Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +10 °C
Skaidrs
Ceturtdiena, 3. oktobris
Ilizana, Elza

Bauskā jauns Latvenergo Klientu apkalpošanas centrs

Šodien, 29. jūnijā, darbu sāk jauns AS “Latvenergo” Sadales tīkla Klientu apkalpošanas centrs Bauskā, Pionieru ielā 2. Turpinot Latvenergo realizēto klientam draudzīgo politiku, šodien Bauskā atvērts jau septītais Klientu apkalpošanas centrs, kas izvietots klientiem ērtā vietā, pilsētas darījumu zonā, lai ikviens uzņēmuma klients var atrisināt ar elektroenerģijas lietošanu saistītus jautājumus.

Jaunā centra tuvumā ir iespējams novietot auto, netālu ir autoosta, kā arī norēķinu iespējas pilsētas centrā esošajā pasta nodaļā un bankās. Klientu apkalpošanas centrs ir veidots atbilstoši klientu augošajām prasībām pēc universāla, kvalitatīva un operatīva pakalpojuma. Latvenergo jaunajos klientu centros jebkurš apmeklētājs var pieteikt norēķinu veidlapu izsūtīšanu, nodot elektroenerģijas skaitītāju rādījumus, aizpildīt pieteikumu lietotāja elektrotīkla pieslēgumam gan juridiskām, gan privātpersonām, noslēgt vienošanos par elektroietaišu pieslēguma ierīkošanas kārtību un būvprojektu izstrādi, kā arī aizpildīt iesniegumus par elektroenerģijas piegādes līguma pārtraukšanu un tarifa maiņu. Turklāt jebkuru pakalpojumu klients var saņemt neatkarīgi no dzīves vietas un objekta ģeogrāfiskā izvietojuma Latvijas teritorijā. Rūpējoties par energokompānijas klientu ērtībām, ir noteikts elastīgāks KAC darba laiks, kas sniedz iespēju iedzīvotājiem atrisināt dažādus jautājumus arī darba dienu vakara stundās: pirmdien 9.00 --18.00 otrdien 9.00 --18.00 trešdien 9.00 --18.00 ceturtdien 9.00 --19.00 piektdien 9.00 --17.00 Sākot ar 29. jūniju, klientu apkalpošanu vairs neveic bijušā Bauskas elektrisko tīklu rajona abonentu daļā, tādēļ aicinām Bauskas iedzīvotājus apmeklēt jauno Latvenergo Klientu apkalpošanas centru Pionieru ielā 2. Koncerna klientu apkalpošanas virziena restrukturizācijas mērķis ir attīstīt un pilnveidot klientiem ērtāku saziņu ar uzņēmumu, uzturēt tiešo kontaktu ar klientiem lokāli izvietotās klientu apkalpošanas struktūrvienībās vai partnerorganizācijās, kā arī attīstīt jaunus, klientiem izdevīgākus pakalpojumus. Koncerna restrukturizācijas rezultātā ir izveidots meitasuzņēmums AS „Sadales tīkls”, kas savu darbību uzsāk 2007. gada 1. jūlijā. Viens no uzņēmuma darbības mērķiem ir klientu apkalpošana, padarot to ērtāku klientam. Tuvāko divu līdz trīs gadu laikā plānots izveidot aptuveni 40 klientu apkalpošanas centrus pilsētu darījumu zonās. Atklāšanas pasākumā piedalījās Andrejs Stalažs, AS “Latvenergo” Sadales tīkla tehniskais direktors, un Bauskas domes priekšsēdētāja Ārija Gaile. Informāciju sagatavojusi Ilvija Līvmane, AS “Latvenergo” Komunikācijas un marketinga departamenta Ārējās komunikācijas daļas projektu vadītāja tālr.: 7728815; 29335228

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses