Interesanti, ka pirmā kandidāta nosaukums joprojām nav zināms – ir pieejami attēli, tehniskā informācija, taču nosaukums ne. Acīmredzot, nav vēl izdomājuši…
Lūk, ko ražotājs raksta preses relīzē:
Panasonic paplašinās viedtālruņu tirdzniecību Eiropas tirgū
Rīga, Latvija (2011. gada 12. decembrī) – kompānija Panasonic paziņo, ka tā paplašinās savu viedtālruņu biznesu Eiropas tirgū, sākot ar 2012. gada martu. Vienlaikus uzņēmums izvirzījis mērķi kāpināt viedtālruņu pārdošanas apjomus līdz deviņiem miljoniem vienību 2016. gada finanšu gadā (kas noslēdzas 2016. gada 31. martā), izmantojot Eiropu kā atspēriena punktu pasaules tirgū.
Tā kā mobilo telefonu tirgū strauji aug viedtālruņu izplatība visā pasaulē un paredzama stabila izaugsme, Panasonic mērķis ir jau nākamā gada martā iekarot Eiropas tirgu ar savu pirmo pasaules mēroga viedtālruņa modeli.
Galvenās viedtālruņa iezīmes ir:
1. ļoti plāns D-veida dizains;
2. augsta attēla kvalitāte, Quarter HD (QHD) 4,3 collu liels organisko gaismas diožu (OLED) ekrāns;
3. ūdens un putekļu izturīgs korpuss.
Šo modeli izmantojot kā paraugu, Panasonic paplašinās viedtālruņu klāstu. Mērķis – pārdot 1,5 miljonus tālruņu Eiropā nākamajā finanšu gadā. Jau 2016. gada finanšu gadā uzņēmums iecerējis pārdot 15 miljonus vienību, tostarp deviņus miljonus ierīču Eiropā, Āzijā, Ķīnā un Amerikas Savienotajās Valstīs, savukārt sešus miljonus viedtālruņu plānots pārdot Japānā.
Šī gada aprīlī Panasonic izveidoja sistēmu un komunikāciju uzņēmumu (Systems & Communications Company (SNC)) ar mērķi gādāt par produkciju, kas saistīta ar sistēmām, tīkliem un mobilajām komunikācijām. Plānots, ka šajā uzņēmumā tiks palielināti iekšējie resursi, tostarp izmantojot esošo fabriku Malaizijā. Pašlaik šajā ražotnē tiek izstrādāta produkcija Japānas tirgum, bet paredzēts, ka tieši sājā rūpnīcā ražos arī pirmo globālo viedtālruņa modeli.
Panasonic turpinās paplašināt savu produktu klāstu un palielināt pārdošanas apjomus, pilnībā izmantojot koncerna tehnoloģiskos aktīvus un attīstības resursus, tādējādi stiprinot izstrādi, ražošanu un tirdzniecības struktūru, kā arī produktu konkurētspēju.