmējdarbības aizdevumus ar ļoti minimālu gada procentu likmes, kā zema kā 3% 1 gada laikā līdz 50 gadiem atmaksas darbības laikā uz jebkuru pasaules daļu. Mēs dodam aizdevumus robežās no 1000 € līdz € 100.000.000 eiro. Mūsu aizdevumi ir labi apdrošināts maksimālu drošību ir mūsu prioritāte. Ieinteresētajām personām jāsazinās ar mani pa e-pastu Aizdevējs nosaukums: Justine Williams Aizdevēja E-pasts: unique2aal@gmail* aizņēmēji INFORMĀCIJA VĀRDS: Kredīta summa: ILGUMS: PHONE #: VALSTS: Piezīme: visi e-pasti tiek nosūtīti uz mūsu e-pastu unique2aal@gmail* vairāk info. Uz kurām tā var attiekties, Mēs piedāvājam Personal, komerciālām un uzņēmējdarbības aizdevumus ar ļoti minimālu gada procentu likmes, kā zema kā 3% 1 gada laikā līdz 50 gadiem atmaksas darbības laikā uz jebkuru pasaules daļu. Mēs dodam aizdevumus robežās no 1000 € līdz € 100.000.000 eiro. Mūsu aizdevumi ir labi apdrošināts maksimālu drošību ir mūsu prioritāte. Ieinteresētajām personām jāsazinās ar mani pa e-pastu Aizdevējs nosaukums: Justine Williams Aizdevēja E-pasts: unique2aal@gmail* aizņēmēji INFORMĀCIJA VĀRDS: Kredīta summa: ILGUMS: PHONE #: VALSTS: Piezīme: visi e-pasti tiek nosūtīti uz mūsu e-pastu unique2aal@gmail* vairāk info. Uz kurām tā var attiekties, Mēs piedāvājam Personal, komerciālām un uzņēmējdarbības aizdevumus ar ļoti minimālu gada procentu likmes, kā zema kā 3% 1 gada laikā līdz 50 gadiem atmaksas darbības laikā uz jebkuru pasaules daļu. Mēs dodam aizdevumus robežās no 1000 € līdz € 100.000.000 eiro. Mūsu aizdevumi ir labi apdrošināts maksimālu drošību ir mūsu prioritāte. Ieinteresētajām personām jāsazinās ar mani pa e-pastu Aizdevējs nosaukums: Justine Williams Aizdevēja E-pasts: unique2aal@gmail* aizņēmēji INFORMĀCIJA VĀRDS: Kredīta summa: ILGUMS: PHONE #: VALSTS: Piezīme: visi e-pasti tiek nosūtīti uz mūsu e-pastu unique2aal@gmail* vairāk info.
  • 0
  • 1
Skaisle
S
Hm. Jā, rakstītāja esat slima. Cieņas pret aizgājēju nekādas, vairākus solistus vienkārši norokat, necienāt. Par kādu patiesību jūs cīnāties? Jūsu rīcība ir vnk stulba. Nulles vērtība ir jūsu vārsmas. Kur tik naidpilna esat??? Un beidziet muldēt savas aizstāvības runas, ka tas viss patiesības labad. Jūs melojat. Tas arī viss.
Justine Williams
J
Uz kurām tā var attiekties, Mēs piedāvājam Personal, komerciālām un uzņēmējdarbības aizdevumus ar ļoti minimālu gada procentu likmes, kā zema kā 3% 1 gada laikā līdz 50 gadiem atmaksas darbības laikā uz jebkuru pasaules daļu. Mēs dodam aizdevumus robežās no 1000 € līdz € 100.000.000 eiro. Mūsu aizdevumi ir labi apdrošināts maksimālu drošību ir mūsu prioritāte. Ieinteresētajām personām jāsazinās ar mani pa e-pastu Aizdevējs nosaukums: Justine Williams Aizdevēja E-pasts: unique2aal@gmail* aizņēmēji INFORMĀCIJA VĀRDS: Kredīta summa: ILGUMS: PHONE #: VALSTS: Piezīme: visi e-pasti tiek nosūtīti uz mūsu e-pastu unique2aal@gmail* vairāk info. Uz kurām tā var attiekties, Mēs piedāvājam Personal, komerciālām un uzņēmējdarbības aizdevumus ar ļoti minimālu gada procentu likmes, kā zema kā 3% 1 gada laikā līdz 50 gadiem atmaksas darbības laikā uz jebkuru pasaules daļu. Mēs dodam aizdevumus robežās no 1000 € līdz € 100.000.000 eiro. Mūsu aizdevumi ir labi apdrošināts maksimālu drošību ir mūsu prioritāte. Ieinteresētajām personām jāsazinās ar mani pa e-pastu Aizdevējs nosaukums: Justine Williams Aizdevēja E-pasts: unique2aal@gmail* aizņēmēji INFORMĀCIJA VĀRDS: Kredīta summa: ILGUMS: PHONE #: VALSTS: Piezīme: visi e-pasti tiek nosūtīti uz mūsu e-pastu unique2aal@gmail* vairāk info. Uz kurām tā var attiekties, Mēs piedāvājam Personal, komerciālām un uzņēmējdarbības aizdevumus ar ļoti minimālu gada procentu likmes, kā zema kā 3% 1 gada laikā līdz 50 gadiem atmaksas darbības laikā uz jebkuru pasaules daļu. Mēs dodam aizdevumus robežās no 1000 € līdz € 100.000.000 eiro. Mūsu aizdevumi ir labi apdrošināts maksimālu drošību ir mūsu prioritāte. Ieinteresētajām personām jāsazinās ar mani pa e-pastu Aizdevējs nosaukums: Justine Williams Aizdevēja E-pasts: unique2aal@gmail* aizņēmēji INFORMĀCIJA VĀRDS: Kredīta summa: ILGUMS: PHONE #: VALSTS: Piezīme: visi e-pasti tiek nosūtīti uz mūsu e-pastu unique2aal@gmail* vairāk info.
  • 0
  • 0
Un uyz to mātes pasaciņu skat atbil
U
Komentārs
  • 3
  • 0
Par pateiosību varu justies droši
P
Bet te arī citi raksta anonīmi, kāpēc lai es tikai "izlektu"?
  • 3
  • 0
Elīna mācījās arī pie citiem, ne ja
E
Ir sen zināms: skolnieku un pasniedzēja - radinieku/vecāku starpā mācības ir apgrūtinātas - VIENMĒR!!! bērns un skolotājs (kas ir viņa vecāks) vēl kaut kā darbojas, bet ne pusaudžu/pieaugušu bērnu un vecāku starpā. Tas pasaulē un vēsturē ir plaši zināms. Lekcijas un dzīve saplūst, stunda ievelkas bezgalīgi, parastas brokastis pēkšņi pārvēršas par lekciju - tas traucē normālu sadzīvi, kas ietekmē pašas ieplānotās stundas . Viņas mēģināja, saprata ka abas ir pārāk bieži salecās arī sadzīvē, tad Elīna gāja vispirms pie Rjabovas, kas bija Anitas bijusī skolotāja (kam Anita arī uzticējās), un pie citiem arī. Viņam daudz labāk bija sastrādāties tad, kad Elīnai dzīvoja atseviški, un tikās tikai uz neilgu laiku - līdz max 1-2 nedēļām. Citus gadus mazāk - citus vairāk. Pēdējos gadus viņām bija dozētas pedagoģiskās attiecības - vairāk kā konsultācijas uz specifisku repertuāru, un tad tas darbojās kaut cik labi. Tā lūk!
  • 0
  • 2
No kā bail ir tev?
N
esat tik drošs, ka zini patiesību? varbūt līdz galam nezini? tāpēc bail ir gan pašām atzīties un nerunāt anonīmi, jo tad pašam būs kauns ka citi pieķers par vairākus gadus sarakstīto gānīšanos portālos, kad publiski nosauks tavu vārdu kā parakstu?
  • 0
  • 2
Nemeloju. Jūs melojat
N
Meli, ka esnecienu solistus, man viņu žēl. Un rakstu patiesību, no kuras skaislei mežonīgi bail. Skaisli tikai iznteresē Anitas (tagad tuvinieku labsajūta), lai varētu melīgi plātīties. Skaisles izpratnē teikt patiesību ir slimība. mmanuprāt, slimība ir kaut ko tādu apgalvot un lamāt par to, ka saka patiesību. Un man žēl skaisles, ka nolaidusies tik zemu. Viņu es tiešām cienīt nevaru, bet pati vainīga.
  • 3
  • 0
Skaisle
S
Un tā vienīgā visuzinātāja-oponente DDD varētu vākties prom no šī raksta un publicēties savā facebookā, lai redzam, kura tik nepiedienīgi uzspiež savu viedokli un vēl postulējas uz vokālo perifēriju augstākajām virsitnēm un to pārvaldīšanu. Nu tā sprēgā, tā sprēgā, ka liekas, pa opernamu vien dzīvojas un lūr pa atslēgu caurumiem vokālistu klasēs. Un tad ta nu slepenu informāciju te komentāros būtu atklājusi visai pasaulei - nekā! Bet redz, ar toleranci neesat apveltīta, un ja šajā svētku laikā cenšamies darīt tikai labu, tikai labu, un otru samīļot, tad jādomā, kad jums iestāsies Ziemsvētku mīlestības laiks? Aprējusi esat diezgan daudzus. Kāds labums no tā? Un tā spītīgā jūsu TAISNĪBAS paušana - kur, šeit komentāros??? Žēl jūs.
Par bezdfarbnieku gan nošāvāT GALĪG
P
Man darbs ir, un man tas darbs ļoti patīk
  • 2
  • 1
nekā nebija?
n
jā, zinām, ka arī 90-tajos un xxi gadsimtā LMA un LNO bija kolēģu sāncensība, un tas notiek vēl tagad. tā ka anonīmie "mēs zinām" ir bezdarbnieka pie datora versija.
  • 1
  • 2
Un skaisle domā, ka dara labu?
U
Ā, varbūt citiem čekistiem?
  • 3
  • 0
nekā nebija
n
Lai skaisle necer. Neviena un neviens nevāksies projā no šī raksta tikai tādēļ, ka te viena grib melot par Anitas "izcilību" un uzspiest savus melus citiem. Es un citi zinām, kas notika ar nelaimīgajiem Garančas audzēkņiem, zinām, kas notika LNO un LMūA 90 gados un šai gadu tīkstotī, tādēļ mums nevar pūst miglu acīs un iestāstīt višadas melīgas pasaciņas.
  • 3
  • 0
Ja skaisle grib turēties pie meliem
J
Un dumji iecirtīgi noliegt patiesību
  • 4
  • 0
Skaisle
S
Elīna mācījās pie savas mātes arī. Punkts.
Lai kas viņs ir, bet par anitu viņa
L
Komentārs
  • 2
  • 0
1975
1
Saška, kā jau teicu. Jā, ir pamats domāt ka šie ļauni komentāri nāk ja ne ne paša, tad ar kādu viņām tuva cilvēka pirkstiņiem, bet noteikcti un precīzi pārstāsta to kas notiek šī iedomīgā gaiļa galvā. Pamatošu, kad pirms dažiem gadiem kāds bija iekodis šī tipiņa patmīlībai , sākās uzbrūkoša komentāru gūzma, minot tik daudzas viņa biogrāfijas detaļas, nākošo, neafišeto koncertu plāni, personiskas dabas lietas, kas neatstāja šaubas, ka ŗakstītājs ir viņš pats, kāds piegulētājs vai biznesa partneris. Reti pretīgs tips. Kopš tā laika arī arī sāku saprast kur LNO un LMA ģenerējas pretīgākās intrigas - saškas galva ir tanī podā...
  • 0
  • 2
Tad jūs domājāt Antoņenko?
T
Jūs viņu ienīstat tādēļ, ka Gruzdevas skolnieks un Gruzdeva ir daudz labāka pedagoģe par Ķirses sabeidzēju?
  • 3
  • 0
1975
1
naida avots - Saška dzimis. zinu arī vēl šo to, pamazām krājas...
  • 0
  • 2
Ne jau tikai maskējās, dziedāja arī
N
Komentārs
  • 3
  • 0
Cilvēki zina daudz ko
C
Ne tikai es, tāpēc nevajag iedomāties,, ka varat viņus apklusināties ar njebkuriem meliem. Un kas ir dzimis 1975. gadā, ja nav noslēpums?
  • 3
  • 0
ko vēl tu zini?
k
Visticamāk ka klāt nebiji, arī Anitas stundās ar Elīnu - bet muldēt kaun nav! Varbūt kā 1975.gadā dzimušais biji klāt 70-tos un 80-tos kad Anita brauca uz ārzemēm "kā čekiste" pieskatītāja (kā tu vairākkārt apgalvo?) AVE sol maskējusies kā dziedātāja?
  • 0
  • 3
Nu, nu nemelo!
N
Pedagoģiskās attiecības bija tādas, ka Elīna mācīja Anitu. Jo Anita bija katastrofāli slikta pedagoģe, ko pierāda darbs ar Jansonu, Ķirsi-Gobu, Kepei, Gailīti, Zālīti. Tāda neko nevar iemācīt augsti profesionālai megazveigznei kā Elīna. Bet kam gribas ar māti plēsties? Labāk pateikt kaut ko žurnālistiesm, lai māte ir pamierināta un mājās viņu sagaida laipni, nevis slimīgās slavaskāres aizvainota. Jūs te man melšat par Rjabovu Anita pati mani ,mēģināja noskaņot pret Rjabovu, bet pēc manām acīm redzēja, ka nesanāks. Tāpat viņa ienīda turpmākos Elīnas pedagogus - Martinovu, Gavrilovici... Kaut gan Anita labprāt msūtīja savus studentus pie daudz labākiem pedagogiem, jo zināja, ka pati neko neiemācīs, bet pēc tam varēs ar uzlabotajiem studentiem pati lielīties it kā ar saviem nopelniem, bet meitas atteikšanās kaut vai tikai formāli skaitīties pie viņas radīja lielu naidu pret meitas pedagogiem Tā bija. Diemžēl. Nestāstiet man to, ko zinu labāk.
  • 3
  • 0
Elīna mācījās pie citiem, ne jau tā
E
Ir sen zināms: skolnieku un pasniedzēja - radinieku/vecāku starpā mācības ir apgrūtinātas - VIENMĒR!!! bērns un skolotājs (kas ir viņa vecāks) vēl kaut kā darbojas, bet ne pusaudžu/pieaugušu bērnu un vecāku starpā. Tas pasaulē un vēsturē ir plaši zināms. Lekcijas un dzīve saplūst, stunda ievelkas bezgalīgi, parastas brokastis pēkšņi pārvēršas par lekciju - tas traucē normālu sadzīvi, kas ietekmē pašas ieplānotās stundas . Viņas mēģināja, saprata ka abas ir pārāk bieži salecās arī sadzīvē, tad Elīna gāja vispirms pie Rjabovas, kas bija Anitas bijusī skolotāja (kam Anita arī uzticējās), un pie citiem arī. Viņam daudz labāk bija sastrādāties tad, kad Elīnai dzīvoja atseviški, un tikās tikai uz neilgu laiku - līdz max 1-2 nedēļām. Citus gadus mazāk - citus vairāk. Pēdējos gadus viņām bija dozētas pedagoģiskās attiecības - vairāk kā konsultācijas uz specifisku repertuāru, un tad tas darbojās kaut cik labi. Tā lūk!
  • 0
  • 3
Jā, līdz noskaidroja, ka Mūzkkas ak
J
Komentārs
  • 3
  • 0
Skaisle
S
Ak šausmas, kura te tā dumā un vēl sprēgā! Koncerta intervijās Elīna teica, ka mamma bijusi klāt mēģinājumos un koncertos un devusi padomus, kurus Elīna ņēmusi vērā. Tā ir skološanās, mācīšanās. Tiesa, bez diploma, bet profesionāļiem diplomi vairs nav vajadzīgi, kā vien vērtīgi padomi konkrētos brīžos, jaunas programmas apgūstot.
Vēl paņemiet attīstītā sociālisma i
V
Tur ana būs vēl idilliskāka Anita bija ļoti bīstama, ar lieliem sakariem. Ļoti atriebīga. Lai nu kas, bet Maija to labi zināja un pieglaimojās, jo varēja iznākt tā, ka caur Elīnu panāk negatīvu attieksmi pret Maiju arī opercentros. Labāk pieglaimoties. Jo, ja Elīna piekristu izplatīt negatīvu gaisotni pret Maiju - tam varēja būt bēdīgas sekas... Nezinu, vai Elīna piekristu, bet laikam šadas lietas labāk nepārbaudīt, vai ne?
  • 3
  • 0
Intervija ar Kovaļevsku (2013)
I
Kāda jēga būtu Kovaļevskai pieglaimoties, kad karjera jau neatkarīga no LV? Ja 2005 viņa vēl bija saistīta ar Latviju - 2013 viņa pat nedzīvo Latvijā, un uztāties LNO varētu bez t.s. mistiskā"Garančas Astoņkāja" atbalsta :) ----------------------------------------------------- Vai, gadiem skolojoties pie leģendārās itāļu operdīvas Mirellas Freni, esi ar viņu sirsnīgi satuvinājusies? Mums ir cieņpilnas attiecības. Es viņu vienmēr uzrunāju ar jūs, un nekad neesam bijušas līdzvērtīgas draudzenes. Man pret viņu ir cieņa un bijība. Mirellas Freni piecdesmit gadu ilgā skatuves karjera man ir piemērs. Es pat nespēju iedomāties sevi sēžam viņai blakus sporta spēlēs. Skolotājam ar audzēkni ir svarīgi saglabāt cieņu un distanci. Līdzko tu pārkāp robežai un satuvinies par tuvu – atklājies vai izrunājies no sirds –, pēc tam ir grūti darba attiecībās. Man viņa ir tikai sinjora Freni! Tāda pati bijība un cieņa man ir arī pret Plasido Domingo, kurš man ir kā skolotājs. Tas ir apbrīnojami, Mirella Freni vēl nekad nav kļūdījusies – viss, ko viņa man teikusi, tā arī notiek. Man ar skolotājiem ir veicies jau no paša sākuma. Joprojām noder viss, ko mana skolotāja Anita Garanča teikusi studiju laikos. Dziedu un atceros – kur es to dzirdēju? Pareizi, to teica skolotāja. Aktiera Ivara Stonina padomi aktiermeistarībā ir zelta vērti
  • 0
  • 2
Vai tad visu mūžu plēsīsies ar māti
V
Gribas jau, lai satiekoties nav negāciju, tad mīļā miera labad var pateikt intervijās ta lai mammas nenormālā patmīla paliek apmierināta. Ko Elīna varēja iemācīties no māties? To, ko viņa Jansonam vai Ķirsei iemācīja>? pilnīgs absurdfs, brīnos, kā cilvēki var rakstīt kaut ko tik dumju. Galīgi pašcieņas nav? Vai arī kolēģi no Čekas laikiem jāaizstāv?
  • 2
  • 1
z
z
..nu beidz, Luste, kā nodaļās priekšnieks varēja daudz vairāk izvēleties, ko pie sevis ņemt mācīties, kā Anita. Kad Ķirsi bakalauros pie sevis neņēma, kad Ķirse pie Anitas izauga, acīmredzot ar tādu ka tu palīdzību noķengāja Anitu un savāca pie sevis. Ne jau lai censtos glābt kādu "bezcerīgu" - kātu to te pasniedz, bet cerēja ka varēs sevi parādīt. Bet kāar daudziem Lustes studentiem - talantīgi iestājās, bet pabeidzot vairums iestieg vai pēc tam pazūd.
Vārds
V
Datumi secība un iemsli nav sajaukti. Tiesa gan, konkrēti datumu nav minēt, bet lai,ka periuodi un notikumi pilnīgi atbislt patiesībai. Jūs cenšaties visu saputrot, bet es un citi noliek jūs īstajā vietā. Vioss ir taisnība, jūs tikai negribat pieņemt, ka anitas "izcilība" ir blefs.
  • 3
  • 0
Čeksti joprojām ieņem ļoti daudzus
Č
Piekrītu, ka daudziem aktieriem viņa ir mācījusi dziedāt, un tur viņas kvalifikāccija derēja. Vēl jau ir arī paziņas čekisiu utt.
  • 4
  • 0
Nu pareizi, viņas studentiem balsis
N
Anita nepie kā nav vainīg:)))
  • 3
  • 0
Anita NEVIENAM balsi NAV sabojājusi
A
1) pilnīgi nepiekrītu tā dīvaiņa murgojumam (jau 4! dienas plosās te - kurš normāls to darītu?! ) par Kirsi, Anita NEVIENAM balsi NAV sabojājusi! Pilnīgi sajaukti datumi, secība un iemesli 2) tā kā Anita jau gadiem ilgi nemāca ne LMA, ne slimības dēļ nešiverēja pa LNO, Žagars vairs nav LNO direktors, un jau kā1/2 gadu mirusi - bet Anitas LMA studenti, LNO meistarklašu apmeklētāji turpina dziedāt LNO un citur (tas skauž ja? darbiņa nav?) - Anitas studentus zākājot un Anitu pašu - ieskaitot viņas tuvākos kolēģus, cienītājus un pat kā maniju arī tuviniekus paspējāt aplikt - tas atriebīgais riebeklis esat jūs. Ne par velti Anitas bērēs bija simtiem cilvēku - stulbi tos apvainot par naiviem pirmkursniekiem un arī čeka (smieklīg un abursdi!) nevienu šodien nedzen cienīt Anitu!
  • 1
  • 4
Skaisle
S
Ak šausmas, kura te tā dumā un vēl sprēgā! Koncerta intervijās Elīna teica, ka mamma bijusi klāt mēģinājumos un koncertos un devusi padomus, kurus Elīna ņēmusi vērā. Tā ir skološanās, mācīšanās. Tiesa, bez diploma, bet profesionāļiem diplomi vairs nav vajadzīgi, kā vien vērtīgi padomi konkrētos brīžos, jaunas programmas apgūstot.
  • 3
  • 3
un "z" intrigās un apmelo
u
Tad lūk, kur Anitai bija pedagoģes ntalants! Ne jau vokālajā mākslā...
  • 5
  • 2
Nemelom z, tik pretīgi
N
Luste Ķirsi paņēma bezcerīgā variantā, kad viņa, pateicoties Anitas "pedagoģijai", vairs nevarēja nodziedāt soprānu un neatlika nekas cits kā taisīt mecosoprānu. Kad tikko mācījās pie Anitas, visi runāja, cik tal;antīgs jauns soprāns, balvu arī laikam dabūja, bet pēc pusotra gada, cikl atceros, sāka drausmīgi mocītiesd ar augšām - tām pašam augvšāmm, kuras vēl nesen ņēma bez problēmām. 2-3 gados ar talantīgo soprānu bija cauri. Tāa, lūk, bija Anitas antivokālā "pedagoģija"! Un kāds vēl grib biestāstīt, ka viņa izskolojusi Elīnu un Maiju! Tur jau zirgam jāsmejas:)))) Bet, kas attiecas uz zemiskām intrigām, tad tur - kurš varēja turēties Anitai līdfzi? Otru tik slimīgu un atriebīgu (ja kāds par viņu labāks) cilvēku grūti iedomāties...
