Amazon atvēra pati savu Android aplikāciju veikalu kādu laiciņu atpakaļ, taču tā pa īstam Amazon Appstore uzplaukums sākās pēc Amazon lētās 7 collu planšetes parādīšanās tirgū – kompānija pozicionēja savu Kindle Fire planšeti kā "elektroniskos iepirkumu ratiņus" savam milzīgajam e-veikalam un dažādu tehnisku (neatbilstība Android Market/Google Play tehniskajām prasībām)un – ko tur slēpt – arī politsku iemeslu dēļ Fire planšete ir savietojama tikai ar Amazon aplikāciju veikalu.
Popularitāte, protams, piesaista arī aplikāciju izstrādātājus, un nule publiskotajā tirgus analīzes firmas Flurry pētījumā noskaidrots, ka Google Play ienesīgums ir jūtami zemāks.
Par atskaites punktu izvēloties tirgus līdera – Apple AppStore – rādītāju, tika izpētīts, cik daudz naudas viena un tā pati aplikācija ienes izstrādātājam: uz katru Apple AppStore nopelnītu dolāru Amazon Appstore ienes 89 centus, bet Google Play – tikai 23…
Tādējādi, šobrīd Android aplikāciju izstrādātājam Amazon Appstore izplatīšanas kanāls ir trīs reizes pievilcīgāks par Google Play.Un, kā zināms – kur nauda, tur arī aplikācijas un to kvalitāte (atjauninājumi, papildinājumi labojumi).
Jau šobrīd Google Play lietošana ir, maigi izsakoties, nebaudāma izprieca, un tā vien šķiet, ka kļūs tikai sliktāk… Labi, ka ir Amazon :)