2013. gada F1 bolīdu prezentācijas noritēja bez īpašiem pārsteigumiem un visas komandas savus jaunos agregātus atrādīja vai nu savās rūpnīcās, vai Heresas trasē Spānijā, kur brīdi vēlāk uzsāka oficiālos testu braucienus. Ja vēl pirms vairākiem gadiem pezentāciju rīkošanai tika tērētas milzīgas naudas summas, tad tagad to vairs nedara neviens.
“Mēs bijām pieraduši runāt par motormājām, pilotu un inženieru algām, par komandas vadītāju atalgojumu,” intervijā portālam “autosport.com” stāsta Vitmāršs. “Astoņdesmitajiem gadiem bija raksturīgas pārmērības un toreiz tā bija viena no F1 vērtībām. Šādas pārmērības bija vērojamas vairākas desmitgades, taču tagad esam izauguši un sapratuši, ka tas šim sportam vairs nav saistoši.”
Viņš turpina: “Tagad visi sapot, ka svarīga ir efektivitāte, kas nozīmē resursu ierobežošanu. Tā vietā, lai teiktu, ka nepieciešami trīs vēja tuneļi un 100 papildus inženieri, tagad komandas domā, ko vēl vairāk var paveikt ar jau esošajiem resursiem. Diskusijas kļuvušas daudz veselīgākas.”
Lai gan pēdējos gados daudz darīts, lai samazinātu izmaksas Formulā 1, joprojām čempionāts finansiālās problēmas līdz galam nav atrisinājis. Pēc 2012. gada sezonas HRT komanda naudas trūkuma dēļ bija spiesta pārtraukt savu darbību, bet neviena sacīkšu trase nav spējusi atrast gana daudz naudas, lai aizpildītu brīvo 20. vietu 2013. gada F1 kalendārā.