«Svarīgi izvērtēt darbinieku rīcību no profesionālā viedokļa — ko varēja vai nevarēja izdarīt dotajā situācijā. DP izanalizēs šo gadījumu, izdarīs secinājumus, kas būtu darāms nākotnē, lai mazinātu šādu situāciju iespējamību un ar to saistītos riskus,» solīja DP pārstāve.
Iepriekš DP priekšnieks Jānis Reiniks Latvijas televīzijai pauda pārliecību, ka drošībnieki brauca ar ieslēgtām bākugunīm un skaņas signālu, tomēr policijā sākta pārbaude, kāpēc avārijā cieta persona, kurai šādā situācijā vajadzējis ciest vismazāk.
Savukārt Valsts policijas (VP) Preses un sabiedrisko attiecību biroja priekšniece Ieva Rekšņa pastāstīja, ka šobrīd par notikusās avārijas faktu uzsākts kriminālprocess, ko izmeklē VP. Līdz izmeklēšanas beigām I.Rekšņa atteicās komentēt notikušā apstākļus, kā arī nesteidzās apstiprināt iepriekš it kā policijas pausto, ka automašīnai "Audi A8", kas veda Ministru prezidentu, un tās pavadošajai automašīnai bijusi priekšroka ceļu satiksmē attiecībā pret citiem satiksmes dalībniekiem.
Ceļu satiksmes noteikumi nosaka, ka operatīvie transportlīdzekļi drīkst piedalīties ceļu satiksmē, tikai pildot neatliekamus dienesta uzdevumus, lai glābtu cilvēka dzīvību, materiālās vērtības vai novērstu personai smagus veselības traucējumus un kaitējumu videi; novērstu draudus sabiedriskajai drošībai un kārtībai (arī braucot uz noziedzīga nodarījuma (notikuma) vietu); sekotu no operatīvā transportlīdzekļa bēgošai personai; pārvadātu materiālās vērtības sevišķi lielos apmēros; pavadītu citus transportlīdzekļus (kolonnas). Šajos gadījumos operatīvo transportlīdzekļu vadītāji drīkst neievērot CSN prasības ar dažiem izņēmumiem. Tomēr operatīvā transportlīdzekļa vadītājam jādara viss iespējamais, lai tiktu garantēta ceļu satiksmes drošība. Minētās tiesības un pienākumi ir arī tiem šoferiem, kuru transportlīdzekļus pavada operatīvais transports.