  • 5
  • 2
Intervija ar Kovaļevsku (2005) par
I
Star citu - Intervija ar Kovaļevsku (2005) visu izskaidro: No Anitas Garančas esmu guvusi tādu dziedāšanas tehniku, ka pat slima varu uzstāties. Vairākkārt to esmu arī darījusi. Jo nevienu neinteresē, ka esi sasirdzis. Jādzied. Operas māksla ir īpaša, ļoti aizraujoša pasaule. Taču, ienākot tur, nebiju domājusi, ka būs tik daudz intrigu. Biju dzirdējusi par baletdejotājiem, kas cits citam adatu kurpē liek, tomēr saskarties ar šādu sāncensības garu reāli bija pārsteidzoši. Sākot operas gaitas, biju vienkārša un pārāk atklāta. Nācās vilties. Kādreiz manis izteiktais aizgājis tālāk pārveidotā formā, līdz beidzot no klusā telefona desmitā dalībnieka dzirdēju pavisam sagrozītas domas, kuras it kā sacījusi es. Nejēdzīgas situācijas mani kaitina. Nespēju saprast, kāpēc tādas jārada. Biju rēķinājusies ar ilgiem mācību gadiem, grūtībām, lomām, kuras iekšēji jau gribas dziedāt, bet fiziski balss vēl neļauj. Taču ar intrigām gan ne. Bet tāda ir operas vide, un tā ir jāpieņem. Dažreiz konflikti rodas lomu dēļ, kurām vēl neesmu gatava. Kāds domā: nu, Kovaļevska jau iedomīga, ja atsakās no piedāvātā! Bet, uzņemoties to, ko vēl nespēju, varu sabojāt balsi. Divdesmit piecu gadu vecums liriski dramatiskam soprānam, kāda esmu es, ir tikai sākums. Tā īsti uzplaukšu vēlāk. – Kas palīdz noteikt, kura loma pa spēkam jau tagad un līdz kurai vēl jāgaida? – Katru lomu izpētām kopā ar manu pasniedzēju Anitu Garanču. Tāpat konsultējos ar itāliešu operdziedātāju Mirellu Freni, pie kuras paralēli mācos nu jau gadu. Iniciators šādai sadarbībai bija Siguldas Operas svētku rīkotājs Dainis Kalns. Viņš uzskatīja, ka man vajadzētu papildināt zināšanas ārpus Latvijas, un ieteica pašai atrast pedagogu. Sāku meklēt informāciju internetā. Dziedātājam jābūt aktīvam – tavā vietā neviens nedarīs. Uzzināju, ka Mirella Freni pasniedz kursus. Viņas dziedājums man allaž bijis kā ideāls. Lai gan šai māksliniecei ir jau septiņdesmit gadu, balss skan kā jaunai sievietei. Tas pierāda augsto tehnisko meistarību. Tāpēc nolēmu doties pie viņas. Iesākumā mani finansiāli atbalstīja Dainis Kalns, tagad ceru uz Kultūrkapitāla fonda palīdzību. Uz Itāliju braucu no darbiem brīvajā laikā. Mirella Freni man palīdzēja noslīpēt gan Mimī lomu 'Bohēmā", gan Liu lomu operā "Turandota". http://www.music.lv/balva/lv/presei.asp?id=5991&year=2005&language=1&type=1&header_text=MWYBYNTKXIFFXZB
Paldies, skaisle, samīdinājāt!
P
Tikai redz kur nelaime: ja skaislei būtu labas domas, tad tādus komentus viņa nerakstītu
  • 3
  • 0
Skaisle
S
Ja izjūti nicinājumu, tas nav labi. Nevajag gadiem ilgi dzīvot ar šo rūgtumu. Psiholoģiska palīdzība Tev noderēs. Mēs Tev palīdzēsim. Ar labām domām.
  • 0
  • 2
skaisle nezina neseno LNO vēsturi u
s
Te ir uzrakstīt, kā Anitas gādībā degradējās Ķirse-Goba, Jansons, Kepe, Gailīte, Berķe, varētu rakstīt, starp citu, arī par nabaga Evitu Zālīti. Tas viss ir taisnība, reāli sapkropļoti vokālie mūži. Bet zskaislei jau tas neinterese. Štrunts par cilvēkiem, es palasu intervijas! Pret šādiem cilvēkiem izjīūtiuu dziļu nicinājumu.
  • 2
  • 0
Skaisle
S
Ak šausmas, kura te tā dumā un vēl sprēgā! Koncerta intervijās Elīna teica, ka mamma bijusi klāt mēģinājumos un koncertos un devusi padomus, kurus Elīna ņēmusi vērā. Tā ir skološanās, mācīšanās. Tiesa, bez diploma, bet profesionāļiem diplomi vairs nav vajadzīgi, kā vien vērtīgi padomi konkrētos brīžos, jaunas programmas apgūstot.
  • 3
  • 3
Un kuri ir tie Anitas studenti, kas
U
Ak Jansons, tas gan... Tikai to labāk neklausīties., LNOpie viņas skaitījās gan solisti, bet tas bija diplomātisku apsvērumu dēļ, jo Anita labi sapratās ar Žagaru un Maskatu, atbalstīja viņu cūcības. Tā varēja tikt pie lomām. Bet tā praktiski visi mācījās un mācās pie citiem pedagogiem. Anita bija drausmīga nekauņa. Izveidoja sev saitu internerā - vokālā pedagoģe Anita Garanča. Un kā "savus audzēkņus" salika citu pedagogu audzēkņus, jo savējos minēt nebija labi...
  • 4
  • 0
Un kas tad regulāri brauca padomju
U
Vai tie nebija čekisti? Sportisti jā, vēl, bet tiem bija līdzi "instruktori". Anita bija stipri viduvēja dziedātāja, lai talanata dēļ brauktu uz ārzemēm...
  • 4
  • 0
Redzams, z, ka neko nesaprotat no v
R
Vai arī izliekaties, jo jālo Anitas lielīšanai. Patiesību teikt nav smerdelēt, un es saku patiesību, bet jūs melojat. Ir pilnīgi skaidrs, ka labs vokālais pedaogs nepanāks to, ka pēc 2-3 gadu mācībām pie viņa centīga un talantīga audzēkne (Ķirse) vairs nevarēs soprānu nodziedāt utt. Tāpēc arī Elīnas un Maijas vokālajos panākumos Anitas mopelnu nav.° Bet plātīties šausmīūgi gribas, tikai kāda jēga? Gudrus cilvēkus tāpat nepiemānīsi:)))
  • 5
  • 1
z
z
nu izbeidz pats, pēc tā kātu te spriedelē, redzams ka neesi ne dziedātājs, ne vokālists - ne kompetents, ne tev kāds cienījams vārds, ko publiski ņemtu vērā.
  • 2
  • 5
Labi gan, z, ka jums apnika melot u
L
Jo grūtu ir runāt ar cilvēku, kam nav elementāra priekšstata, kas ir labs vokālais pedagogs. Tas ir cilvēks, kas zina profesijas noslēpumus un prot tos nodot saviem audzēkņiem. T. i., ja students strādā un izpilda pedagoga prasības, tad ir garantja, ka viņš mācēs dziedāt. Anitas gadījumā šīs garantijas nav. Ķirse, Jansons, Kepe Gailīte, Berķe - te ir vienkārši šausminošs kontrasts ar Elīnu un Maiju. Antoņenko, kad mācījās akadēmijā, formālis skaitījās Lustes klasē. Tas pats ar Maiju pie Anitas. Un viss.
  • 5
  • 4
z
z
vienkārši meli un ķengas... man apnika...
  • 2
  • 4
Anitas kolēģi labi zina, ka tas kri
A
Bet meli ir teikt, ka viņa izskolojusi Elīnu un Maiju par pasulsvenām māksliniecēm. Viņa ir izskolojusi Viesturu Jansonu, tas ir neapstrīdami, Ķirsi skoloja, kamēr soprānu nevarēja nodziedāt, Kepe sāka daudz sliktāk dziedāt,, Gailītei sākās problēmas, kad gāja pie Anitas (bet viņai bija laba Rjabovas skola), Berķi sačakarēja galīgi uttt. Tie nav izcilas pedagoģes rādītāji. Atliek tikai uzstāties, ka viņai ir pasaulslavenas audzēknes, kaut gan tās šo meistarību apguvušas no citām... Labāk padomāt ar galvu, nevis lamāt oponentus? Redz, viņi vai viņas ir solīdi cilvēki un uz jūsu prastajām lamām pat neatbild. Jūs redzat, ka jums nav taisnība, tāpēc lamājaties. Vai jums nav žēl to sabojāto balsu? Ko tie cilvēki tagad dara? vai viņiem viss bija jāzaudē Anitas godkāres dēļ?
  • 5
  • 4
z
z
Kad Maija sāka brauk pie Freni, kamēr beigās pārvācās dzīvot uz Itāliju - tad arī, protams pie Freni iemācījās to ko Freni spēja dot - vai tad Anita ir uzurpējusi Freni darbu, kur kau kādā intervijā viņa to ir darījusi? To absurdi apgalvo tikai tu., un ka Maija nav pie Anitas mācījusies. Skaidrs ka stituācija LMA kad tev bērnam ir jāliek atzīmes kopāar citiem studentiem ir stulba, un Elīna ir darījusi lietas ppar ko ir manījusi domas vēlāk. Anita bieži brauca pie viņas uz Mainingenu, uz Vīni un citu nedēļām ilgi kopā strādājot pie partiturām, un protams bija jaunas lietas ko Elīna iemācījās gan pie Gavrilovici, gan pie Honingas, bet pie citiem speciālistiem. Nav viens pedagogs speciālists visos repertuāros, vai spēj konkrētu vainu izlabot, katram savas metodes tam ir, kas neder visām balsīm un personībām. Vairums Anitas studenti dzied vēl tagad - bet no blāķa ar talantīgajiem ko piem Luste ir laidis cauri savai "skolai", dzird tikai reto...
  • 7
  • 4
z
z
iesp Maija savā intervijā par t.s. "sāncensības garu" intrigām LMA un LNO klaču laišanu , aprunāšānu - runā tieš par tādiem kā tu - skaudīgiem nejēgam un savtīgiem apmelotājiem.
  • 4
  • 5
z
z
jā, parastais repertuārs - Anitai bēres par lielu, mūziķu aprindās (tavā sapīpēšanas kompānijā, varbūt) necienīta, un kad visus tavus melus atspēkoju, - kas cit vēl tev atliek -čekiste, jo redz padomju laikos brauca uz ārzemēm.
  • 5
  • 5
Netiesāsim Maiju pārāk bargi
N
Zinot, kā šī perosna izrēķinājās ar cilvekiem, kuri viņai neklanījās, saprotu, ka Maija baidījās un teica to, kas Anitai vajadzīgs. Ar čekistu aprindām un ar masoņu ložu joki plāni... No otras puses - topošie studenti lasa tādas "atziņas" un iet mācīties pie A. Garančas. Tikai nezin kāpēc viņiem nekas nesanāk... Potenciālais vokālais mūžs nepiepildās. Bet par tehniku tiešām redzams, ka Kovaļevska patiesību nesaka. Nav saprotams, kā Anita varēja vienai savai audzēkeni iemācīt simtprocentīgu Freni tehniku, kuru nevienai citai audzēknei nav pat centusies iemācīti, Tikai, atvainojiet, muļķi var šiem meliem noticēt. To z: Var ticēt arī visiem izciliem māksliniekiem, kuri slavēja kādu režīmu. Knuts Hamsuns aizstāvēja hitlerisko Vāciju, piemeram, tomēr viņam šai jautājumā laikam ticēt nevajadzēti. Bet vārda meistars ievērojams.
  • 4
  • 5
z
z
es ticu Maijai nevis anonīmam balamutei, kas sevi uzskata par "vokālajām aprindām" - pirts muldoņa tu esi, ne lietpratējs...
  • 6
  • 6
patiesību teikt ir reizēm bīstami
p
Un kovaļevska vienmēr ir laipojusi. Šeit - pat melo. Kādu vokālo tehniku viņa guvusi no Anitas, ja dzied 1:1 Freni tehnikā, kuras nekad nav bijis ne Anitai, kā arī nevienai no viņas audzēknē,? Arī Elīna tā nedzied. Smieklīgi. Maija ir ļoti liela diplomāte. Tas ir ērti - neaizkaitināt tos, kuriem liela vara. Turklāt, kas zina, māte sakūdīs arī Elīnu pret viņu... Bet Latvijā Anita bijusi draugos ar paulu, žagaru un Maskatu. Šada kompānija var būt nāvējoša jebkuram mūziķim. Ne viens vien ir zaudējis karjeru viņu dēļ.. Fakts paliek fakts - tie, kas reāli mācās pie labiem pedagogiem, dzied labi, un nav redzams, ka tur Anitai būtu kāds nopelns. Kas tiešām pie Anitas - tiem visādas ķibelees gadās... Vienīgais secinājums: Anita ir ļoti slikta pedagoģe, un maijas meli var aizmālēt acis tikai tiem, kas no vokālās mākslas neko nesaprot. Žēl, ka Maija pielien un melo. Bet ne viņa pirmā, ne pēdējā, kas tā dara, jo par savu karjeru ir jādomā:)))
  • 7
  • 5

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja