Principiālas izmaiņas skārušas spēles sižetisko līniju, kas pēc būtības ir jauna, taču saglabājot labi zināmus notikumus un vietas. Pirmās daļas sižets neturpinās, taču mistisko parādību notikumi tiek risināti līdzīgi.
Spēles noskaņa un notikumi ir izstrādāti ļoti atbilstoši šī projekta nosaukumam. Atšķirībā no pirmās daļas izstrādātāji ir spējuši piedāvāt fantastiski šausminošu gaisotni, kas mijas ar emocionāla terora piegaršu. Visu minēto pavada trāpīgi skaņas efekti un atbilstoša vide.
Īpaši jāuzsver neprognozējamie notikumi, kas neliks garlaikoties arī augsta līmeņa spēlētājiem un vienu otru turēs nemitīgā sasprindzinājumā.
Izcili uzlabojumi vērojami spēles vizuālajā aspektā, kas sniedz jaunāko tehnoloģisko sasniegumu izmantošanu labā ietvarā. Pietiekami daudzveidīga notikumu vide, kas piesātināta ar lielu vizuālo efektu klāstu, tajā skaitā palēninātie kustību efekti un iespaidīgas paranormālās parādības.
Spēle ir ļoti veiksmīgs projekts, kas gūs plašu popularitāti arī Xbox360 un Playstation 3 platformās. Tomēr, gluži tāpat kā ar vairākumu spēļu, tieši PC versija ir pārspējusi konsoļu platformas, jo ir pilnīgi skaidrs, ka atbilstoši visaugstākajām tehniskajām prasībām lielāko vizuālo gandarījumu sniegs PC versijas piedāvātās izšķirtspējas un plašais iestatījumu klāsts.
Grafiskais un skaņas noformējums ir izcili nostrādāts, gaisotne un norises vietas ir labi pārdomātas un radīs pareizo noskaņu.
Apkārtnes interpretācija nav jūtami uzlabota, bet ir novērsta pirmās daļas vienveidīgā pieeja apkārtējo priekšmetu mijiedarbībai. Šāvienu un eksplozijas ietekme ir uzlabota, vide ir labāk pielāgojama.
Daudzspēlētāju režīmā vērts pieminēt tikai vienu savdabīgu veidu, kā izklaidēties. Armored Front kaujas režīms ir būtiskākā atšķirība no mums tik pierastajiem risinājumiem. Šajā gadījumā būs iespēja izmantot pastiprināta kaujas aprīkojuma plašās iespējas. Diemžēl jāatzīst, ka F.E.A.R. 2 nebūtu rekomendējama kā veiksmīgākā daudzspēlētāju režīma izvēle.
***
Vērtējums
Vizuālais noformējums 9,5
Moderno vizuālo efektu izmantošana, vizuālo elementu iespējas, krāsu un dizaina noformējums
Skaņas pavadījums 9
Muzikālā pavadījuma noskaņa, daudzveidība un neuzbāzība, skaņas efektu kvalitāte
Ātrdarbība 8
Ielādes laiki, kopējā ātrdarbībā atbilstoši iestatījumiem, spēles darbības optimizācijas pakāpe
Spēles process 8,5
Sižetiskā līnija, notikumu daudzveidība, varoņi, darbības iespējas un spēlētāja rīcības brīvība
Intereses noturība 8
Atkārtotas spēlēšanas iespējas, papildu funkcijas un daudzspēlētāju režīms