Laika ziņas
Šodien
Smidzinošs lietus

Latvijā trešais augstākais satiksmes negadījumu upuru rādītājs ES

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
JanisT
J
Kad CP beigs iekasēt un sāks reāli rūpēties par drošību? Otrā lieta ir neadekvātie ceļi - kur vai nu jāvelkas milzīgā kolonnā aiz kāda smagā vai nu jāriskē un jāapdzen intensīvas satiksmes apstākļos, kas nebūt nav droši. Vai tad tiešām nevarēja tos ceļus veidot nedaudz platākus, ar apdzīšanas joslu?
speedy Gonzales
s
Nevar būt?! Ja paklausies pašu latvāniešu savstarpējo dižošanos internetos vai tāpat iekš dzīves, krutāku un spicāku braucēju neesot visā baltajā pasaulē, visi citi ir lohi, ūdensgalvas un sēnes. Vai tad tiešām letiņš parastais ir nekas cits kā mudax pie stūres? 8-0
Ko dara CSDD?
K
Vai CSDD vadībai arī nevajadzētu uzņemties atbildību??? Kad statistika uzlabojas, tas nevar beigt sevi slavēt. Tagad gan visi palikuši ļoti klusi! Vai nevajadzētu nomainīt tos ierēdņus/miljonārus, kuri tur jau sen aizsēdējušies???
Irlielāmērāticams
I
ka skaidrību situācijā varētu ieviest CSDD nosaukuma maiņa. Transporta Reģistrācijas Departaments. Jo ar Drošību viņi patiesībā nenodarbojas. Tad arī nebūtu pārmetumu.
  • 2
  • 0
Vecais Kursis
Ne ne tikai CSDD........bet arī policijai un skolām........Kādreiz varējām sevi salīdzināt ar Itāliju, kur mums satiksme uz ceļiem bija sliktāka.......un liela daļa brauca ar deguniem griestos......Mums satiksmes drošiba ir ļoti sliktā līmenī..........un pa lielam šeit pi vainas ir ĒTIKAS trūkums, ļoti bieži nav elementārās cieņas vienam pret otru
  • 3
  • 0
Dostojevskis>17-30
D
Ko CSDD vadība spēj izdarīt indivīda apsēstības gadījumā? Sūtīt jaunos šoferus pie eksorcista?
Latvijastēls
L
Vēlos izmantot izdevību un pateikt paldies visiem cilvēkiem, kuri līdz šim ir darbojušies ceļu atjaunošanā visā Latvijā. Cilvēki neiet bojā tāpēc, ka brauc pa sliktu ceļu. Parasti cilvēki iet bojā tāpēc, ka ceļi ir pārāk labi un cilvēki savā neprātā šo apstākli izmanto lai nestos pretim iznīcībai.
Zigis
Z
Braucot pa Latvijas celiem tads iespaids ka daudzi brauceji vienkarsi nezina satiksmes noteikumus.Dabujusi tiesibas,jeb nopirkusi tas.Es gada nobraucu ap 20 tukstoti km ,dzivoju Vacija,domaju ka ari neesmu labakais braucejs,jo gada tris reizes iznaca maksat par atruma neieverosanu. Domaju ka celu kvalitate nav vainiga cilveku-soferu dumjibai.
Pareizaisvirsraksts
P
Latvijā ES trešais augstākais muļķu rādītājs satiksmes dalībnieku vidū.
stulba infrastruktūra
s
mazvērtības kompleksu mākti vadītāji
Ministram Linkaitam
M
Kad dažus departamentus izbeigs vadīt padomjlaika stagnāti, kuriem darbs ir apgriezti proporcionāls atalgojumam, tad būs kāda zemāka vieta. Ar pašreizējo CSDD vadību tuvojamies 1. vietai. Zema šoferu kultūra, satiksmes noteikumu nezināšana, sliktas prasmes, slikta apmācība un visbeidzot- NEKUR nav pieejami kopumā izdrukājami vai veikalos nopērkami satiksmes noteikumi , kuros būtu iekļautas jaunākās izmaiņas. Pat padomju laikā visos veikalos varēja nopirkt noteikumu grāmatiņas. Tagad CSDD nauda laikam aiziet savām algām, jaunām celtnēm un ērtiem kabinetiem ar mīkstiem krēsliem...
MInistram
M
Cien kungs,arpadomiju,nu jau 25-30 gadu ir cauri,pietiek nostalget, d,ivojam jau Eiropas savienībā.
  • 1
  • 0
HC
H
Šoferu kultūrai principā nav liela atšķirība no pārējās pasaules. Nav ideāli, bet citur nav diži labāk. Kas ir Latvijā 100% sliktāk, tie ir ceļi. Es teiktu ka mums ir trešie sliktākie ceļi Eiropā. Un ne tik daudz pēc seguma, cik pēc ceļā pavadāmā laika. Ja tādu ceļa posmu kā Rīga - Ventspils, Rīga - Liepāja jābrauc ilgāk kā stunda, tad tas ir ilgi.
  • 6
  • 5

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Baltijas valstis

Vairāk Baltijas valstis


Eiropa

Vairāk Eiropa


ASV

Vairāk ASV


Krievija

Vairāk Krievija


Tuvie austrumi

Vairāk Tuvie austrumi


Cits

Vairāk Cits