Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Pirmdiena, 23. decembris
Viktorija, Balva

Rimšēvičs pieļauj, ka valstij var būt izdevīgāk airBaltic pārdot

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Ervīns
E
Kad pirms pāris gadiem parādījās runas, ka Latvijas bankas vadītāju nesamērīgās algas varētu apcirpt, megaspeciālists rimševics spiedza, ka tādā gadījumā privātstruktūras visus šos ģēnijus savākšot un Latvijai kirdik! Algas apcirpa un privātstruktūras kaut kā pēc rimševica kalibra "speciālistiem" netiecas. Arī rimševics rāmi maksā kredītus, kurus sadzīvojis ģeniāli prognozēdams tirgus attīstību un priecājas, ka saņem vēl šādu algu. Viss būtu labi, kārtējā ērce Latvijas miesā, mums daudz tādu, bet nesmirdi lūdzu par to, ko Latvijai tiešām nevajag. Nepieļausim valsts īpašumu iztirgošanu, NEPIEĻAUSIM!
muļķu zemes pavalstnieks
m
Nekādā gadījumā nedrīkst pieļaut valsts īpašumu pārdošanu,ja iegūtā nauda netiek izmantota citas valstij piederošas līdzvērtīgas ražotnes radīšanai ,jo pretējā gadījumā naudai nonākot budžetā, tā tiek izmantota dažāda kalibra "ilmāriņu" uzturēšanai un gala rezultātā tiek bezjēdzīgi zaudēta. Šī tieši ir tā noziedzīgā shēma kā tiek nozagta valsts. Ilmāriņš dzied veco dziesmu,ka valsts uzņēmumi esot neefektīvi,daļēji jāpiekrīt,jo kamēr valsts uzņēmumu padomēs sēdēs partiju pilnvarnieki,kas pumpē naudu savām partijām,tas tā arī būs.Taču dzīvē mēs redzam ko citu - labi pārvaldīts valsts uzņēmums ir stabilāks un efektīvāks un galvenais,tas pamatā strādā sabiedrības vajadzību apmierināšanai,nevis atsevišķu īpašnieku interesēs,un tāpēc uzņēmumam grūtos brīžos arī sabiedrība tam sniedz atbalstu. Sauklis,ka privātais uzņēmumus strādā efektīvāk, jāvērtē no tāda viedokļa,vai efektīvāk īpašniekam uz klientu rēķina,vai efektīvāk klientam. Un te slēpjas problēmas "sāls".Valsts uzņēmums strādā efektīvāk klientam,bet privātais efektīvāk sev,uz tāpēc arī valsts uzņēmumi ir kā dadzis acī privātajiem,jo neļauj tiem apvienoties kartelī (ķēdēs) un diktēt klientam savu cenu. To mēs ļoti labi redzam farmācijas biznesā,kamēr bija valsts aptieku tīkls,medikamentu cenas bija normālas,bet tikko valsts aptiekas tika likvidētas tā cenas aizgāja pa pieskari.
  • 4
  • 0
alberts
a
Protams - ja pasi esam muļķi un nemakam vadīt "firmu" tad to VAJAG pārdot TAM kas TO māk! Kada jega turet to agonija un nedo D,ies vel teret budžeta naudu.Vai nu laist uz bankrotu - lidosta jau tuksa nepaliks- saskries gribetaji mūs vizinat uz Īriju,Angliju un uz svetkiem atpakal.
ihaha
i
Stulbums bija gruust valsts naudu Parex bankaa! Bet tagad AirBaltic speciaali tiek atkratiita no valsts. Ja AirBaltic paardos un uz Riigu liedos tikai daargaas lidmashiinas vai nelidos nekaadas, Latvija zaudees pilniigi noteikti - tuurismaa, biznesaa, ekonomikaa. Rimsheevica padoms izklausaas peec lhaunpraatiiibas.
jautājums
j
Oskariņ, skaties ka tevi pašu nesauc pie atbildības par nemitīgu draudēšanu.
