Tirgus un sabiedriskās domas pētījuma centra „SKDS” direktors Arnis Kaktiņš norāda: „Konkrēto zīmolu novērtējumi parāda, ka AAS „BALTA” apsteidz konkurentus divos būtiskos kritērijos - kvalitātē un asociēšanā. AAS „BALTA” tiek vērtēta kā zīmols, kas piedāvā augstāko kvalitāti nozarē, un kā zīmols, kuru cilvēki visvairāk asociē ar sevi, atzīstot - AAS „BALTA” visvairāk ir "mans zīmols".”Pēc "DDB Latvija" direktora Andra Rubīna sacītā, pasaulē viena no šā gada aktuālajām tendencēm ir zīmolu rūpes par saviem klientiem un sabiedrību kopumā. Mūsu valstī galvenie faktori zīmola izvēlē apdrošināšanas jomā ir kvalitāte un izdevīgums.„Pētījuma rezultāti atspoguļo, ka AAS „BALTA” ir izdevies labi sabalansēt kvalitātes un izdevīguma kritērijus, tāpēc nav pārsteigums, ka Latvijas iedzīvotāji to ir novērtējuši, atzīstot par mīlētāko zīmolu apdrošināšanas tirgū Latvijā,” uzsver A. Rubīns.„Mēs esam gandarīti par Latvijas iedzīvotāju augsto novērtējumu, atzīstot AAS „BALTA” par mīlētāko apdrošināšanas zīmolu Latvijā. Šis vērtējums apliecina, ka mums ir izdevies atrast pareizo formulu, lai sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos turpinātu piedāvāt mūsu klientiem augstas kvalitātes servisu un klientu aktuālajām vajadzībām piemērotus apdrošināšanas pakalpojumus. Paldies Latvijas iedzīvotājiem par atzinību,” pateicas AAS „BALTA” prezidente Tāra Nīvseja.Aptauju veido „DDB Consulting” sadarbībā ar žurnālu „Kapitāls” un pētījumu centru SKDS, aptaujājot vairāk nekā 1000 Latvijas iedzīvotājus. Tas veikts pēc starptautiski radītas un 30 valstīs izmantotas zīmolu izpētes metodikas „DDB Brand Capital”.Papildu informācija:Šā gada “Reputācijas topā 2009” apdrošināšanas sabiedrība ”BALTA” ieguvusi augstāko novērtējumu starp Latvijas apdrošināšanas kompānijām. Savukārt „Finanšu nozares reputācijas topā” sabiedrība „BALTA” ierindojas augstajā 3. vietā. AAS „BALTA” ietekmīgā finanšu izdevuma Euromoney ikgadējā aptaujā ir atzīta par Latvijas Gada apdrošinātāju divās nominācijās. AAS „BALTA” saņēmusi aptaujas dalībnieku augstāko novērtējumu par izcilu sniegumu atlīdzību procesa nodrošināšanā, kā arī par atbilstošāko apdrošināšanas pakalpojumu kvalitātes un cenas attiecību.Par AAS „BALTA”:AAS "BALTA" akcionāri ir Dānijas apdrošināšanas uzņēmums "CODAN", kura mātes kompānija ir Lielbritānijas apdrošināšanas uzņēmums RSA. AAS "BALTA" ietilpst RSA uzņēmumu grupā. RSA grupa ir viena no pasaulē vadošajām starptautiskajām apdrošināšanas grupām ar trīssimt gadu pieredzi. Tā piedāvā apdrošināšanu vairāk nekā 130 valstīs, tostarp Apvienotajā Karalistē, Skandināvijas valstīs, Kanādā, Īrijā, Āzijā, Tuvajos Austrumos un Latīņamerikā. Grupas uzņēmumos strādā aptuveni 22 tūkstoši darbinieku. Plašāka informācija internetā http://www.balta.lv un http://www.rsagroup.com. Mediju kontakti:Kristīne MartinsoneAAS „BALTA” Ārējo komunikāciju vadītājaTel. 67035156Fax: 67082345E-pasts: [email protected]
PR: "BALTA" - atzītākais zīmols apdrošināšanas nozarē Latvijā
Jau piekto gadu AAS «BALTA» ir iemīļotākais zīmols apdrošināšanas nozarē Latvijas iedzīvotājiem, šogad apsteidzot savus konkurentus divos būtiskos kritērijos - kvalitātē un asociēšanā. Tas izriet no respektablā pētījuma „Latvijā mīlētāko zīmolu tops 2009” rezultātiem.Pētījuma gaitā apdrošināšanas kompānijas tika vērtētas piecās kategorijās – kvalitāte, unikalitāte, izdevīgums, apspriešana, asociēšana.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.