Jauns šķidrumu simulācijas algoritms ļaus izveidot reālistiskus ūdens efektus spēlēs
Tā kā spēlēs grafika arvien uzlabojas, tuvinoties foto reālismam, viena no atlikušajām spēļu grafikas problēmām ir ūdens reālistiska atainošana. Uz fizikas dzinēja PhysX ir radīts jauns šķidrumu attēlošanas algoritms. Tajā tiek izmantota Position Based Fluids (PBF) tehnika, kura balstīta uz jau sastopamajiem audumu un materiālu deformācijas algoritmiem. Tāpat piedomāts arī pie mainīga spiediena šķidrumā, kā arī reālistiskāku šļakatu attēlošanu. Jaunais algoritms darbībā ar vienu Nvidia GTX 580 videokarti aprīkotā datorā redzams video.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.