Madonas rajona padomes priekšsēdētājs Andrejs Ceļapīters norāda, ka aiz vārdiem "rajona tēla veidošana" patiesībā slēpjas finansējums tūrisma veicināšanai rajonā un novadā, nevis tēla spodrināšanai. Šī budžeta sadaļa, kas, salīdzinot ar pagājušo gadu, kopumā samazināta vidēji par 15%, ir ieguldījums vietējo tūrisma un citu nozaru uzņēmumu darbības veicināšanā, dodot tiem pasūtījumus un reklamējot tos.
Lielākā daļa no šīs naudas — 30 tūkstoši latu — paredzēta tūrismu veicinošiem pasākumiem, piemēram, reklāmas stendu nomai, izstāžu un konferenču rīkošanai, norāžu atjaunošanai. Vairāk nekā tūkstoš latu atvēlēts ārvalstu un pašmāju žurnālistu vizītēm Madonas rajonā un Vidzemes novadā. Plānots izdot tūrisma kartes, bukletus un grāmatu, kuri vēstīs par iespējām Madonas rajonā, kaut gan rajoni kā tādi šovasar beidz pastāvēt. A.Ceļapīters gan uzsver, ka tam nav nozīmes, jo tādā veidā tiek reklamēts ne tikai rajons, bet arī visas tās pašvaldības, kas rajona robežās veidos novadus, bet Madonas novads, kas būs lielākais pašreizējā Madonas rajonā, būs visu tā saistību pārņēmējs.
Nedaudz vairāk par 20 tūkstošiem latu atvēlēts informācijas ievietošanai masu medijos — Vidzemes reģionālās un valsts mēroga televīzijas kanālos. Madonas rajona padomes Vidzemes reģionālā informācijas centra vadītāja Santa Jaujeniece stāsta, ka Madonas rajona padome pagājušajā gadā noslēgusi sadarbības līgumu par sižetu veidošanu ar Vidzemes reģionālo televīziju, kas tos piedāvā arī Latvijas televīzijas 1.kanālam un LNT. Viņa piebilst, ka pretējā gadījumā ziņas par konkrēto apdzīvoto vietu medijos parādās ārkārtīgi reti, taču saskaņā ar līgumu sižeti par Madonas rajonu tiek veidoti trīs reizes nedēļā, vienu reizi nedēļā lielāks raidījums. Valsts televīzijā janvārī ziņas par Madonu parādījušās 14 reižu.
A.Ceļapīters skaidro, ka tie nav pašvaldības pasūtīti komercsižeti, bet gan pašu žurnālistu veidotas ziņas. Viņš norāda, ka nauda, kas paredzēta sadaļā "tēla veidošana", ir arī atbalsts vietējo nodarbinātībai, jo, piemēram, Vidzemes televīzija Madonā izveidojusi nelielu studiju, kurā strādā divi cilvēki, konkursā par tūrisma bukleta drukāšanu izvēlēta vietējā drukātava.