K.V. Gluks sniedzis muzikāli niansētu un emocionāli satricinošu sengrieķu mīta interpretāciju, kura spēks ir vienkāršībā un no melodiskā skaistumā, kas attīrīts no virtuozas "dižošanās". Operas librets sakņots Eiripīda traģēdijā, kuras titulvarone Ifigēnija, uzaudzināta svešā zemē, ir kļuvusi par upurēšanas priesterieni. Kārtējā asiņainajā rituālā viņai jāupurē karagūstekni, kurš izrādās pašas brālis. Taču sākumā viņi par savu asinsradniecību pat nenojauš…
Ifigēnijas loma, kurā Sūzana Grema 2007. gadā debitēja uz Ņujorkas Metropolitēna operas skatuves, tagad ir viņas vizītkarte: “signature role”. Pēc S.Grēmas debijas Metropolitēna operā Associated Press rakstīja, ka šo operu vērts noskatīties jau viņas dēļ vien”. Laikraksta “The New York Times” ilggadējais kritiķis Entonijs Tomasīni S. Gremas sniegumu izrādē vērtēja kā aizraujošu, un “Wall Street Journal” piebilda, ka dziedātāja ir padarījusi šo lomu īpaši spilgtu un raksturīgu. “Traģēdija viņai piestāv: viņas Ifigēnijā pilnībā atklājās viņas balss tumši samtainā skaņa un dedzīgā kvēle,” teikts žurnālā. Plasido Domingo, kurš nesen nosvinēja savu septiņdesmito jubileju un ir izcilā vokālajā formā, Ifigēnijas brāļa Oresta lomu apguva speciāli minētajam 2007. Gada iestudējumam. Šajā iestudējumā atgriežas arī tenors Pols Grovs, pie diriģenta pults būs Patriks Sammers.