LG pirmā ceturkšņa pamatdarbības peļņa ir 322,88 miljoni ASV dolāri un tīra peļņa – 20,30 miljoni ASV dolāri, kas ir samazinājusies, salīdzinot ar iepriekšēja gada pirmā ceturkšņa rādītājiem. Neskatoties uz kompānijas peļņas samazināšanos, LG ieņēmumi pieauguši par 6,8%, sasniedzot 13,01 miljardus ASV dolāru, kas atspoguļo uzlabotus rezultātus mobilo komunikāciju biznesa segmentā.
LG Home Entertainment Company ienākumi šogad samazinājušies par 4,77 miljardiem ASV dolāru, kas pamatojams ar to, ka samazinās plazmas televizoru un IT produktu noiets. Tomēr šajā pašā periodā palielinājies LCD televizoru noiets Eiropā un tādos attīstības tirgos kā Ķīna un NVS valstis. Pamatdarbības peļņa - 27,68 miljoni ASV dolāru, kas ir mazāka nekā pagājušajā gadā, ir palielinājusies, salīdzinot ar pēdējo ceturksni. Lai arī TV un IT tirgū turpinās stagnācija, LG prognozē labus rezultātus saviem jaunajiem 3D Smart TV un ULTRA HD televizoriem.
LG Mobile Communications Company rezultāti gada pirmajā ceturksnī ir ievērojami uzlabojušies, sasniedzot 2,96 miljardus ASV dolāru, jo viedtālruņu noiets sasniedzis 10,3 miljonus vienību, tādējādi palielinot ienākumus par 28,5%, salīdzinot ar pagājušā gada šo pašu periodu. Rezultātu uzlabošanos sekmēja tādi viedtālruņi kā Optimus G un Optimus G Pro, kā arī 3G viedtālruņi, Optimus L Series un Nexus 4. Pamatdarbības peļņa palielinājās gandrīz četras reizes, sasniedzot 122,69 miljonus ASV dolāru, ko sekmēja izmaksu optimizēšana un pieaugošie ieņēmumi. Kompānija sagaida arī turpmāku attīstību, palielinot piegādes un pārdošanas rādītājus gada otrajā ceturksnī, ar uzsākto vispasaules tirdzniecību 3G tīkla valstīm paredzētiem Optimus L SeriesII un 4G tīkla valstīm paredzētiem 5,5 collu Full HD IPS Optimus G Pro un Optimus F Series.
LG Home Appliance Company pārdošanas dati 2013.gada pirmajā ceturksnī pieauguši par 11% sasniedzot 2,59 miljardus ASV dolāru, salīdzinot ar šo pašu periodu pagājušajā gadā, kas lielā mērā noticis pateicoties uzlabotiem pārdošanas rādītājiem ASV, Centrālamerikā un Tuvajos Austrumos. Par 29% samazinājusies pamatdarbības peļņa - līdz 94,10 miljoniem ASV dolāru, kas pamatojams ar lielākiem ieguldījumiem pētniecības attīstībā un mārketingā. LG mērķis ir nostiprināt savu konkurētspēju un līderpozīcijas tirgū ar diferencētiem produktiem un stabilu produktu klāstu.
LG Air Conditioning and Energy Solutions Company paziņojuši par pirmā ceturkšņa ieņēmumiem 1,14 miljardu ASV dolāru apmērā, galvenokārt pateicoties uzlabotiem pārdošanas rezultātiem Tuvajos Austrumos un Dienvidaustrumāzijā. Jaunie veiksmīgie produkti palīdzējuši saglabāt pamatražošanas peļņu iepriekšējā gada līmenī – 67,34 miljonu ASV dolāru apmērā, neraugoties uz izdevumu pieaugumu pētniecībai un attīstībai. LG sagaida pārdošanas un peļņas rādītāju uzlabošanos, ieviešot jaunus energoefektīvākus un vairāk lokalizētus gaisa kondicionēšanas produktus.