Žurnālā “Autorport” parādījās informācija, ka “Mercedes” komanda izmanto tā saukto FRIC (front and rear inter-connected) sistēmu, kas hidrauliski savieno priekšējo un aizmugurējo balstiekārtu.
Iepriekš šo risinājumu divus gadus mēģināja novest līdz prātam “Lotus” komanda, kamēr “Mercedes” pie tās strādā jau trešo sezonu. Pēc neoficiālas informācijas, ar Aldo Kostas (bijušais “Ferrari” tehniskais direktors) pievienošanos vienībai FRIC risinājums spēris lielus soļus uz priekšu, jo Kostas stiprā puse ir tieši balstiekārtas risinājumi.
Hidraulikas sistēma pazlīdz priekšējai un aimugurējai balstiekārtai slodzes apstākļos neradīt novirzes formulas grīdas attālumā no braucamās daļas. Vienkārši izsakoties, tiek nodrošināts konstants, iepriekš iestatīts braukšanas augstums starp priekšējo un aizmugurējo riteņu asi. Tam ir milzīga nozīme aerodinamikā.
Bremzēšanas laikā, kad pārslodzes sasniedz 5G, uz priekšējo balstiekārtu papildus tiek novirzīti aptuveni 250 kg svara, šīs sitēma palīdz kompensēt šīs izmaiņas svarā un neļauj pacelt mašīnas aizmuguri. Papildus tas dod iespēju krietni vairāk variēt ar agresīvākiem piespiedējspēka regulējumiem, neuztraucoties par negatīvām blakus parādībām.
FRIC ir pasīvā sistēma, kuru iespējams noregulēt gluži tā pat, kā bremžu balansu. Līdz ar to iespējams panākt, ka mašīna paliek cieši pie braucamās daļas arī sacīkstes izskaņā, kad degvielas daudzums bākā un līdz ar to svars ir samazinājies.
Nevar aizmirst, ka vēl astoņdesmitajos gados elektroniski regulējamu aktīvās balstiekārtas sistēmas ieviesa “Lotus” un “Williams” komandas, tomēr vēlāk tās tika aizliegtas. Taču “Mercedes” risinājums ir pilnībā atbilstošs noteikumiem, jo to kontrolē hidraulika.