Šādu secinājumu foto eksperti izdarījušipamanot, kaNokia reklāmas foto skaidri redzami stari ap lampām, ko iespējams panākt tikai, fotografējot ar ļoti mazu diafragmas atvērumu (kas, saprotams, nav pa spēkam viedtelefonam ar fiksētu diafragmas atveri).
Mazliet vēlāk internetā noplūdušas arī fotosesijas laikā uzņemtas fotogrāfijas, kurās redzamas ne vien apgaismošanas ierīces un pati meitene, bet arī spoguļkameras objektīvs…
Nu, ko – skumji, ka mūs cenšas piemānīt. Kā nekā - PureView kamera nebūt nav slikta un pelnīti izvēlēta kā viens no Lumia 920 trumpjiem. Redz, viena lieta, ja tā starp citu tiek reklamēts, ka šim, lūk, lieliskajam telefonam, starp citu, ir arī kamera un ieliktas ar citu kameru uzņemti foto, bet pavisam cita, ja viltoti tiek produkta galvenās ziņas "pierādījumi" – foto un, kā vakar ziņojām, arī video.
Nu, ko - parasti viltošanas fakts iegūst daudz lielāku popularitāti, nekā pati reklāma, kas var būt labi vai slikti atkarībā no ražotāja spējas šo lietu pasniegt un izmantot. Nokia PR ļaudis uz šādu PR akrobātiku līdz šim nav bijuši spējīgi…
Kaut gan – var būt, ka labāk ātri nobeigties, nekā vilkt nožēlojamu eksistenci (iedevām, mānot klientus), un šāda kampaņas izgāšanās ir dabisks kompānijas beigu sākums, kura veicināšana ir apsveicama lieta.
Ar patiesu interesi gaidām Nokia komentārus.