Noticot šai iespējai, ceļotgribētāju var sagaidīt milzīga vilšanās, uzzinot, ka šajās izmaksās nav iekļauts ne lidojums uz Ķīnu, ne nakšņošana viesnīcā, vēstīja ziņu raidījums. Patērētāju tiesību aizsardzības centrā apgalvo, ka tūrisma aģentūrām neko pārmest nevar.
“Būtiski ir, lai cilvēkam ir iespēja visu šo informāciju saņemt, un ir jāskatās kādā veidā konkrētā informācija par cenu tiek pasniegta. Savukārt interneta lappusēs ir pieejama ļoti skaidra informācija, ka cenā nav iekļauts avio lidojums, domāju, ka informācija ir diezgan pilnīgi sniegta,” tūrisma aģentūru mājas lapas vērtēja centra direktore Baiba Vītoliņa.
Tūrisma firmas neslēpj, ka tādējādi cīnās par klientiem, jo ieraudzījuši piedāvājumu, cilvēki parasti nolemj piezvanīt, lai pārliecinātos, ka summa patiešām ir reāla. Savukārt pēc tam aģenti liekot lietā savas pierunāšanas spējas un panāk cita - lētāka ceļojuma saplānošanu.