Noskaidrojies, ka tikai mazāk par pusi no "gudrajiem" televizoriem ir pieslēgti internetam, bet iespēja uzlikt 3D brilles un skatīties telpisku attēlu televizorā ienteresē vēl mazāku TV pircēju skaitu– liela daļa 3D ierīču pircēju tos iegādājas, lai redzētu kvalitatīvu 2D attēlu, nevis skatītos 3D saturu, ar kura pieejamību, starp citu, kardināli nekas nav mainījies…
Iemesli visdažādākie – sākot ar to, ka video straumēšana pati par sevi nav nekāds no jauna uzradies brīnums, 3D tehnoloģijas joprojām nav visai ērtas un nogurdina redzi, un beidzot ar to, ka cilvēks pie televizora sēžas, lai pasīvi vērotu, nevis aktīvi piedalītos.Papildu devumu sniedz neveiksmīgais ierīču lietotāja interfeiss.
Izrādās, cilvēki pavisam ērti jūtas ar "vecā parauga" televizoru un tā ierasto pulti, un nebūt nealkst interaktivitātes, aplikāciju un telpiskuma.
Ja godīgi, tad nekā negaidīta šajos pētījumu rezultātos nav.