Laika ziņas
Šodien
Slapjš sniegs
Rīgā 0 °C
Slapjš sniegs
Trešdiena, 20. novembris
Anda, Andīna

Labo kļūdu iebraukšanai Mūkusalas aplī

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
pareizi
p
Kā tā? Man valstij par savu kļūdu, kad esmu, piem., pārsniedzis ātrumu vai nogriezies, kur nedrīkst, jāmaksā, pat ja neviens no tā nav cietis, savukārt, ja viena porojektētāja, ierēdņa, amatpersonas kļūdas vai alkatības dēļ cieš tūkstoši, neviens neko nevienam nemaksā!!!
Kabula
K
Vadītājiem, kurus ikdienas gaitas dzenā pa Rīgas ielām, vajadzētu aprēķināt zaudējumus, ko rada acīmredzami absurdi risinājumi, un regulāri, masveidā sniegt prasības tiesā.. tas varētu uzlabot saskaņošanas rūpību un komunikāciju dienestu starpā, kuras trūkums vai vienkāršs atbildīgo personu trulums nereti rada situācijas, kad kādu ielu vai posmu vienu visu vasru remontē, mainot segumu, bet nākamo visu vasaru lauž augšā un visā garumā maina lielo trubu..
Grand Total
G
Nav ko te ņemties par būvētāju patvaļu un tirgotāju neieinteresētību! Te tak rakstā konkrēti norādīts, ka lažu uztaisīja E.Daniševska birojs, kas sūdīgi uzprojektēja to ceļu. Visus ceļus tak taisa pēc projektētajām skicēm - no viņiem arī jāprasa atbildība, kāds tam sakars ar lielveikalu un tirgotājiem?
Žuks
Ž
Šo kļūdu var izlabot tikai ar lielveikala nojaukšanu iun Rīgas Domes atbildīgo personu nodošanu jaunā princeses realitātes šova rīcībā.
andris B.
a
Ir nācies novērot, ka atbildīgās institūcijas pašas apzināti spiež veidot neērtus pieslēgymus, neraugoties uz to, ka ir labāki risinājumi, kurus objekta cēlāji arī piedāvā. Man liekas, ka viņi (amatpersonas) reizēm kaut ko gaida... :)))
K.Bergmanis
K
Taa vien liekas, ka visu laiku sabiedriibu uzskata par idiotiem. Ir datorizeetas prograamas, kuras ievadot informaaciju par kustiibas intensitaati, celju parametriem var ieguut informaaciju un noveerteet kaads buus buuveetais celja posms. Mums viss otraadi- uzbuuvee un jaamocaas. Shaadi piemeeri Riigaa ir simtiem.
zoolander
z
Ja reiz uz to t/c nevar nedz normāli aizbraukt, ne aiziet, tad risinājums ir tikai viens - to neapmeklēt.
Ilze
I
Veikals Stokman , piemēram , nereaģē, ka pa šauro gājēju pāreju pie veikala nav iespējamms normāli šķērsot ielu! Labi, ka Plaza reaģē vispār
Rifs
R
Bet par gājējiem atkal neviens nedomā.Tiem atkal būs jālido pa gaisu,vai stundām jāgaida,kad kāds autobraucējs visžēlīgi atcerēsies satiksmes noteikumus un viņus palaidīs pāri.Bet visdrīzāk jau atkal pārejas vispār nebūs,jo tie kuri nosaka kārtību, ar kājām nestaigā,tā viņiem ir pārāk necienīga nodarbe un viņi gajējus ļoti neieredz.Tie tikai viņus traucē un tā kā par uzbraukšanu gājējam Latvijā nesoda,tad par tiem nav jādomā.
ingūna
i
Labi, ka pārtaisīja. Bet vispār jau tas aplis pēc definīcijas nav diez ko ērts un jēdzīgs. Un jā - lai ko arī būtu projektētāji sagatavojuši no sākuma - tiešām, kā nākas, ka atbildīgās iestādes to laicīgi nepamanīja, bet vieglu roku visu saskaņoja? Manuprāt, šeit arī ir lielākā problēma, ka Rīgā iezīmējas regulāri un daudzviet.
Latweets
L
ak jā, piemirsu – zaļās plāksnītes nezin kāpēc es esmu redzējis tikai Polijā [vismurgainākā Eiropas valsts no satiksmes viedokļa] un Lietuvā.
Latweets
L
Varētu padomāt, ka Rīgā nav luksoforu ar zaļo papildsekciju pagriezienam pa labi.
Bo
B
Tā ir.. Tiklīdz izbrauc no Latvijas vienalga kādā citā Eiropas valstī, jau sākot no Lietuvas un Igaunijas, uzreiz visur parādās uzzīmētas zaļas bultiņas brīviem pagriezieniem pa labi pie luksoforiem. Bieži tās ir ne tikai bultiņas, bet arī šauri celiņi vienai mašīnai, kas atzarojas pirms luksofora no galvena ceļa pagriezienam pa labi. Tikai Latvijā vēl joprojām valda PSRS.
kāds
k
Šī ir kārtējā vieta Rīgā, kur satiksmes risinājums tiek sabojāts vēl viena tirdzniecības centra interesēs. Iebraukšana aplī jau ir apgrūtināta un nekādi "labojumi" tur vairs nelīdzēs, kamēr vien tiks atstāta tikai viena josla un vēl uzstādīts luksofors krustojumā ar Bieķensalas ielu. Un par šo luksoforu vislielākais izbrīns, jo kaut kā nav nācies redzēt, ka tajā ieliņā būtu īpašas problēmas gan iegriezties, gan izgriezties.
Latweets
L
Redzes ko viņi būs sazīmējuši. Visas problēmas radās tāpēc, ka agrāk uz apļa no Mūkusalas ielas varēa tikt pa divām joslām. Pie tam pa pirmo joslu braucošie mierīgi varēja ripināt uz Jūrmalu bez bremzēšanas. Ja pa jaunam uzbraukt atkal varēs pa vienu joslu, sastrēgumus tas nemazinās. Un jāpiezīmē, ka es pats, ņemot vērā prognozējamo iebrauktuvi tirdzniecības centrā, elegantu risinājumu neredzu. Jebkurā gadījumā, ja gribēs atrisināt sastrēgumus, nāksies upurēt vai nu ērtu iebraukšanu tirdzniecības centrā vai arī ērtu uzbraukšanu uz riņķa.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Mūžībā devies Andorijs Dārziņš

Andorijs Dārziņš 16.01.1953. – 17.11.2024. Atvadīšanās piektdien, 22. novembrī, plkst. 14.00 Rīgas Kremācijas centra mazajā zālē. Tuvinieki

Bijušo čekistu nav

Jānis Ādamsons par ministru un sabiedriskā izlīguma ideju 1994. gadā.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas