Joprojām lielākais ieguldījums mazumtirdzniecības apgrozījuma pieaugumā ir nepārtikas precēm. Maijā, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu, mazumtirdzniecības apgrozījums pieauga par 9,6%. Nepārtikas preču segmentā visstraujāk pieauga apģērbu un apavu mazumtirdzniecības apgrozījums un dažādu mājsaimniecības piederumu un mēbeļu mazumtirdzniecība. Auto degvielas mazumtirdzniecības apgrozījums turpināja pieaugt (par 16,3%), sasniedzot augstāko pieaugumu šī gada laikā.
Lai arī pārtikas preču mazumtirdzniecības apgrozījuma pieauguma tempi bija nedaudz lēnāki (gada laikā pieaugums par 5,7%), tomēr tā devums veido 1/5 no visa mazumtirdzniecības pieauguma maijā.
Kā jau iepriekš tika prognozēts, uzlabojoties situācijai darba tirgū un pieaugot iedzīvotāju ienākumiem, pieaug arī iedzīvotāju maksātspēja, kas veicina mazumtirdzniecības apgrozījuma pieaugumu. Pozitīvu ietekmi uz mazumtirdzniecības rādītājiem atstāj arī patērētāju konfidences pieaugums.