But we are not going to let any piece of this [go uncontested to Apple],teica Balmers. Not the consumer cloud. Not hardware software innovation. We are not leaving any of that to Apple by itself. Not going to happen. Not on our watch. (ja pavisam īsi: mēs neatstāsim nevienu lauciņu bez konkurences ar Apple).
Tāpat, Microsoft CEO apstiprinājis, ka kompānija saista milzu cerības ar Surface planšeti:Right now we are working real hard on the Surface. That's the focus. That's our core. Look, we'll see what happens.
Jāpiemetina, ka jaunais Microsoft kurss, kurš kompānijas mārketinga žargonā tiks saukts parHardware-software innovation, ir vērā ņemams pagrieziens Redmondas biznesa pieejā – līdz šim Microsoft no aparatūras ražoja tikai perifērijas iekārtas un Xbox spēļkonsoles. Kazi - varbūt, nākotnē varēsim sagaidīt arī pašas Microsoft ražotu datoru…
Protams, šāds pagrieziens prasa arī zināmu cenu politikas maiņu – ja iepriekš Wintel bizness sakņojās shēmā dārga programmatūra + lēti dzelži, tad jaunā stratēģija ar lielu ticamību pieprasa citu shēmu – vidēji dārgi vai dārgi dzelži + lēta prorgammatūra…
Kā šādā situācijā jūtas ilggadējie Microsoft OEM sadarbības partneriHewlett-Packard, Dell, Acer, Asus u.c., kuru biznesa modelis datortirgū balstās uz to, ka Microsoft ražo OS un Office, bet viņi – aparatūru, jau ir cits jautājums.
Nu, ko, lai veicas – jebkurā gadījumā, no šādas konkurences ieguvēji būsim mēs – gala lietotāji.