Vaicāts, kur redz "Draugiem grupu" pēc pieciem gadiem, viņš vērtē, ka visi projekti ir parādījuši labas tendences, tie turpina augt. "Redzu, ka mums būs vairāk darbinieku ārpus Latvijas, jau šobrīd ir partneri, firmas, pērkam dažādus pakalpojumus ārzemēs, piemēram, grāmatvedību un sabiedriskās attiecības. Lai to darītu Kalifornijā, tur ir jāatrodas. Mums mārketingā pieaug vajadzība pēc cilvēkiem, kam svešvalodas ir dzimtā valoda, - šogad strādāsim šajā virzienā, tāpēc piecos gados redzu, ka attīstīsies mūsu nodaļa Kalifornijā," stāsta Siksnāns.
Pēc viņa norādītā, grupā patlaban ir 16 dažādi uzņēmumi, bet projektu un ideju ir vairāk. Daļa projektu veidoti globāli, bet citi mērķēti uz lokālo auditoriju.
"Mūsu pieredze projektos "Behappy" un "Startup Vitamins" ļoti atšķiras no "Pērkam kopā" un "Foto drukas", kur e-komercijas modelis ir adaptēts Latvijai. Latvijā izmanto, piemēram, tādu lietu kā "BankLink", lai cilvēki varētu samaksāt caur "Swedbank" kontu. Šāds modelis neeksistē Amerikā. Viņiem nav saprotams, kas tas ir, arī SMS maksājumus Amerikā nepazīst. Latvijā savukārt cilvēki neizmanto "PayPal" - mūsu starptautiskajiem pirkumiem "PayPal" tiek izmantots 30% gadījumu, bet Latvijā tas ir ļoti nenozīmīgs procents," skaidro "IdeaBits" pārstāvis.
Pēc viņa vērtējuma, patlaban ir labi, ka izstrādes komanda ir Latvijā, jo te izmaksas ir zemākas, bet Amerikā tiek pirkti pakalpojumi, kuros pašiem trūkst prasmju.
Programmētāju maiņa uzņēmumā neesot pārāk liela, lai gan mazajā Latvijā esot ļoti liela konkurence šajā jomā. Programmētāji esot ļoti pieprasīti darba tirgū, un neko nevar darīt, ja kāda Vācijas firma izlemj pieņemt viņus darbā par trīs reizes lielāku algu.
Viņš atzīst, ka ir bijuši arī projekti, kas nav izdevušies. Piemēram, "SportSnaps". Ideja radusies, kad sociālā tīkla "Draugiem.lv" līdzdibinātājs Lauris Liberts piedalījies Losandželosas maratonā. Viņam pēc maratona beigām atsūtīts e-pasts ar piedāvājumu nopirkt fotogrāfijas, kurās viņš redzams skrienot. Bildes maksājušas 90 dolārus. Skrienot Liberts redzējis, ka ļoti daudzi cilvēki vienkārši fotografē ielu malās, tāpēc radusies ideja izveidot servisu, kur cilvēki var ielādēt savas bildes pēc pasākuma un saņemt par to komisiju, bet pārējie var bildes nopirkt. Tikuši pieņemti darbā cilvēki Losandželosā, bijuši pasākumi Lielbritānijā, Latvijā, Igaunijā, Amerikā, taču secināts, ka tas nebūs pietiekami izdevīgs bizness. Pie projekta strādāts aptuveni astoņus mēnešus.
Kā ziņots, SIA "Draugiem" pieder Agrim Tamanim (89,17%), Mārtiņam Pikšenam (5%), Laurim Libertam (4,72%) un Maltā reģistrētai kompānijai "Shiny Happy People Limited" (1,11%). Sociālais tīkls "Draugiem.lv" sāka darboties 2004.gadā, un SIA "Draugiem" reģistrēta 2005.gadā.