Rūkot Latvijas šosejas komandu iespējām, riteņbraucēji laimi meklē Eiropā
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Latvijas šosejnieki ārzemēs
Raivis Belohvoščiks Tel-Teck H2O Kanāda
Ingus Eislers Meridiana-Kalev Chocolate Team Igaunija
Normunds Lasis Cycling Club Bourgas Bulgārija
Viesturs Lukševičs Palazzago Itālija
Oļegs Meļehs Meridiana-Kalev Chocolate Team Igaunija
Herberts Pudāns Charvieu-Chavagneux IC Francija
Raivis Ritums Meridiana-Kalev Chocolate Team Igaunija
Aleksejs Saramotins Designa Kokken Dānija
Gatis Smukulis AG2R La Mondiale Francija
Mārtiņš Trautmanis UC Aubenas Francija
Ingus Eislers Meridiana-Kalev Chocolate Team Igaunija
Normunds Lasis Cycling Club Bourgas Bulgārija
Viesturs Lukševičs Palazzago Itālija
Oļegs Meļehs Meridiana-Kalev Chocolate Team Igaunija
Herberts Pudāns Charvieu-Chavagneux IC Francija
Raivis Ritums Meridiana-Kalev Chocolate Team Igaunija
Aleksejs Saramotins Designa Kokken Dānija
Gatis Smukulis AG2R La Mondiale Francija
Mārtiņš Trautmanis UC Aubenas Francija
Kas notiek ar šosejas riteņbraukšanu?
Roberts Krūmiņš, Bijušais Dynatek menedžeris. Nākotne ir šaubīga. Šosejas komandu izzušana ir liels zaudējums. Abu komandu iespaidā interese par šo sporta veidu auga, bet tagad jaunajiem pazūd mērķis. Finansējumu samazina arī Murjāņiem. Lai brauktu, sportistiem pašiem vēl būs jāpiemaksā, kas nav pareizi. Taču, ja grib izaugt par šosejas braucēju, uz Murjāņiem jāiet, jo tur ir profesionāli treneri. Var arī sākt ar MTB un tad doties uz Franciju. Saramotins arī izauga MTB. Viss atkarīgs no finansējuma. Ja naudas būs vairāk, būs šosejas komandas. Ja mazāk — būs tikai MTB, kas vietējos tirgotājus interesē vairāk.
Igo Japiņš, RB-R menedžeris. Nekas labs tas nav. Zaudētāji būs sportisti. Bija interese viņus pacelt citā līmenī, lai šosejā lietas ietu uz augšu. Diemžēl bija sajūta, ka ne visi priecājās par komandas esamību. Budžets samazinājās par 65%, tāpēc nolēmām uzmanību veltīt MTB, lai gan šoseju neizslēdzam. Drīzāk — iesaldējam. Žēl, jo zināms līmenis bija sasniegts. Jācenšas, lai vispār viss neapstājas. Ir doma par Latvijas U-23 šosejas komandu. Strādāt tikai ar jaunajiem. Taču nav tik daudz puišu. Žēl, ka apgriež finanses Murjāņiem, kur vairs neienāk tik daudz talantīgu jauniešu.
Arvis Piziks, U-23 vecākais treneris. Finansējums samazinās visur, un bija skaidrs, ka skars arī šoseju. Skaidrs, ka jauniešus un U-23 izlasi ietekmēs fakts, ka nebūs Dynatek un citādi plāni būs Rietumu bankas komandai. Jauniešiem bija reāls mērķis, uz ko tiekties — tikt kādā no šīm komandām un braukt Eiropā. Tagad tiem, kuri nebrauks ārzemēs, ar progresēšanu būs švaki. Pietrūks pieredzes starptautiskajās sacensībās, kurās valda citi ātrumi. Taču varbūt divu gadu pauze nāks par labu un vēlāk savāksies labāks kodols. Tagad ar U-23 ir tā, kā ir... Tos braucējus, kuriem līgumi ārzemēs, izmaiņas Latvijas komandās gan neietekmēs.
Igo Japiņš, RB-R menedžeris. Nekas labs tas nav. Zaudētāji būs sportisti. Bija interese viņus pacelt citā līmenī, lai šosejā lietas ietu uz augšu. Diemžēl bija sajūta, ka ne visi priecājās par komandas esamību. Budžets samazinājās par 65%, tāpēc nolēmām uzmanību veltīt MTB, lai gan šoseju neizslēdzam. Drīzāk — iesaldējam. Žēl, jo zināms līmenis bija sasniegts. Jācenšas, lai vispār viss neapstājas. Ir doma par Latvijas U-23 šosejas komandu. Strādāt tikai ar jaunajiem. Taču nav tik daudz puišu. Žēl, ka apgriež finanses Murjāņiem, kur vairs neienāk tik daudz talantīgu jauniešu.
Arvis Piziks, U-23 vecākais treneris. Finansējums samazinās visur, un bija skaidrs, ka skars arī šoseju. Skaidrs, ka jauniešus un U-23 izlasi ietekmēs fakts, ka nebūs Dynatek un citādi plāni būs Rietumu bankas komandai. Jauniešiem bija reāls mērķis, uz ko tiekties — tikt kādā no šīm komandām un braukt Eiropā. Tagad tiem, kuri nebrauks ārzemēs, ar progresēšanu būs švaki. Pietrūks pieredzes starptautiskajās sacensībās, kurās valda citi ātrumi. Taču varbūt divu gadu pauze nāks par labu un vēlāk savāksies labāks kodols. Tagad ar U-23 ir tā, kā ir... Tos braucējus, kuriem līgumi ārzemēs, izmaiņas Latvijas komandās gan neietekmēs.
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
0 komentāri