„Pirmo reizi mēs apvienojām kopā visas paplašinātās vērtību ķēdes puses, lai sadarbotos un mācītos viens no otra”, atklāj Kureši. „Insights 2012 piedāvā daudz vairāk iespējas mūsu klientiem visā pasaulē. Mēs esam ļoti saviļņoti par iespēju uzaicināt ikvienu klientu iegūt informāciju un iedvesmoties, pētot jaunākās tehnoloģijas un produktus, apmainīties ar atklāsmēm un stratēģijām, lai palielinātu sava biznesa veiktspēju un produktivitāti.”
„Insights 2012” deva iespēju ražošanas, vairumtirdzniecības, mazumtirdzniecības un pakalpojumu nozares līderiem aplūkot jaunākās tendences par plašu tēmu loku, ietverot „mākoņošanu”, klientu apkalpošanu un segmentāciju, uzņēmumu IT vadību, cilvēkresursu vadību, rūpniecisko ražošanu, integrētās piegādes ķēdes, pārdošanas un mārketinga procesu optimizāciju, stratēģisko cenu veidošanu un citas tēmas.
Pīters Diamandis (Peter Diamandis), X PRIZE Foundation priekšsēdētājs un vadītājs, pirmdien uzrunāja klātesošos par tehnoloģiju un inovāciju izmantošanu savā biznesā. Diamandis ir nozīmīga persona privāto kosmosa lidojumu nozares attīstībā, un 2007. gada Arthur C. Clarke balvas par inovācijām uzvarētājs, kā arī citu apbalvojumu ieguvējs. Viņš ir izveidojis daudzas ar kosmosu saistītas organizācijas, tai skaitā X PRIZE Foundation, izglītojošu bezpeļņas balvu institūtu, kura misija ir izveidot radikālus atklājumus cilvēces labā”.
Džeofs Kolvins (Geoff Colvin), FORTUNE Magazine vecākais redaktors un grāmatas „Talent is Overrated” autors, 8.maijā uzstājās ar konferences galveno vieslekciju. Kolvins ir godalgots domātājs, autors un runasvīrs par šodienas visnozīmīgākajām tendencēm biznesā, kurš kļuvis arī par vienu no Amerikas asākajiem un visrespektējamākajiem komentētājiem par līderību, globalizāciju, labklājības nodrošināšanu, informāciju tehnoloģiju revolūciju un ar to saistītiem jautājumiem. Viņa revolucionārais bestsellers „Talent Is Overrated” par to, kas patiesībā atšķir pasaules klases izpildītājus no citiem, saņēma Harolda A. Longmana (Harold A. Longman) balvu kā gada labākā biznesa grāmata, un tā ir publicēta vairākās valodās. „Directorship magazine” Kolvinu ir nodēvējis arī par vienu no simts ietekmīgākajām personām korporatīvajā pārvaldībā. Viņš ir piesaistījis simtiem klausītāju sešos kontinentos un ir profesionāls intervētājs, kurš ir intervējis Džeku Velšu, Henriju Kisindžeru, Ričardu Brensonu, Velsas princi, Bilu Geitu, Alanu Grīnspenu, Tedu Tērneru, Stīvu Keisu, Džordžu H.W. Bušu, Džordžu W. Bušu un daudzus citus.
Ar prezentācijām konferencē uzstājās arī Epicor prezidents un vadītājs Pervezs Kureši (Pervez Qureshi), administratīvais viceprezidents un galvenais mārketinga vadītājs Džons Hiraoka (John Hiraoka), ģenerāldirektors Kevins Roačs (Kevin Roach) u.c.
Konferences „Insights” dalībnieku galvenie ieguvumi ir pieredzes apmaiņas iespējas ar citiem dalībniekiem par kopīgiem izaicinājumiem un biznesa risinājumu izmantošanu.
Epicor klientiem bija iespēja izvēlēties starp īpašiem apmācības kursiem, fokusējoties uz produktiem un risinājumiem, ko klients lieto. „Risinājumu Paviljons” sniedza iespēju iepazīties ar jauniem un papildinātiem produktiem un pakalpojumiem, Epicor partneru konsultācijām, lai praktiski risinātu individuālas klientu problēmas.
Starptautiskā konference apvienoja Epicor klientus, partnerus, nozares un produktu ekspertus, radot iespēju apmainīties ar saviem plāniem, taktikām, stratēģijām, risinājumiem un pieredzi – visi fokusēti uz klientu iegūtās vērtības palielināšanu no viņu ieguldījuma Epicor biznesa programmatūru risinājumos. Plašāka informācija pieejama http://insights.epicor.com un mikroblogošanas vietnē Twitter @Epicor_Insights