Atsaucoties uz BVKB secinājumiem, Ekonomikas ministrija rosina Ministru kabineta noteikumos noteikt vienotu termiņu – reizi piecos gados veikt tilta tehnisko apsekošanu. Rīgas domes Satiksmes departaments (RDSD) gan norāda, ka to šādā termiņā arī dara, un nepiekrīt apgalvojumiem, ka uz abiem tiltiem būtu bīstami atrasties.
Pēc Vanšu tilta kāpņu slēgšanas BVKB jau 8. martā nosūtīja atzinumu Rīgas pilsētas būvvaldei, bet 16. martā tāds nosūtīts arī par Zemitāna tiltu. "Pirmsavārijas stāvoklī atrodas vairākas tilta nesošās šķērssijas un visas četras kāpnes. Atsevišķās vietās vērojamas siju balstu deformācijas un to sabrukuma pazīmes. Apkārtējās vides, mitruma, mainīgas āra gaisa temperatūras, ziemas uzturēšanas darbu iespaidā betonā iespējamas dažādas ķīmiskas reakcijas," norāda BVKB direktore Svetlana Mjakuškina. BVKB ieskatā nekavējoties jāveic konstrukciju un elementu aizsardzība no mitruma kaitīgās ietekmes, kā arī pēc iepriekš izstrādāta un saskaņota būvprojekta jāpastiprina un jāatjauno bojātie tilta elementi un konstrukcijas.
Visu interviju lasiet laikraksta Diena otrdienas, 20. marta, numurā! Ja ir vēlme laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt ŠEIT!
Tiltiem nav hidroizolācijas
hm
Such Fun!