Oskars
O
Rimšēvic ir MUĻKIS. Kad Rimševicu APCIETINĀS ?????!!!!!!! Kāpēc tādi LOCEKĻI ieņem tādus AMATUS ???????!!!!!!!!
A.Š.
A
Pareizi Ilmār, bombonka tev!
ierindnieks
i
Rimševics pārdotu jebko, ja tas palīdzētu palikt amatā vai saņemt līdzsinējo atalgojumu. Izpārdeva kādreiz arī tirdzniecības floti- tagad , daļu modernizējot un attīstos, būtu eksportu veicinošs faktors. Personas, kuras tikai prot aizņemties un pārdot, nevar rekomendēt un konsultēt ekonomiskos procesus valstī.
e1
e
Situācija Latvijā ir būtiski atšķirīga no situācijas Norvēģijā, kur sekmīgi darbojas valsts kompānijas. Latvijā lielu varas daļu savās rokās ir sagrābusi saujiņa oligarhu, kuri līdz šim nav parādījusi, ka tā ir pietiekoši lojāla valstij. Šī saujiņa visūr bīdot savas intereses ir stipri novājinājusi valsts spēju sekmīgi pārvaldīt lielos uzņēmumus. Tāpēc valstij vajadzētu izmantot katru izdevībuun atbrīvoties no stratēģiski nesvarīgām kompānijām, kuras nonākušas apšaubāmu menadžeru rokās. Jāatzīst, nav vajadzīgi Pt Prudentia dārgi apmaksāti slēdzieni, lai secinātu, ka vienlaicīgi visas firmas valsts nav spējīga sakārtot. Šodien stratēģiski svarīgāka ir Lidosta Rīga un Rīgas osta, nevis nacionāla avokompānija vai jūras pasažieru pārvadātājs. Par līdzdalību tajās varēs domāt , kad būs kārtība savās mājās. Koncentrējosties uz lidostas un ostas pārvaldīšanu, var panākt daudz efektīvāku valsts ieguldījumu atdevi.
???
?
AB ir divi akcionāri, kuriem pieder līdzīgas daļas. Vienu no tām Fliks novērtējis par 120 milj EUR. Acīmredzot, identiskai ir jābūt arī otrai daļai. Kāpēc runāt par noplicināšanu, - valsts var mierīgi atstāt kompāniju Flickam, ar noteikumu, ka viņš izpērk valsts daļu.
nodokļu maksātājs
n
Ja saglabāsies serviss līdzšinējā līmenī, tad tā arī notiks. ja iemācīsies piedāvāt ar citiem līdzvērtīgus pakalpojumus, tad nē. Nepastāv nekāda globāla sazvērestība pret airBaltic, vienkārši pēcpadomju monopolam būs jāiemācās pastāvēt normālā ekonomikā.
  • 2
  • 4
joe
j
Lūk par to nišu es labprāt palasītos, kam vēl, izņemot LV kompāniju tā niša būtu vajadzīga. Drīzāk jau pamatīgs bariņš nozarē tagad berzē rokas, ka šo nišu izdosies aizklapēt ciet un pasažierus varēs pievākt atpakaļ sev, kā tas bija pirms BT attīstības.
  • 5
  • 0
e1
e
Nez vai Fliks ies uz to, jo jāmaksā būtu reāla nauda, kuras tampašam nav un nopietns investors arī ar viņu neielaidīsies. Pie tam pazudīs nacionālās kompānijas statuss. Pēc būtības nacionālais statuss ir daudz vērtīgāks nekā Flika "lielais ieguldījums" Viss pārējais ir tukša blefošana. Niša tukša nepaliks, ja Rīga un Latvija būs pievilcīga tūrismam un biznesam, un lidosta strādās, būs arī aviokompānijas vai investori, kuri, lai tiktu šajā nišā, maksās vairāk, kā mēs saņemam no AB
  • 1
  • 2
K-K
K
... Rimsevic, beidz iejaukties lietas arpus tavas kompetences!!!! TAS LIEKAS JAU AIZDOMIGI, KAM TU KALPO! ... Valsts interesu aizstave ir Saeimas atbildiba = MP/MINISTRU KABINETA !
;)
;
Iznāk, katrs Sarkandaugavas klients var izteikt savas domas, bet Rimševicam jāstāv pie ratiem? Domā ar pareizo galu.
  • 2
  • 1
zj
z
Šodien kaut kā ļoti pieprasīts masu mēdijos šis kungs - radio, televīzijā, laikrakstos... Diez, ko tas varētu nozīmēt?
vilis
v
pārdot iespējams vajag,taču-kam un par cik?
He he....
H
Visu valsts mantu vajag nopārdot.... he he.... jo no kādiem šišiem tad onkas to Vienotību uzturēs.... hi hi.... ja Vienotība šiem mantu nesagādās.... ha ha....
  • 3
  • 2
покер правила
п
Даже и не придирешься!
vairis
v
protams ka izdevigāk, tas ir monstrs kas nekad un nekādos apstākļos nepelnīs, tur bus tikai un vienigi jāliek iekšā. Cits jautājums ir ka uz tā rēķina pieaug pasažieru plūsma un atiecigi ir darbs, ienākumi pakārtotajiem uzņēmumiem, ar citu valstu kompānijām lidostu nepiepildīt:)
nodokļu maksātājs
n
vairi, kur tad ir tie ienākumi? Pašlaik ir tikai zaudējumi un Bertolds Bēguļotājs, kurš diedelē trūkstošo no valsts. Tātad no tavas nodokļu naudas. Man nebūtu iebildumu, ja tu personiski maksātu Flikam jebkuras summas, ko viņš prasīs, bet tā kā tur arī mana nauda aiziet, tad es neesmu gatavs to zaudēt.
  • 3
  • 3
nodokļu maksātājs
n
interesanti, kāpēc visur citur aviokompānijas pelna, bet Rīgas lidostā nē? Man nebūtu nekādu iebildumu, ja varētu uzlikt par pienākumu kompensēt zaudējumus tikai vairiem, sandriem točiem un atklātās darbaļaužu vēstules parakstītājiem. Bet tā kā tas nez vai būs iespējams, tad zaudējumi ir jānovērš. Pirmkārt, padzenot nekompetentos un saucot pie atbildības likuma pārkāpējus. Otrkārt, radot normālu konkurenci. Un nebaidies no "citu valstu kompānijām", tās, ja nezināji, ir arī tagad.
  • 2
  • 3
Šalle
Š
Rimšēviča padomiem šoreiz labāk nesekot. Pietika ar Parex. Paldies par miljardu, brāli Ilmār!
ekonomikas īsais kurss
e
Šis "privātīpašnieks" ir atsevišķs gadījums, jo ir jau sevi parādījis kā nekompetentu (vai afēristu) un viņu interesē tikai izdiedelēt no valsts trūkstošo naudu.
  • 7
  • 2
DD1
D
Pareizi, kaut vai tāpēc, ka tā saka Rimšēvičs, ir vislielākās šaubas, ka tā tiešām jādara, Šķēle jau stāv rindā uz noplicināto valsts daļu, otra varbūt jau pieder.
  • 6
  • 1
Mg
M
Parex gadījumā jau valsts nopirka, šoreiz ir ieteikums nepirkt :) Bet vispār jau, ļaušana BAS palielināt pamatkapitālu un valstij ļaujot samazināt akcijas līdz 25%, būtu visnormālākais risinājums. Gan nauda kompānijā ienāktu, gan papildus ieguldījumus no valsts nevajadzētu, gan valsts varētu kaut nedaudz ietekmēt avikompāniju, gan nebūtu jāuztraucas par vadību, jo kurš gan cits, kā privāts īpašnieks, ir ieinteresēti kompānijas attīstībā un pelņā nākotnē.
  • 1
  • 3

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses