Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +4 °C
Viegls lietus
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Vai Radio SWH ir ceļu satiksmes noteikumu pārkāpēju pusē?

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
ne
n
Kamēr Latvijā policijas darbinieki klaji paši neievēros satiksmes noteikumus,tikmēr ari es būšu par to,lai tie neatiektos uz mani kā šīs valsts pilsoni.Rakstu tā tāpēc,ka katru dienu redzu policistus,kam viss pie kā...
Marsians
M
Anda, Tu esi laikam aptaurēta? Radari nav domāti drošibai, radari ir domāti, lai no Tevis un manis iekasētu Ls 20,- par ātrumu + 5 km/h virs atļautā. Tas Tev laikam nav saprotams?
!
!
Cienījamā autore, lūdzu, nerakstiet par lietām, par kurām neko nesaprotat. Nu nav Jūsu apraktītais notikums kaut kas unikāls! Negribas attaisnot gan kkādu Milleru, bet tas, ka cilvēki zina, kur atrodas fotoradari ir pilnīgi normāli un nav nekas slēpjams. Eiropā pat liek speciālas zīmes uz ceļiem, lai brīdinātu par radariem, arī pa radio tādos līdzīgos raidījumos kā "braucamais laiks" to stāsta. nu nav tur nekā tik īpaša, lai tam veltītu īpašu blogu.
Zilite
Z
Eeee --???
jā, jā
j
Pie mums ir tāda sistēma- bieži vien to ,kāds ir ātrums ceļa posma sākumā parasti var pamanīt, bet tur kur tas beidzās, daudzās vietās pamanīt nevar. Daudzas zīmes atrodās svienkārši idiotiskās vietās, stipri pirms krustojuma vai augšā uz vadiem (man tomēr braucot vairāk jāskatās uz ceļu nevis uz mākoņiem, vai kā?).Ja tu esi laucienieks vai iesācējs nepamani, tad stāvi kā auns vai skaties ,ko dara citi. Diez vai tas liecina par lielām rūpēm drošibas sakarā.
jā, jā
j
un slēpjas īpaši tajos krūmos, kas atrodās priekšā ceļazīmei.
Stirlitz
S
Ātruma ierobežijošās zīmes ir ļoti laba un vajadzīga lieta, ja tās atrodas savā vietā. Pie mums zīmju izvietošana ir uzstādītrāju un CP kopējs bizness, kam ar drošības palielināsanu nav nekā kopēja. Piemērs - Somija. Vietās, kur ir uzbrauktuve uz šosejas ir izvietotas zīmes - minimālais (jā, tiešām minimālais!!!) ātrums 80km/h, lai uzbraucot uz šosejas varētu viegli iekļauties kopējā plūsmā. Pie mums Priedainē. Vieta kur Ventspils šoseja piekļaujas Jūrmalas šosejai Rīgas virzienā. Stāv zīme max. 70. Kur ir loģika un drošība? Ja iekļauties satiksmē nākas ar -20 km/h salīdzinot ar šosejas plūsmu. Vai nu tiem, kas brauc pa šoseju jābremzē, lai palaistu, vai arī jābremzē tiem, kas iekārtojas plūsmā, kā rezultātā tas paliek vēl grūtāk izdarāms. Rezultātā stress uz ceļa visiem un bīstamība paaugstināta. Toties "menti" (mēle nepagriežas viņus par policistiem nosaukt) fēno tur bieži. Brīžiem ir nojauta, ka pie mums ātruma ierobežojumus uzliek cilvēki, kas paši nekad dzīvē pie stūres nav sēdējuši, vai arī paši ir ļoti slikti auto vaditāji. Esot ārzemēs es nekad nepārkāpju ātruma ierobežojumus viena iemesla dēļ. Ja Spānijā vai Īrijā uz ceļa pirms līkuma ir zīme max 70, tas nozīmē, ka braucot jau ar 80 kauks riepas, pie 90 jau būs "atrakstīšanās" robeža. Latvijā vairums vietās, kur pirms likuma ir zīme max 70, var uz 90 braukt žāvājoties. Kādēl tā? Tādēļ, ka pie mums ir īpatnēja negadījumu profilakse. Atliek kādam deģenerātam pie 150km/h kādā līkumā ar savu 3burtu lūzni uzbraukt kokā, lai šajā vietā uzliktu kārtējo (70). Kādēļ??? 1% idiotu joprojām tur ar 150 mēģinās braukt, bet pārējiem 99% jābremzē ķesīša pēc. Un kāda jēga??? Nekāda. Tik 99% braucējiem tiek sbojāts garīgais vērojot šo nejēdzību. Es tiešām neticu, ka ir šeit kāds domājošs vadītājs, kas kaut reizi dzīvē nebūtu sacījis blakussēdētājam vērdus: "Kāda x pēc šeit tā zīme uzlikta?" Kāpēc malnajos punktos nevar likt spilgtas "slow down" zīmes kā ārzemēs, kuras ieraugot kāja automātiski atlaiž gāzes pedāli.
ES
E
Itkā jau viss pareizi. Bet... Nesen pabraukājos pa divu valstu ceļiem. Visnotaļ atšķirīgu valstu. Viena bija Itālija, kur valsts liberālisms un braucēju pārgalvība ir gana augsti. Otra- Norvēģija, kurā nordiskā disciplīna ir tandēmā kvazisociālismam raksturīgo valsts regulēšanu visam un visur. Un, tu brīnums! gan vienā gan otrā tāds Radio SWH brīdinājums būtu pilnīgi lieks, jo šo funkciju veic ceļa zīmes. Tie, kas, lai arī reizēm pārsniedz ātrumu (es pats to daru, piemēram apdzenot, jo nevēlos šo manevru vilkt garumā), bet neaizmirst par ceļa zīmēm, neiekritīs. Toties bezgalvas lidotājus šīs zīmes nespēj paglābt. Pelnīti. Un tie īstie grīdā gāzētāji tādu Radio SWH nemaz neklausās- iesprauž mīļotā popsas CD un uzgriež skaļumu tā, lai blakus auto arī dzird, un min.
lux
l
Kas neloģisks ir ātruma ierobežošanas zīmē? Vai nepietiktu vienpusēji aplūkot citu valstu policijas rīcību. Francijā, piemēram, līdz ar tā saucamo "go fast" parādīšanos, vispār diezgan nežēlīgi aptur un soda. Luxemburgā arī. Un tāpat slēpjas krūmos kā Larvijā. Protams, ja vajadzīga palīdzība, palīdzēs. Starp citu , arī Latvijā. Personīgā pieredze. Iespējams, ka darbojas princips "kā mežā sauc , tā atskan" Ja ar cieņu izturēsies pats, ar cieņu izturēsies pret tevi. Nevajag savējos nolikt līdz ar zemi.
Stirlitz
S
Tieši tā! Likuma jēga ir aizsargāt sabiedrību no noziedzīgiem un anarhistiskiem indivīdiem. Ja likumi ir izveidoti sakarīgi, cilvēkiem saprotami un tādi, kas tos aizsargā aizsargā, cilvēki tos ievēro un paši pat vēršas pret pārkāpējiem. Pēc maniem vērojumiem Eiropas valstīs ceļu policija vairāk ir servisa institūcija, kas rūpējas par satiksmes drošību, nevis legalizēta malumednieku banda, kā pie mums. Eiropā ir gadījies apstāties ceļa malā (vietā kur drīkst apstāties) ar paceltu motora pārsegu, lai uzpildītu logu mazgāšanas šķidrumu. Bija pārsteigums, ka garāmbraucošā policijas ekipāža piestāja, lai pajautātu, vai viss kārtībā un nav vajadzīga palīdzība. Vai pat vispārdrošākajos sapņos var prognozēt šādu policijas attieksmi pie mums???
Bet
B
likumiem un noteikumiem jābūt loģiskiem un skaidri saprotamiem, īpaši ,kas skar ceļa drošību! Ja nihilisms ir no augšām, tad nihilisms , reizēm kā neapzināts protests, seko protests no tas pats apakšām.
lux
l
Pirmkārt, nemaz tik lieli tie informativie panno par radariem Francijā nav. Nevajad pārspilēt. Ir arī vietas, kur tādi nav izlikti. Bet ne jau tas ir būtiskākais. Anda pareizi norāda uz to, ka mūsos ir šī no padomijas mantotā domāšana, ka likumie domāti citiem un tikai mulķi tos ievēro. Man no likumu ievērošanas nekas slikts nav noticis. Gluži otrādi .nebutu slikti, ka Visi tos ievērotu, tad ari varētu prasīt, lai citi tos ievēro. Gan bracot, gan visādi citādi. Paldies, Anda! Ir, kas saprata, par ko stāsts un tas priecē.
mth
m
a ko tagad swh paaeec shii raksta? ppaartrauks informeet par radariem? shipkeevics kauninaas mileru un ari citiem neljaus piiksteet par radariem? buutu muljkiigi, ja shaadas kundziites deelj, kura ieprieksh likaas sakariiga, radio mainiitu savu saturu :) neesmu ridzinieks. esmu sodiits par aatrumu gan latvijaa, gan polijaa, tachu piekriitu komenteetaajiem, kas saka, ka sabremzee pirms ziimes par skaistaaku gjujiimja foto. tas taka buutu meerkjis, ne taas naudinjas iekaseeshan
Un
U
Lasi tiem kam pienākās, apskatās ,ka tagad vasarā dažu labu zīmi dēļ sazaļojošiem krūmiem, kokiem un vīteņiem knapi vai pat vispār nevar redzēt. tas attiecās pat uz luksoforiem.
un vispār
u
rakstīt bez rindkopām ir vai nu sliktas izglītības pazīme vai necieņa pret lasītāju.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Mūžībā devies mākslinieks Eižens Valpēters

Ziemassvētku laikā 23. decembrī mūžībā devies mākslinieks nonkonformists, grāmatas Nenocenzētie. Alternatīvā kultūra Latvijā. XX gs. 60-tie un 70-tie gadi (2010) sastādītājs Eižens Valpēters (1943–20...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja