Tiesa, tāpat, kā līdz šim, nav īsti skaidrības par to, ko šai gadījumā saprotam ar "pārdots". Mēs – gala lietotāji – ar šādu apzīmējumu saprotam to, ka konkrētā ierīce ir pārdota gala lietotājam, savukārt, ražotāji praktiski vienmēr uzdod vēlamo par esošo un aiz nosauktajiem cipariem slēpjas tirdzniecības kanālā nogādāto ierīču skaits, kas piekritīsiet, ir "divas lielas atšķirības".
Neatkarīgi no metrikas, 10 miljoni ir cienījams daudzums, kas apliecina ražotāja pārliecību par ierīces popularitāti pircēju vidū – neviens taču neražos tādu lērumu telefonu, ja šaubīsies par savām spējām tos arī pārdot (nevis pēc laika saņemt atpakaļ no tirdzniecības kanāliem un ciest zaudējumus).
Lai veicas ar pārdošanu, Samsung! Galaxy S II galu galā patiešām ir, domājams, labākais Android telefons tirgū.
Lūdzu, arī pati preses relize:
Samsung GALAXY S II turpina savu veiksmes stāstu, pasaulē sasniedzot 10 miljonu pārdoto eksemplāru atzīmi
Pasaulē vadošā patērētāju elektronikas ražotāja Samsung Electronics mobilā tālruņa GALAXY S II pārdošanas rādītāji ir sasnieguši 10 miljonu pārdoto viedtālruņa eksemplāru atzīmi. Tādējādi vien astoņu nedēļu laikā ir divkāršots iepriekš sasniegtais piecu miljonu rādītājs.
GALAXY S II ir Samsung viedtālruņu flagmanis, kura īpaši plāno (8,49 mm) un vieglo dizainu papildina divkodolu procesors ar nepārspējamu SuperAMOLED Plus ekrānu. Tālrunis darbojas uz pasaulē visstraujāk augošās mobilās operētājsistēmas Android bāzes. Šis nākamās paaudzes viedtālrunis ietver arī četrus Samsung satura un izklaides centrmezglus (Hubs), kas nodrošina ērtu piekļuvi mūzikai, spēlēm, elektroniskajām grāmatām un žurnāliem, kā arī sociālo tīklu pakalpojumiem.
“Kopš 2011.gada aprīļa, kad telefons nāca klajā, GALAXY S II ir piedzīvojis pastāvīgu tirdzniecības izaugsmi, apliecinot Samsung vadošās pozīcijas viedtālruņu tirgū,” sacīja Samsung Mobilās komunikācijas biznesa nodaļas prezidents un vadītājs J.K. Šins (J.K. Shin).
“Vien piecu mēnešu laikā GALAXY S II ir piedzīvojis milzīgu izaugsmi, atspoguļojot tā milzīgo popularitāti patērētāju vidū, kas, izvēloties GALAXY S II kā savu sakaru ierīci, ir palīdzējuši nostiprināt šī viedtālruņa pozīcijas pasaules tirgū.”