Jaunā pasākuma mērķis – izskaust no aplikāciju veikala programmas, kurās izstrādātājs "iepakojis" arī kaitīgo kodu, kurš, piemēram, sūta paaugstinātas maksas SMS, vāc lietotāja datus un nosūta tos trešajām personām, u.tml.
Kā zināms, vairākkārt ar Android Market starpniecību ar kaitnieciskām aplikācijām inficējušies tūkstošiem lietotāju, un, saprotams, ka tam būtu jādara gals.
Bouncer gan spēj sameklēt tikai jau pazīstamu kaitniecisko kodu, un šāds solis drošības un kontroles stingrības ziņā ievērojami atpaliek no AppStore vairāknedēļu testēšanas (Bouncer skenēšana tiek veikta reālā laika režīmā aplikācijas augšupielādes laikā) un drakoniskajiem noteikumiem, taču nav šaubu, ka Google ar laiku pilnveidos kontroles mehānismu, jo likmes ir augstas – drošības apsvērumi kavē Android izplatību korporatīvajā vidē un sabiedriskajā sektorā, kas, saprotams, ir laba motivācija šo situāciju labot.
Mobilais telefons kibernoziedznieku "rokās" atšķiras no datora ar to, ka tam praktiski "pa tiešo" ir piesaistīta lietotāja nauda – priekšapmaksas karte vai ikmēneša rēkins, kāmēr no datora izmānīta kredītkaršu informācija vēl ir kaut kādā veidā jāpērvērš naudā, kas nebūt nav tik vienkārši. Šī iemesla dēļ mobilie telefoni ir iekārots kiberļaundaru mērķis un vieglākais ceļš pie naudas.