Laika ziņas
Šodien
Migla

Pulks: Rīgas satiksme nespēj saskaitīt izdevumus

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Puika no blakus smilšu kastes
P
Es jau nedaudz subjektīvs vērtētājs, kā no blakus smilšukastes, bet nu, man šķiet, ka par tādām summām izstrādātas sistēmas gadījumā, diezgan reāli ir prasīt finansiālu kompensāciju par radītājiem 'zaudējumiem' (neiegūto peļņu), ko sistēma nav aprēķinājusi. Nav jau projektam 'pilots' kā nekā. Lai gan no otras puses - kā tad Tu pats sev sodu liksi?! Kaut kā muļķīgi sanāk, tāpēc labāk paprasīs vienkārši papildus subsīdijas. ("Rīgas karte” ir publiskā un privātā sektora akcionāru Latvijā dibināts kopuzņēmums: 51% RP SIA „Rīgas satiksme”; 49% „Xerox”...") - https://www.rigassatiksme.lv/lv/par-mums/rigas-karte/
Raimič
R
VK nav jēgas, cik tāl tā ir izmeklējusi gan 2010. gadā, gan 2014. gadā, nekas nav mainījies, atbildīgās personas sēž savās vietās, saņem algu no tiem pašiem nodokļu maksātājiem un viss. Ierosinu ieviest reālu cietumsodu par krāpšanos ar nodokļu maksātāju naudu.
Rēķinvedis
R
Nav grūti aprēķināt, ka šādu uzskaites sistēmas kļūdu rezultātā Rīgas satiksme gada laikā var nesaņemt ieņēmumos virs 100 eiro no viena pasažiera. Pēc dažām aplēsēm, piemēram, 2013. gadā, Rīgas satiksme pārvadāja 150 miljonus pasažieru, kas zaudējumus padara prātam grūti aptveramus. Perfekta matemātika!:) Tikai tie 150m ir pasažieru braucieni nevis pasažieru skaits (Latvijā ir tikai nepilni 2m iedzīvotāju) un šis skaitlis nav attiecināms 1:1 pret 100 EUR ietaupījuma no viena pasažiera! Rīgas Satiskmē, protams, ka ir haoss, bet, ja pat deputāti šādi skaita, tad nav jautājumu par haosa cēloņiem!
Janis
J
Vispār jau tur nav teikts, ka jareizina 100 ar 150M. Tas tā, ja izlasa un pēc tam runā :-)
  • 2
  • 2
J'
J
Komentārs
  • 0
  • 0
simona
s
Varbūt dzelzceļa ''specialists" varētu sākt ar sevi un saskaitīt cik viņš algā ir saņēmis no Latvijas dzelzceļa neko nedarīdams?
Mjaa
M
Varbūt to Pulcīti beidzot vajadzētu tiesāt? Bet SILE visu nodrošina - arī tiesībsargu aklumu un kurlumu...
  • 6
  • 4
?
?
Nesapratu, kas tā tāda par atskaiti? Kur tādu var redzēt?
Ezis UK
E
Jo e-talons ir tāds pats padomju laiku murgs ,ka grāmatvedības uzskaite ,algu aprēķins.Jo sarežģītāk ,debīlāk jo labāk.Latvijā "administrēšanai"patērē tikpat cik "ieadministrē". Noteicot normālu Rīgas satiksmei atbilstošu biļešu cenu ,kura nevarētu būt vairāk par euro,so debīlismu varētu likvidēt. Jo ja salīdzina ar Londonu maršruti stipri īsāki,intervāli 5x lielāki,maršruru pārklājumi nekādi,viss no centra uz malām,informācijas pieturās 0,bet biļešu cena prakstiski tāda pati!! WTF!
Ezis UK
E
Tas Vārds busus Uk novērtēju ar mašīnu nebraukāju,jo lēnāk,ja vēlies varu aizsūtīt info ,kas ir prakstiski visās pieturās,busu maršruti un intervāli,Latvijā ir tikai intervāli un viņ i ir milzīgi maršrutu shēmas nav. Salīdzināt pašizmaksas ir pilnīgi reāli,ja Londonā buss katras 8 minūtes ,bet Rīgā katras 45,ja maršruti Rīgā ir stipri īsāki,tad kur ir problēmas ar pašizmaksas aprēķinu? Un Londonā rocība ir lielāka piekrītu Tev,tad kāpēc biļešu cenas praktiski vienādas,bet pakalpojums Latvijā ir krietni švakāks? Un kāpēc varu braukt ar Oyster karti gadiem papildinot? Turklāt karte ir visiem Londonas transportiem,izņemot taksi un Tu lieto to karti gadiem. Rīgā izrādās ar 5 dienu karti nevar braukt mikroautobusos,bet to uzzini ,tikai tad kad iekāp! Paskaties Rīgas lidostā,cik sašutuši ir ārzemnieki! Jo viņi uztver to kā krāpšanu,nevis kā sociālistiskas republikas normu.
  • 2
  • 0
Vārds
V
Ko Pulks paveicis, saņemot brango algu kārtējā valdē, šoreiz LDz?
  • 4
  • 3
Vārds
V
Vēl papildināšu. Es arī Domāju arī izmaksas par biļetēm būtu mazākas, ja neb;utu tā drausmīgā zagšana ar nanoūdeņiem utt. Bet, kā jau teicu - forši ka maršruti vairs nav sadalīti divās daļās un internetā ielikti. Cerams, ka tos pareklamēs šogad arī par miljonu drukātajā presē un sociālajos tīklos, lai Ezis UK arī to zin.
  • 3
  • 2
Kirra
K
Недавно купила мужу капли, которые посоветовала знакомая, так была в шоке от результата: наш секс стал в разы дольше и ярче (как в начале отношений), стояк крепче, оргазмы стали намного ярче и ощутимее и мне кажется, что увеличился немного! а недавно наткнулась на статью о них, вот --- http://vkk.me/maxiim
  • 0
  • 5
Vārds
V
Mazliet būtu jau jāsajēdz, ko raksta. 1) Maršrutu pārklājumi Rīgā pēdējos gados ir ievērojami uzlabojušies, sevišķi autobusiem. 2) Visās pieturās, internetā un arī mobilajā aplikācijā ir visa informācija par laikiem. Ezi, šoreiz kapitāli garām. Tu laikam neatceries laikus, kad bāleliņi visus garākos maršrutus bija pārdalījuši uz pusēm, un jaunos autobusus arī savā jūkeijā neproti novērtēt. Pašizmaksas 10 miljonu un 600 000 pilsētās ar kardināli atšķirīgu iedzīvotāju rocību salīdzināt ir nepareizi.
  • 1
  • 5
Te nu gan Ezim jāpiekrīt,
T
jo 25 gadu laikā praktiski nekas nav mainījies, ja neskaita, ka IKARUS autobusu vietā gaisu smirdina MERCEDES izstrādājumi! Pamatoti jājautā, par ko RS vadošie darboņi saņem nebūt ne mazās algas!?
  • 3
  • 1

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē