Pirmajā ceturksnī grupas kredītportfelis palielinājās par 134 miljoniem, sasniedzot 4,306 miljardus latu. Mājokļu kredītu tirgū, kur bija vērojama izaugsmes tempa samazināšanās, pieaugums bija 2% jeb 25 miljoni latu.Uzņēmumu sektorā “Hansabankas” grupa sasniegusi pieaugumu 3% apmērā, un kopējais uzņēmumu kredītportfelis ir 1,829 miljardi latu. “Hansabankas” prioritāte šogad ir eksportējošo uzņēmumu finansēšana, norāda banka.“Hansabankas” klientu skaits pirmajā ceturksnī sasniedza 901 406, no kuriem 846 567 ir privātpersonas, bet 54 839 — juridiskās personas. Tika paplašināts arī filiāļu tīkls, paplašinot un rekonstruējot četras filiāles. 2.pensiju līmenī klientu skaits šī gada pirmajos trijos mēnešos ir palielinājies par 3900 un kopumā marta beigās “Hansa pensiju” dalībnieku skaits pārsniedzis 395 000.Elektronisko norēķinu īpatsvars bankā patlaban sasniedzis 96%, savukārt “Hansabankas” internetbanku lietotāju skaits kopš gada sākuma palielinājās par 23 800, sasniedzot 672 400. Mobilās bankas lietotāju skaits sasniedza 597 900, palielinoties par 23 600. Labus rezultātus sasniedza arī “Hansa līzings”, ziņo banka, norādot, ka gada pirmajos trijos mēnešos līzinga un faktoringa portfelis ir palielinājies par 20 miljoniem latu, marta beigās sasniedzot 734 miljonus latu. “Hansabanka” līdz 31.martam bija izsniegusi 909 300 norēķinu kartes.
Bankas valdes priekšsēdētājs Māris Avotiņš “Hansabankas” izaugsmes iemeslus saskata klientu apkalpošanā, inovācijās un produktivitātes veicināšanā. Viņš arī norāda, ka ekonomikas stabilizācijas laikā svarīgi ir saskatīt tās iespējas un darāmos darbus, kas ļaus būt Latvijai sekmīgai ilgtermiņā. “Problēmas jau ir pietiekami daudz diskutētas, tagad svarīgi ir domāt tālāk, domāt par risinājumiem.”
“Hansabankas” grupā ietilpst AS “Hansabanka”, SIA “Hansa līzings”, AS “IPS Hansa fondi”, AS “Hansa atklātais pensiju fonds”, SIA “Hansabankas centrālā ēka”, SIA “Baltijas autolīzings”, SIA “Hansa apdrošināšanas brokeris”.