“McLaren” komandas boss Martins Vitmāršs ir noliedzis iespēju, ka komanda sāks krietni vairāk pievērsties 2014.gada sezonas modeļa attīstībai, jo šī sezona ir gandrīz zaudēta jau pēc pirmajiem četriem posmiem. Lai gan komandā valda uzskats, ka prātīgāk resursus būtu izmantot nākamās sezonas modelim, Vitmāršs tam nepiekrīt un tieši viņam ir jāpieņem lēmums. “Tā ir mana vājība: es nevēlos piedalīties sacīkstēs, ja mēs nevaram būt konkurētspējīgi,” paziņoja Vitmāršs. “Es nemaz nevēlos runāt par 2014.gadu, lai gan komandā valda citi uzskati. Es vēlos atgriezties virsotnē un doties uz katru Grand Prix posmu ar domu par uzvaru nevis nākamo sezonu.”
Formula 1 joprojām tehnoloģiski ir ļoti attālināta no ielas automašīnu industrijas – tas ir galvenais iemesls, kāpēc “Porsche” F1 vietā izvēlējās pievienoties WEC čempionātam (World Endurance Championship), kura spilgtākais notikums ir Lemānas 24 stundu sacensības. Jau šogad “Porsche” hibrīda prototips uzsāks testus, bet 2014.gadā debitēs prestižajā LMP1 klasē, kur šobrīd no fabrikas komandām startē “Audi” un “Toyota”. “Porsche” R&D boss Volfgangs Hacs paskaidroja, ka jaunais projekts ļaus īpaši smagos apstākļos izmēģināt jauninājumus, kurus vēlāk kompānija izmantos ielas mašīnu ražošanā. Nav izslēgts, ka šajā projektā 2014.gadā piedalīsies arī Marks Vēbers.
Nikijs Lauda ir ietecis “Red Bull” komandai uz 2014.gada sezonu nolīgt Kimi Raikonenu. Nevar aizmirst, ka tieši Lauda nospēlēja nozīmīgu lomu Luisa Hamiltona pārvilināšanā uz “Mercedes” komandu, kurā Lauda ir padomes priekšsēdis. Šobrīd Kimi Raikonens ir tuvākais Sebastiana Fetela sāncensis kopvērtējumā. “Viņš ir lielisks, vēsais čalis un viennozīmīgi Fetela, Alonso un Hamiltona līmenī,” paziņoja Lauda. “Kimi nenoliedzami ir titula pretendents. “Red Bull” vietā es noteikti pieliktu visas pūles, lai nolīgtu Kimi, ja nolemtu nepagarināt līgumu ar Vēberu. Šobrīd viņš ir labākais pilots tirgū.”