LTV valdes priekšsēdētājs Ivars Belte norāda: "LTV vadība ir gatava palielināt investīcijas kultūras raidījumu saturā, lai tie sasniegtu lielāku auditoriju. Tādēļ esam lūguši 100 g kultūras komandai piedāvāt skatītākajai ētera joslai atbilstoša kultūras raidījuma idejas. Nav runa par to, ka būtu jārada izklaidējoša satura produkti. Gluži pretēji – izglītojošu kultūras raidījumu formātam un saturam ir jāspēj aizraut un ieinteresēt skatītāju, atstājot spilgtu iespaidu uz kultūras procesiem Latvijā."
Tikšanās laikā LTV valdes pārstāvji norādīja, ka LTV valdes galvenie iebildumi pret līdzšinējo raidījumu 100 g kultūras ir saistīti ar to, ka nav izpildīts Sabiedriskā pasūtījuma ietvaros dotais uzdevums raidījumam sasniegt vismaz 48 tūkstošus cilvēku unikālo auditoriju. Kā zināms, 100 g kultūras patlaban skatās mazāk nekā 30 tūkstoši cilvēku.
Tāpat, kā rāda auditorijas pētījumi, raidījuma 100 g kultūras laikā liela daļa skatītāju pārslēdzas uz citiem kanāliem, kas liecina par to, ka raidījuma formāts un izvēlētās tēmas bieži vien nespēj noturēt arī ieinteresētu skatītāju uzmanību. Mazās 100g kultūras piesaistītās auditorijas dēļ cieš tālākie vakara laika zonas raidījumi, tostarp Panorāma, Sastrēgumstunda un citi, kuriem jāatgūst skatītāji, kas no LTV pārslēgušies uz citiem kanāliem.
LTV valde respektē publiskajā telpā izskanējušo atbalstu kultūras raidījumiem LTV un norāda, ka kultūras raidījumi ir viena no LTV satura prioritātēm. LTV valde ir gatava tikties ar Kultūras alianses pārstāvjiem, lai pārrunātu kultūras lomas stiprināšanu sabiedriskajā televīzijā. Vienlaikus LTV uzsver, ka kultūras raidījumiem jābūt tādiem, kas piesaista skatītāju pieaugošu uzmanību.
Otrdien, 21. maijā, plkst. 15 LTV valdes priekšsēdētājs Ivars Belte un raidījuma 100 g kultūras producenta Ieva Rozentāle tiksies ar Kultūras alianses pārstāvjiem, lai informētu par jauna kultūras raidījuma veidošanu LTV un aicinātu Kultūras aliansi iesaistīties kultūras raidījumu attīstībā LTV.
(Pievienota pēdējā rindkopa)