Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +3 °C
Apmācies
Otrdiena, 19. novembris
Liza, Līze, Elizabete, Betija

Lēmumu par satiksmes organizēšanu Vecrīgā pieņems jaunā dome

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
arī Vecrīgas iedzīvotāja
a
Ļoti skaidri atceros, ka pirms apmēram 1o gadiem, kad tika ieviesta īpašā zona Vecrīgā, Domes ierēdņi skaidroja, ka daļa no maksas caurlaidēm iegūtās naudas tiks novirzīta autostāvvietu celtniecībai perimetrā ap vecpilsētu, kur iedzīvotājiem turēt savus auto, lai Vecrīga būtu brīva no satiksmes. Pa 1o gadiem tik maz naudiņas iekasēja, ka nesanāca? Un cik ieripoja kabatās? Vienkārši pretīgi ir klausīties to bezkaunīgo vāvuļošanu par nez kādām interesēm, deķīšu staipīšanām un ko vēl ne, un mēģinājumus uzrīdīt vienus Rīgas iedzīvotājus citiem! Un ja RD liekas, ka cilvēkiem ar vidējiem ienākumiem neklājas dzīvot Vecrīgā, tad tā arī vajag pateikt, ka ziniet, mēs te esam iecerējuši izveidot geto, kur pa dienu dzīvosies Domes un valsts institūciju ierēdņi, bet vakaros te būs sarkano lukturu rajons, jeb arī šeit dzīvos tikai ļoti maksātspējīga publika, bet pārējie lai šļūc uz Īriju.
Valts Geidāns, Vecrīgas iedz
V
Būtībā jau šie 60Ls mēnesī ir tikai kārtējais nodoklis, kas tiešā veidā vērsts uz Vecrīgas iedzīvotāju vidējā un mazturīgā slāņa "izsvēpēšanu" no šīs pilsētas daļas. Taču tā ir ļoti tuvredzīga politika. "Ausma" un līdzīgi domājošie - Vai Jums būs vēlēšanās iegriezties Vecrīgā, kad tur dzīvos tikai šis "skoļko ugodno" maksātspējīgais kontingents? Palūkojieties, kas piedalās šeit šajās diskusijās. Ne jau viņi, jo viņiem ir vienalga kāda būs Vecrīga nākotnē un vai vispār būs. No cilvēkiem, kas šodien nopērk dzīvokli Vecrīgā un rīt Ņujorkā ir velti gaidīt sociālo un kultūrvēsturisko ieinteresētību un atbildību. Tas pats attiecas uz jebkuru Rīgas rajonu, arī Blaumaņa ielu. Vecrīgas Biedrības mājas lapā ir pieejama informācija par citu vēsturisku pilsētu pieredzi, kur iedzīvotājiem netiek prasīta maksa par automašīnas piemājas novietošanas iespēju. Pat ja pieļaujam, ka šāda maksa varētu tikt ieviesta nākotnē, pirms tam ir jābūt izveidotām alternatīvām - piemēram, pazemes autostāvvietu tīklam, kuras tuvējo namu iemītniekiem ir bezmaksas kā daudzu citu Eiropas pilsētu centros. Mēs ļoti labi saprotam, ka ir utopiski šobrīd prasīt šādas būves no pilsētas vadības, bet sagaidām arī tādu pašu izpratni no Rīgas Domes amatpersonām, proti, kamēr šādu alternatīvu nav - tikmēr ir jāatceļ arī pašreiz ieviestās iedzīvotāju ielas stāvvietu maksas.
Šis
Š
Reveliņa ir apbrīnojama ierēdne, tipiskie latviešu ierēdņi kas Eirpas regulas uztver kā pienākumu un nīcina ārā visu kaut kā vārdā. Vajadzētu domāt par iedzīvotājiem, nevis domes kasi !!!!!!!!!
Daniēls
D
Cepuri nost Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora vietniecei Rudītei Reveliņai - vārda tiešā nozīmē - lai staigā bez cepures. Vecrīgā, atšķirībā no Blaumaņa ielas u.tml. iedzīvotājiem, nav biezā slānī daudzstāvu automašīnas, tāpat arī nav dzirdēts, ka Blaumaņa ielas iedzīvotājiem būtu dārgākās stāvvietas Eiropā bez jebkādiem servisiem par to. Manuprāt, Blaumaņa ielas iedzīvotājiem būtu jābūt tieši tādām pašām tiesībām uz bezmaksas stāvēšanu pie mājas, kā arī Vecrīgas iedzīvotājiem, ņemot vērā to, ka Rīgas Dome bezzobaini jau sen vāvuļo par "Park and go", ko nekādi ar savu aktīvo nerīkošanos negrasās īstenot dzīvē. Neesmu pamanījis, vai kāds ārpus Rīgas dzīvojošais domnieks vai deputāts, vai centrā strādājošais ierēdnis savu auto atstāj ārpusē un brauc ar sabiedrisko. Ja visi, kas brauc Rīgā strādāt, atstās savus spēkratus ārpusē, problēmu nebūs, bet jebkur pasaulē ir normāli, ka auto es varu atstāt pie savas mājas. Kāpēc tas ir, manuprāt tas ir pilnīgi skaidrs. Jo lēmumus par to, kur mums visiem stāvēt vai nestāvēt, vai arī stāvēt ar privilēģiju kartēm pieņem ierēdņi, un sev par sliktu jau nu neviens nebūs ieinteresēts pieņemt lēmumu. Rīgai vajag rīcības cilvēku, kurš šos sārņus mēzīs. Kaut vai Šleseru
Zix
Z
Reveliņa ir mūsu nekompetentās birokrātijas prototips!!! Pilnīgs izpratnes trūkums par elementārām lietām mūsdienu sabiedrībā. Pirmajā vietā ir indivīds - privātpersona, nevis jums, Reveliņa, apkārt spietojošo kabatas kantoru intereses! Vecrīgu iedzīvotājiem nevis korumpētiem ierēdņiem!!!
Dz.Hwk
D
Man personīgi liekas, ka Reveliņa varētu būt iesaistīta vai piesedz te divu firmu biznesus , Rīgas luksofora un Mobilly. Cik maksā vienas zīmju staba projektēšana, izgatavošana uzstādīšana, cik maksā katras uzliktās zīmes projektēšana, izgatavošana un uzstādīšana, kas tad uz tā visa uzvārās ? Man liekas Rīgas luksofors, kas gadiem jau atmazgā naudiņu dažām personām. Tālāk runājot par SMS biznesu, 5 ls 1 stunda. Puse aiziet operatoram, un lielāka daļa firmai Mobilly, Domes kasē esmu pārliecināts ieripo labi ja 1/4 ja ne 1/5 daļa no SMS naudas. Man liekas vajadzētu griezties prokuratūrā un valsts kontrolē par šo jautājumu. Attiecībā par Reveliņas murgiem pret iedzīvotājiem, viņai vajadzētu pie mājas taisīt regulāras dzeršanas ar skaļu mūziku un kliegšanām katru nakti, kā tas ir Vecrīgā un ja viņa kautko iebilstu, pasūtīt viņu tālāk, jo vismaz pašvaldības policija Vecrīgas iedzīvotāju sūdzības ignorē un saka ka neko pret to nevarot izdarīt, jo nosists jau neviens neesot ! Reveliņa varētu risināt ar seksa tūrismu un apkrāptajiem tūristiem saistītās problēmas, kas nu jau ir zināmas visā pasaulē. NEVIS ČAKARĒT IEDZĪVOTĀJUS !!! Interesanti ar ko viņa ierodas savā darbā un cik maksā par auto novietošanu centrā
Vecrīgas iedzīvotājs 2
V
negribat manu dzīvokli nopirkt?ar lielāku priku iegādātos lauku māju.trinat mēli nezinot problēmu. kā Jums patiktu lotoreja pa 60,00ls mēnēsī?būs vai nebūs vieta?bet totie ,,kundziņi,, ar caurlaidēm var stāvēt kur grib un kā grib! nesaprotu kopš kura laika darbadeveis (tauta) ir tik lojāls pret darbinieku ( rīgas domes kundiniem )?
Guntis Stirna
G
Daži jautājumi Reveliņas kundzei un tās darba devējiem: 1.Cik pilsētas budžets ieņem no Vecrīgas nekustamā īpašuma nodokļa veidā? 2.Kādi bija gada ieņēmumi no daudzajām (apm. 3000) izdotajām viedkartēm 2008 gadā? 3. Cik daudz pilsēta saņem no reklamas izvietošans nodevas un cik no tā atgriežas pilsētas labiekārtošanas elementos? 4. Cik dažādu maksas stāvvietu cauraižu un stāvēšanas zem zīmēm atlauju ir izdots Pilsētas un Valsts iestāžu ierēdņiem. 5. Cik daudz maksas abonementus stavēšanai maksas stavvietās ir iegādājusies Rīgas Dome par budžeta naudu?
Vecrīgas iedzīvotājs
V
Pašvaldības ir vajadzīgas, lai organizētu katars lokālās vietas iedzīvotāju intereses. Viens otrs šeit komentē ar domu, lai visiem būtu Rīgā vienādi. Tas ir absurds un nekad tas netiks īstenots. Ja dzīvo Mežaparkā (kas arī ir Rīga) tad tur iedzīvotājiem ir citas interese un iespējas. Ja dzīvo Vecrīgā tad tās ir tādas, kādas Vecrīga viņiem uzspiež (ar trokšniem un citām neērtībām) Katrā lokāla vietā iedzīvotājiem jārisina savas problēmas un domājams, ka Vecrīgas iedzīvotāji tās sākuši risināt un atrisinās. Vienreizēji loģisks raks līdz tai vietai, kur sāk runāt politiķi. Godājamie politiķi! Nu nebūs vienādas receptes visām vietām, tādēļ Vecrīgai ir jābūt savādākam statusam nekā Blaumaņa ielai. Un pašvaldībai nodokļu maksātājs maksā algu par to, lai viņi izdomātu (ja ir spējīgi uz kaut ko tādu), katra pilsētasreģiona īpatnībām nepieciešamos noteikumus. Tāpēc jau Rīgas Domē ir 60 deputāti. Ja vajadzigi vieni Rīgas noteikumi visiem, tad pietiktu varbūt ar 3 deputātie.
trifele
t
Nu bet tāpēc jau Latviešiem savā zemē ir Maximas, Rimi, Merki, Tallinki, Stora enso utt utjp, jo mēs visu laiku skaužam viens otru, bet citi tikmēr atbalsta un uzvar. Tā vietā lai dibinātu biedrību Brīvības, Čaka, Barona ielās un apvienotos cīņā pret Domes naudas slaukšanu un idiotismiem, viņi izvēlas urkšķēšanu un uzbrukšanu līdzīgajiem, kas paceluši nedaudz augstāk galvu.
Gramafons
G
Kāpēc Tad Jūs necīnaties par savām tiesībām, ja jums ir argumenti par Brīvības, Valdemāra, Čaka, Barona un daudzām daudzām citām ielām, kur būtu piemērojamas iedzīvotāju stāvvietu atļaujas? Kāpēc tāds kūtrums un gaidīšana uz citiem, kas nāks un no lūpām nolasīs iedomātās vēlmes. Dodamies brāļi cīņā ar RD par savām tiesībām, kā to darījuši mūsu Tēvi daudzās paaudzēs jau pirms mums. Ne mēs pirmie ne pēdējie. Kāpēc skaust ka citi kaut ko dara?
Vērsis
V
Vai tādēļ, ka uz Brīvības, Valdemāra, Čaka, Barona un daudzām daudzām citām ielām to iedzīvotāji nevar turēt savus auto, tur neviens vairs nedzīvo? Bet par Rīgas pašvaldības policijas cūciskumu - tur nu komentētājiem ir pilnīga taisnība.
Vērsis
V
Kāpēc uz Brīvības, Valdemāra, aka, Barona un daudzām daudzām citām ielām to iedzīvotāji nevar turēt savus auto, bet Vecrīgas vecpilsētas iedzīvotājiem tas ir jāļauj - turklāt bez maksas? Auto taču var atstāt krastmalā!
Gramafons
G
Runa nav par labumiem bet par attieksmi pret iedzīvotājiem un stratēģisko Vecrīgas attīstības virzienu. Ja mēs iskvēpināsim Vecrīgas pensionārus un māksliniekus, tad tur paliks tikai biezie. Viņiem jau nopirkt stāvietu nav problēmas, taču sabiedrība gat tur būs baigi vienveidīgā - iedomīgu un uzpūtīgu ļautiņu geto. Tāpēc padomāsim arī par saviem brāļiem, kas tur ir dzīvojuši jau paaudzēs, taču tagad ir spiesti turēt savu masīnu pie Spices.
Zane
Z
Skat Ausmiņ, ka ar šādu attieksmi kādreiz neiebraucas auzās.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Mūžībā devies Andorijs Dārziņš

Andorijs Dārziņš 16.01.1953. – 17.11.2024. Atvadīšanās piektdien, 22. novembrī, plkst. 14.00 Rīgas Kremācijas centra mazajā zālē. Tuvinieki

Bijušo čekistu nav

Jānis Ādamsons par ministru un sabiedriskā izlīguma ideju 1994. gadā.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas