Putina "sociālo mediju armija" sastāv no augstākminētajiem "aculieciniekiem", kā arī no cilvēkiem, kas izplata iestudētas vai ar attēlu apstrādes programmām izveidotas fotogrāfijas, kurās redzamas "Ukrainas ekstrēmistu" noziedzīgās darbības. Tāpat Forbes norāda, ka Kremlis savā labā efektīvi izmanto dažādas baumas bez nosakāmas izcelsmes, ko mērķauditorijā izplata šim uzdevumam nozīmēti cilvēki. Forbes šo dezinformējošo baumu taktiku salīdzina ar Staļina laikā piekopto, turklāt stāstu saturs aizvadīto 80 gadu laikā nav mainījies.Konkrētā Forbes raksta autors Pols Roderiks Gregorijs dalās ar piemēru no personīgās pieredzes – teju pie katra autora publicētā raksta, kas skar Krievijas-Ukrainas tematiku, komentāru sadaļu dažu minūšu laikā pārpludina naidīgi un uzbrūkoši komentāri, izslēdzot konstruktīva dialoga iespēju. Ar līdzīgu problēmu saskaras arī citi mediji, kas publicē Kremlim netīkamu informāciju. Piemēram, Guardian moderatoriem dienā nākas tikt galā pat ar 40 000 līdzīga rakstura komentāriem.
Forbes: Putins informatīvajā karā dodas ar sociālo tīklu propagandistu armiju
Krievijas prezidents Vladimirs Putins papildus Kremļa ideologu kontrolētajai drukātajai presei, TV kanāliem un citiem plašsaziņas līdzekļiem, izmanto arī "neredzamu sociālo mediju propagandistu armiju", lai sabiedrībā sētu atbalstu Maskavas realizētajai politikai Ukrainā, vēsta izdevums Forbes.Putina sociālo mediju kampaņu veido cilvēki, kas, slēpjoties aiz viltus identitātēm tādās pasaulē populārās vietnēs kā Facebook un Krievijā populārajā Vkontakte , dalās ar safabricētām "aculiecinieku reportāžām" par "Ukrainas labējo radikāļu zvērībām", raksta Forbes.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.